(⬆ Cameron Dallas)
Zbývá už jen několik dní do konce prázdnin, což je velmi špatné....protože komu by se chtělo do školy!? Nikomu, možná nějakým šprtům, kteří se učí 24/7.
A já zrovna jdu po pláži. Je tu krásně teplo.
Sluníčko svítí, moře je tak akorát, písek není ani vřelý ani studený, prostě příjemný a já si užívám ten zbytek dní prázdnin.Jestli se tomu užívání dá říkat.
Proč nejsem s Bellou? Ta je se svým přítelem, kterého mi ještě nepředstavila.
Chápete to? Jsem její sestra! Přeci.,,Lilly!"křikl hlas za mými zády a já se otočila, abych spatřila Ellie, dívku z letadla.
Teď u sebe ale neměla svoji mladší sestru.
,,Jdu po pláži a koho najednou nevidím?"Zasměju se a řeknu skoro to samé co ona:
,,Přesně, jdu po pláži a koho neslyším."To už se rozesmějeme obě.
,,Tak jak to tedy máte, zůstáváte nebo jak?"
Zeptám se jí, když si máčíme nohy ve vodě.,,No, nakonec si nás teta se strýcem nechají u sebe. Takže asi nastoupíme do stejného ročníku, ne?"
,,Asi jo."pokrčím rameny a zahledím se do dáli.
Ellie ale musela odejít a já se tedy vrátila domů.
Když jsem vešla dovnitř, uslyšela jsem tam hlasy, jeden byl určitě Belly, ale ten druhý byl klučičí.,,Konečně, už jsi tu."objevila se u mě ségra, až jsem málem dostala infarkt.
Zvedla jsem obočí do neurčené otázky a ona mě táhla do obýváku.
,,Takže jsem ti chtěla představit svého přítele. Lilly tohle je Cameron, Came toto je Lilly."usmála se a já koukla na člověka sedícího na našem gauči.Byl...hezký
Hezký hnědý oči, pěkný vlasy. No jo.
Co víc říct.,,Těší mě."kývnu.
,,Taky mě těší."usměje se a pohlédne na Bellu.
,,Tak já vás nebudu rušit. Ahoj."
S těmito slovy mizím v patře ve svém úžasném a útulném pokoji.Vytáhla jsem z kapsy mobil a vyhledala si Ellie na Instagramu.
Jo, když jsme si povídaly, předaly jsme si telefonní čísla a řekly si navzájem profily na Instagramu, abychom se mohly sledovat.Když jsem ji konečně našla, hodila jsem jí folow a šla prohlídnout všechny sociální sítě, kde mám založený účet.
Tudíž jsem olajkovala pár nových příspěvků na ig a skoukla pár stories, podívala se na tik tok na nějaké profily, odepsala na mess mamce na zprávu a tak všelijak.
Heh, moje starosti.
Ahoj everybody!
Nejspíš budu trochu přeskakovat, takže prosím nezlobte se na mě.😅😊
Jinak doufám, že vás čtení baví.-Rolllie-
ČTEŠ
New life [FF]
Fanfiction,,Copak? Bez rozloučení nás nenecháte odjet?"řekl provokativně Jack a Ellie ho hned udeřila loktem do břicha. Ale ne nějak bolestivě. Vypadalo to spíše jako hašteření. Usmívala jsem se jako měsíček na hnoji při pohledu na ty dva. Byla jsem tak rád...