34.

378 13 0
                                    

Dnes je neděle a holky, Ellie a Karin, napadlo, že bychom mohly někam zajít, a tak máme zanedlouho sraz ve Starbucks.

Po půlhodině už sedíme u stolku uvnitř a povídáme si. Ellie se tváří tak trošku zadumaně, jako by nad něčem velmi důležitém přemýšlela, a tak jsem se jí optala:

,,Ellie? Jsi v pohodě?"

,,C-co? Jo...jen..."

,,Nám to můžeš říct."pohladila ji po rameni Karin a já přikývla.

,,Jen...no, on...Jack mě pozval do kina a-"

,,To je úžasný! Cos mi řekla?"nadchla se Karin a já nastražila uši. Tohle je zajímavé...

,,Že ráda půjdu."

,,A kde je problém?"

,,Já nevím."pokrčila rameny.

,,Tak to nech být...a kdy tam jdete?"

,,Pozítří. Ale teď jste na řadě vy."
Aha? Takže chce změnit téma...no tak nic.

,,Co my?"nechápala Karin, která na chvíli vypla. Jo, to se mi taky stává.

,,Co vy a kluci?"

,,Jací kluci?"

,,Třeba Nash, že Karin?" Ufff..

,,Je...hezkej."

,,A?"dotírala Ellie a já se uchechtla.

,,Myslíte, že bych se mu mohla líbit?"

,,Určitě."mrkla jsem na ni.

,,A co ty?"

,,Já?"ukázala jsem na sebe. Sakryš.

,,Jo, ty. Všimla jsem si jak ty a Shawn...."

,,Ne!"snažila jsem se její domněnku nějak zmazat ze světa. Eh, co?

,,Ale noták. Víš, jak se na tebe dívá? A vůbec... proč se v pátek rval s tím klukem?"

,,Jak to mám vědět? Mě se nesvěřuje."

Uh, tohle je špatný.
Nase konverzace se ale naštěstí otočila a nabrala zcela jiný směr. A tím byly filmy.

-----

Pondělí bylo zvláštní. Lidi z naší nové party jsem viděla jen, když jsme šli do školy, ale pak už ne. Celý den nic.

Až v úterý jsem je opět viděla.

A teprve na obědě to přišlo...

S holkama jsme si zabraly nějaký stůl, kde si nás nikdo nevšímal, tedy až na nějaké pipky kterým jde je o to, aby sbalily nějakého oblíbence. Kravky jedny.

V klidu jsme kecaly a šťouraly se v jídle..

,,Ahoj dámy."zjevil se u nás Jack a my mu pozdrav oplatily.
Sedl si vedle Ellie, která vypadala dosti nervózní a myslím, že si toho všiml i on.
Něco ji zašeptal a ona kývla.

,,Holky, zdá se mi to, nebo se na nás dívá čím dál víc lidí?"promluvila najednou Karin. No vážně, minimálně polovina jídelny přesměrovala svou pozornost na nás a na....přicházejícího Shawna.
Jeho obličej vypadá sice o trochu líp než v pátek, ale žádná sláva.

Ne že by si sedl k ostatním, ale on šel přímo k nám, a když jsem se rozhlédla tak nějak nenápadně po místnosti, všimla jsem si, že k našemu stolu nejde jenom on ale i ten kluk, který mu v pátek dával pěkný rány.

Kopla jsem pod stolem Karin do nohy a ona na ně vrhla nepěkný pohled, ale když jsem kývla směrem na dva procházející, tak se její obličej změnil na nechápavý.

Shawn přišel asi o půl minuty dřív než ten druhý a zabral si místo vedle mě. Eh?

,,Čau Jacku. Dámy."pozdravil nás a já nechápala jednu věc.....
Co mají furt s tím 'dámy'?

Když se u našeho stolu objevil i ten pro mě zatím bezejmenný, tak mi dal Shawn ruku kolem ramen a tím byl u mě blíž.

Nechápu o co mu jde...
Něco mi snad uniklo?

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat