13.

546 19 2
                                    

Jako nebylo to až tak hrozné, jak jsem se bála hrát po tom, co jsem zjistila jak hrají pravdu nebo úkol oni.
Měli retardované nápady na úkoly, ale také blbě otázky u pravdy.
Ale myslím, že nejujetější nápad byl ten, když měl úkol plnit Matt, chtěli po něm, aby skočil nahej do našeho bazénu venku.

Co myslíte, že udělal?

Radši se napil. Kdo by to taky plnil, když by si místo toho, mohl dát panáka...čeho, vodky? Já fakt nevím, co ta Bella s Cameronem donesla za alkohol.

No a teď už hrajeme tak čtvrt hodiny a každý z nás má něco vypitého, ale ne moc. To by se tak rychle opít nestihli, ne?
Každopádně se teď Bella omluvila, že nachvilu končí a Cam šel s ní.

Myslím, že všem nám došlo vocogo.

Ale neřešili jsme to. Mě tedy akorad na mysli stanula jedna věc a to to, že jsme tu my a oni jsou sice nahoře, ale...já je fakt slyšet nepotřebuji. Jo jako většinou na párty, a to kdekoliv, ať už je to v baru nebo u někoho doma, tak tam někdo s někým prostě TO, ale tady není až tak moc lidí, jsme docela při smyslech a nejsme zas tak hluční, aby to nebylo tak nenápadný.

Ok, ale nebudu to recitační, jejich věc, jestli je slyší jen oni sami nebo celý město.

,,Lilly."Jo, tahle věta mě vrátila zpět do reality. To jsem byla tak mimo?

,,No?"Koukla jsem na Karin a ta kývla hlavou směrem...kde seděl blonďatej Jack.
Hned jsem pochopila.

Madison přemlouvala k něčemu Ellie a ta byla, jak jsem viděla dost nesvá, no ale po chvíli se nechala přemluvit a....

Vykulila jsem oči.

Ona.

Políbila.

Jacka.

Johnsona.

Woooow.

Mám takovej pocit, že mám oči až někde u protinožců a Ellie je červená až na zadku.
Jo, tak nějak.

Hned jak se od něj odtáhla, sedla si zpět k nám a zakryla si obličej vlasama, no prostě tak aby nikdo neviděl, jak se červená.
Ale mě to bylo jasný, a myslím, že nejsem jediná.

JackJ se samolibě usmíval a koukal na Ellie.
Jo, kdoví, co se mu teď honí hlavou.
Ale radši mě to ani nezajímá. Nebo jo? Ne...

Teď jsem se zas a opět mohla potopit do toku mých divných myšlenek a nevnímat svět kolem. Ta hra mě už po pěti minutách přestala bavit.
A to asi i proto, že já taky nic nedělala. Aspoň nic moc, ale jsem za to i ráda.

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat