28.

398 12 2
                                    

Hned po tom co jsem vyšla ze školy, jsem si sedla na zídku, která je pořád na školním pozemku a mám od tam pěkný výhled na všechny, kteří z té budovy vycházejí.

Tudíž vidím i Shawna, který míří přímo ke mně, a nejde s ostatními někam....nevím kam.

,,Takže?"

,,Nepůjdem někam?"navrhl a já seskočila dolů, abych mohla jít.
V tichosti jsme došli do kavárny, kde v tuhle dobu bylo jaksi prázdno.
,,Proč že tu vůbec jsme?"

,,To máš tak krátkou paměť, nebo jenom ze sebe děláš blbce?"

,,Ehm...jasně, co chceš vědět?"otázal se znovu, ale tentokrát na něco jiného a přitom na to stejné, dá se říci.

,,Proč mi řekla tvoje sestra to, co řekla a ta moje mi to řekla také?"

,,Co přesně?" Zdá se mi to, nebo jsou to tady samé otázky? Eh...

,,Tu poslední větu než odešla. Tuhle mám na mysli" Osvětlila jsem mu to.

,,Nevím, o čem mluvíš."zakroutil hlavou a já už nestihla nic říct, jelikož se tu objevila servírka a ptala se nás na objednávku, respektive se ptala Shawna.
Protočila jsem očima a koukla se ven na ulici, zatímco on objednal a ta kravka odešla pryč. Bože, proč se to musí stát i mě? Takové situace bývají jen ve filmech ne?

,,Víš."zamrmlala jsem a on si povzdechl.

,,Dobře. Ale ostatní jsou taky takový."pokrčil rameny a já zvedla obočí:

,,Ostatní? To myslíš vaši partu kromě JackaG a Camerona."

,,Hm. Jo."poškrábal se na zátylku.
,,A proč tu vůbec jsme?"

,,Jen jsem to chtěla slyšet od tebe."zamumlám, když vidím přicházet opět tu nádheru i s objednávkou.

Snažím se ji ignorovat a soustředím se jen na hrníček, který přede mě položila.
Jakmile odejde, tak se napiju a začnu se v duchu rozplývat. Miluju horkou čokoládu a ještě k tomu když je se šlehačkou, tak je to dokonalost sama.

,,Jak sis mohl být jistý, že piju horkou čokoládu?"optám se Shawna, který odtrhne oči od papírků ve svých rukách, jakmile si mě všimne.
,,Ukaž."vytrhnu mu ho z rukou a čtu si, co tam je napsané. K tomu se musím uchechtnout. Ta kravka se jmenuje Mandy a napsala sem i svoje číslo.

,,Kdo by neměl rád horkou čokoládu? A vrat mi to."nastavil ruku, do které jsem mu kus papíru dala.

,,Další holka do postele?"zvednu obočí a kývnu hlavou směrem k Mandy.

,,To tě nemusí zajímat."

,,Jen jsem se ptala."zamručím.

,,Aha, to tě žere!"křikne potichu a vítězně.

,,Co?"

,,Nedělej blbou."

,,A co?"

,,To že si skončila už dvakrát pode mnou."
Mrkl na mě a já asi pěkně zrudla.
Radši jsem sklopila pohled k hrnku.

,,Jak si tím můžeš být tak jistý? Neříkej, že si to pamatuješ."

,,Jop, vzpomínám si. Ty snad ne?"

,,Byla jsem úplně na šrot!"vyhrknu.

,,Klidně to můžem zopakovat."

,,To tedy ne. A radši už nebudu nikdy pít a chodit na párty, na které chodíš ty."

Tak teď ještě aby tvoje myšlenka vyšla ty génie.

Pak už jsme byli v tichosti až do doby, kdy jsme hodlali odejít a zaplatit.
Místo tě Mandy přišel nějakej tmavovlasej modrookej kluk, kterej po mě pokukoval a Shawn mu i přes můj protest zaplatil za nás oba.

Když jsme se zvedali potom od stolu, tak ten kluk na místo, kde jsem seděla, nenápadně položil složený papírek a odešel.

                  Jsem Jacob, zavolej mi❤

Tohle tam stalo napsané a k tomu i číslo.

-Rolllie-

New life [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat