/Çetin/
Sabah sekizde, bahçenin kapı gıcırtısına gözlerini açtı Tekin, koltukta uyuya kalmıştı. Yavaşça kalkıp cama doğru yürüdü. Gelen Kemal'di. Sessizce odadan çıkıp aşağı indi. Ortalık yeni yeni hareketleniyordu. Hizmetçiler kahvaltı telaşına girmişlerdi.
'' Günaydın..'' dedi dışarı çıkarak Tekin.
'' Yollarımı mı gözlüyorsun..'' dedi Kemal.
'' Konuşalım mı biraz ? ''
'' Bunun için geldim, neler oldu ? '' dedi içeri girerken.
'' Eve geldiğimde gördüğüm manzarayı anlatamam..''
'' Cesur'dan az çok haberleri aldım. Ne yapacağız Tekin ? Asu'ya baktıkça, Mathilda'yı hatırlamam garip mi ? '' dedi tekli koltuğa otururken.
'' Bende aynı şeyi düşünüyorum.. Bacakları kesik içindeydi Kemal.. Onu öyle gördüğümde ne yapacağımı şaşırdım. Bunu ona yaşatanların hepsinin çaresine bakacağım..''
'' Orda bir dur bakalım.İşin içine poliste girdi. Sen bunu yapanların canına okursan , ilk şüpheli biz olacağız. Ortalık bi sakinleşsin, durulsun, o zaman halledeceğiz..'' dedi Kemal.
'' Bana bi filtre kahve getirir misin ? '' dedi Kemal sarışın hizmetçi kıza... O esnada Korhan bastonunu vura vura salona girmişti.
'' Hayırdır ? Seni hangi rüzgar attı bu saatte ? '' dedi Kemal'e bakarak.
'' Tekin'le toplantımız var erkenden, buradan geçeceğiz '' dedi Kemal. Gerçekten de toplantıları vardı.
'' İyi iyi.. Kahvaltı hazır. Asu uyuyor mu ? Okulu yok mu onun..'' dedi masaya otururken. Tekin ve Kemal ayaklandı ve masaya yerleştiler.
'' Asu'nun dün ateşi çıktı, bana da Anna söyledi..'' dedi Tekin.
'' Aaa-aaa , doktoru çağırdınız mı ? ''
'' Öğleden sonra gelecek, merak etme sen.. Şimdi iyi, dinleniyor '' dedi Tekin.
'' Kız, okulunu değiştirmek istiyormuş baba..'' dedi Kemal lafa atlayarak. İhtiyar, ağzına lokmasını atıp konuşmaya başladı,
''Evet, ona olmayacağını söyledim.. Tekin'den sonra şimdi seni mi araya sokuyor '' dedi ciddiyetle.
'' Okul hakkında hiç iyi şeyler duymadım.. '' dedi Kemal , Tekin'e yan yan bakarak.
'' Ne demek o ? ''
'' Okul büyük bir skandala karışmış..''
'' Ne skandalı ? '' dedi çayını yudumlarken.
'' Bir öğrenciye işkence edilmiş.. '' dedi Kemal zar zor. Zorbalığın tabirini nasıl açıklayabilirdi ki.. Yalan da sayılmazdı. Zorbalık, işkenceye eş değerdi.
'' Asu , bu yüzden mi istiyor değiştirmek ? '' dedi Korhan elindeki çatalı bırakarak.
'' Bu işkence yapılırken, hiçbir öğretmenin ruhu duymamış baba, bu sorumsuzluk bence yeterli..'' dedi Tekin lafa atlayarak.
'' Doğru.. Orası öyle '' dedi Korhan kafa sallayarak ve devam etti,
'' İyi araştırın bakalım birkaç yer.. '' dedi.
'' Bu arada , iki korumayı işten çıkardım haberin olsun '' dedi Tekin.
'' Onlarla sen ilgileniyorsun, işini iyi yapamıyorlarsa koy kapıya gitsin, senin bileceğin iş '' dedi Korhan ayaklanarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇAKO
Teen FictionSevdiği çocuğun düşüncesizliğinden, birinin sohbet grubuna attığı saniyelik hatadan sonra şimdi kaosa dönen o fotoğraf, bir kızın hayatını kabusa çevirmeye yetecekti.. Çeşitli zorbalıklara daha fazla dayanamadı Asu... Tek kurtuluşu okulunu değiştir...