129 4 2
                                    

Okula Cesur'la gelmişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Okula Cesur'la gelmişlerdi. Asuman Çako ile konuşurken Sude, Eylül,Kuzey, Yasemin, Merve, Ömer, Feyyaz okula giriş yapmışlardı. Yanlarına geldiklerinde Sude onu sıkıştırmaya başlamıştı bile.

"Asu, bir şeyler duyduk.." dedi. Kızlar Asuman'a bakıyordu. O sırada Ece gelip mahçup bir şekilde Asuman'ın yanına geldi.

"Konuşabilir miyiz ?" Asuman öfkesini kontrol etmeye çalışıyordu.

"Konuşabilirsin, yabancı yok burda, tabi buna yüzün varsa.."

"Asuman lütfen kendimi açıklamama izin ver."

"Napalım biliyor musun? Kendini açıklamana gerek yok. Vakit kaybetmeyelim çünkü artık seninle arkadaş kalmak istemiyorum.." dedi Asu. Herkes kaskatı kesilmişti.

"Neden yaptığım hakkında en ufak bi fikrim yok, biliyorum hatalıyım ama hemen yargılayıp kesip atma.."

"Bu konulara girmek istemiyorum, seni daha fazla kırıp rencide etmekte istemiyorum, ama buradaki diğer kızların hiçbiri sarhoşken gelipte arkadaşının sevgilisinin dudağına yapışmaz.."

"Oooo" çocuklar bu lafın ardından resmen gaz veriyorlardı.

"Asuman, kendimde değildim diyorum.."

"Sen hiçbir zaman kendinde değilsin Ece, ya da kendini kaybetmeye o kadar meyillisin ki zamanında sevgilini, erkek kardeşiyle bile aldatmışsın.." işte şimdi Ece'nin gözleri dolmuştu.  Kızlar şok olmuş biçimde Ece'nin ne tepki vereceğine bakıyorlardı.

"Uzatma ve şimdi siktir git." dedi Çağatay. Asu onu  bileğinden tuttu. Ece dokunsalar ağlayacak bir biçimde aralarından ayrıldı.

"Kendi kaybeder.." dedi Asu.

" Çako'ya yaptığı kansızlıktan beri bu kızdan haz etmiyorum.." dedi Kuzey.

"İyice yalnız kalacak..." dedi Ömer.

"Bırak kalsın, bugün Asuman'a bunu yapan yarın öbür gün bana da yapardı, gelip senin dudağına yapışsa Asuman kadar anlayışlı olamazdım herhalde.."

"Vay, kıskanılıyor muyum ?" dedi Ömer. Merve gülüyordu,

"valla bu durumda senin cezanıda düşünmek gerek.. " dedi

"Aman yok yok... almayayım. Baksana Çako'ya bu morarıklar bir hafta geçmez.."

"Sağol brom, tesellin için.." dedi Çako.  Herkes gülüyordu ama Asuman hala öfkeliydi. Öfkesini bastırmaya çalışarak Ece meselesini unutmaya çalıştı.

Herkes sınıfa çıkarken, Kuzey Sude'yi durdurdu.

"Bu öğle arasında seninle konuşmam lazım. Tabi müsaitsen."

"Olur.. Konuşalım." dedi Sude. Karnında uçuşan kelebeklerle 32 diş sırıtarak çıkmıştı sınıfına.

"Vay benim kızıl ötesine bak. Parçalasaydın kız şunu.." dedi Çako.

ÇAKOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin