Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle bu teşekkür yazısını sizlere olan borcum olarak görüyorum. Bir incelik veya öylesine diye değil, borç olduğu için yazıyorum ve tabii ciddi anlamda teşekkür etmek istediğimden.
Gelelim niçin teşekkür edeceğime;
Elbette en başta beğenip son bölüme kadar okuduğunuz için büsbüyük bir teşekkür geliyor size. Siz okuyucum olmasaydınız şüphesiz ki hikaye üçüncü bölümünü bile göremezdi. O yüzden ikinci olarak bana bir fırsat verdiğiniz için teşekkür ediyorum. Böyle bir fırsatı olabilecek en güzel yerden aldım. İyi ki varsınız.
Herkes biliyor, gücenecek bir şey yok, gerçekten sayınız biraz az. Yani böyle yorumlar görüyordum, hikaye yeterli okuyucuyu almıyor, okuyucu niye az gibi şeyler. Tabii ki de okuyucu ne kadar çok olursa o kadar müthiş olur ama ben bu hikayeye başladığımda her bölümü 20 21 kişi okurdu, sevinirdim. O yüzden hiç bir zaman bu konuda aşırı bir sıkıntım olmadı. Hem ben okuyucunun bütün yorumlarına ayrı ayrı cevap vermek isterim, ne olursa olsun. Çok aşırı yorumcu olmadığından cevap vermekte oldukça kolay oluyordu. Ben yazmak istedim, okunmasının tek olumlu tarafı insanların takdirini almak oldu. En güzeli de okuyanların çoğu beğendi, güzel yorumlar yaptılar, bir sonraki bölümü beklediler. Beğenmedim deyip bırakan okuyucum az oldu, hatta olmadı. Yani kısaca arkadaşlar; siz bir milyon kişi de olsanız, bir bin kişi de olsanız benim için daima biriciksiniz. 'Okuyucularım' diyebildiğim bir kitle var ve bu bile beni sevindirmek için yeterli.
Ayrıca teşekkür etmek istediğim diğer bir konu da sabrınız. Biliyorsunuz ki bölümleri gerçekten geç yayınlıyordum. Bunun nedeni bölümü yazmak için gerçekten istemeyi beklememdi. Yoksa yazdığım gün yayınlıyordum genelde. İstemezsem gerçekten kısa ve sıkıntılı bölümler çıkıyordu ortaya. Bu yüzden beklediniz ve bunun içinde minnettarım.
Daha bir çok konuda da teşekkür ediyorum tabii ki. İşte yorumlarınız olsun, mesajlarınız olsun hatta arkadaşlarınıza hikayeyi önermeniz olsun çok sağolun gerçekten.
Merak ettiğiniz konuya gelince, ikinci bir kitap veya özel bölüm hakkında sorularınız vardı sanırım. O konuda şunu üzülerek söylüyorum ki ikinci bir kitap olmayacak. Yani YHB'nin ikinci bir kitabı olmayacak. Devam etmek isterdim açıkçası, sizin kadar bende bu hikayeyi seviyordum. Ama doğru konuşacak olursak bu hikayenin devamı gelirse oldukça saçmalayacağım. Daha ne kadar olay katabilirim emin değilim. Büyük ihtimalle başka bir hikayeye başlayacağım. Okursanız çok sevinirim çünkü ciddi anlamda kaliteli okuyucularsınız. Hatta bu yeni hikaye hakkında önerileriniz olursa mesaj atabilirsiniz, dikkate alacağım.
Özel bölüme gelince, teşekkür yazısının da olduğu gibi bundada size borçlu olduğumu düşünüyorum. Yani özel bölüm mü istiyorsunuz, yeter ki isteyin diyebilirim. 'Ne zaman yayınlayacaksın?' Gibi sorular sormanıza gerek yok çünkü inanın bende bilmiyorum. Sizi bekletmek istemem.
Bu konulara açıklık getirip, size de sonuçta az da olsa teşekkür ettiğimi düşünüyorum. Kendinize iyi bakın, okumayı seviyorsanız her zaman her yerde kazanırsınız. Yazmayı da deneyin, güzel oluyor ;)
Görüşmek üzere, sizi seviyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz hiç bitmesin
Teen FictionBu hikayeye başlayıp; elinden bırakamayan, bir günde tüm hikayeyi bitiren ve hatta derste okurken yakalanan, otobüste okurken ineceği yeri kaçıran, sınav haftasında başladıysa hiç birine çalışamayan, annesinden sürekli 'bırak artık şu telefonu' repl...