"Sen benim bir tanemsin. Senden başka kimseyi düşünmek istemiyorum. Her şey sensin, değer verdiğim her şey" dedi eliyle yanağımı okşarken
"Bırakma beni. Ben desem bile bırakma, özür dilerim" ona sımsıkı sarıldım, eskisi gibi
Gözümden bir damlanın dışarı çıkmak için çırpındığını anlayınca buna izin verdim..
***
"Tutku! Uyan artık ya lütfen kendine gel. Tüm gece ağladın şu yüzünün haline bak" dedi Nergis
"Ha neler oluyor?"
"Bir şey olduğu yok kahvaltı hazır ve sen dün akşamdan beri uyuyorsun. Poyraz'la noldu takside?"
"Ağlamamdan belli değil mi?"
"Neyse..." Uzun bir sessizlik
Kahvaltı sofrasında yok yoktu. Benim için miydi bu kadar hazırlık?
"Günaydın güzellik" dedi ablam neşeli bir ses tonuyla
"Abla annem gitti değil mi? Yine gelmeyecek"
"İyi olduğunu görünce..."
"Anladım tamam"
"Tutku bak..."
"Abla tamam. Annemden ve özellikle babamdan bahsetmeye niyetim yok. Birazdan kursum var ve ona gideceğim" iyiki kurs vardı. Yoksa bu halimle ne yapardım evde...
"Ne kursu Tutku?"
"Ne olacak yüzmee? ..." Bir an aklımda şimşek çarpmış gibi oldu. Ben yüzemezdim ki! Görünürde hiçbir şey yoktu vücudumda. Kesikler dışında. Ama yüzmek...
Ablam bana uzun süre sarıldı. Geri çekilip odaya gittim
Her şey o kadar kötüydü ki. Yüzme yoktu, Poyraz yoktu, annemle babam bile yoktu.
Yeşim Teyze odaya girdi.
"Al bakalım"
"Bu ne?" Dedim Yeşim Teyze'nin verdiği kağıda bakarak
"Gitar etkinliğine kaydettim seni. Çok ilerlememişler, hocaları değişmiş. Evde sıkılma, beni de kırma git işte. Biliyorum çok güzel çalacaksın. Kızma lütfen"
Teyzeme sımsıkı sarıldım. "Ben seni kıramam ki"
"Hadi bak sana güzel bir kaç kıyafet de alındıı" elindeki poşetleri bana gösterdi
O kadar güzel elbiseler, şortlar ve tişörtler vardı ki içinde.
"Dolabımı falan mı yeniliyoruz acaba? Ne gerek vardı Yeşim Teyze"
"Tatlım bunların birazı İstanbul'da ki arkadaşlarının ve diğerleride ailenin hediyesi"
"Arkadaşlarım mı? Ciddi misin? Çok sevindim, bunlar acayip güzel. Annemle babamda mı göndermiş?"
"Tabii" gülümsedi ve sonra çıkıp kapıyı arkasından kapattı
Bende ne giysem diye düşünmeye başladım ve sonunda üzerime yüksek bel kot şort, askılı bol bir tişört ve babetlerimi giydim. Baya spor ama şık olmuştum. Gitar kursunda kim vardı acaba?
Yeşim Teyze elinde siyah bir gitarla yanıma geldi
"Bunu Nergis'e almıştık ama gitmedi. Sana kısmetmiş"
"Çok sağol teyze"
Mutlu görünmeye çalışıyordum. Geride bırakmak istedim, her şeyi. Başlangıç yapar gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz hiç bitmesin
Teen FictionBu hikayeye başlayıp; elinden bırakamayan, bir günde tüm hikayeyi bitiren ve hatta derste okurken yakalanan, otobüste okurken ineceği yeri kaçıran, sınav haftasında başladıysa hiç birine çalışamayan, annesinden sürekli 'bırak artık şu telefonu' repl...