Without you

848 51 7
                                    

Táto kniha je fikciou

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Táto kniha je fikciou. Mená a postavy, sú inšpirované členmy skupiny One Direction, ale okrem toho, v tomto príbehu udalosti, iné postavy a miesta sú výplodom autorovej fantázie. Dúfam, že si knihu užijete.

Rose je 19 ročné dievča, študujúce na Collins University v Londýne. Po smrti jej rodičov sa so svojou sestrou Mary presťahovali do Mullingaru k svojej tete Marylin, ktorá deti nemá a starala sa o nich. Rose však chcela študovať v Londýne, takže sa nepresťahovala k svojmu staršiemu bratovi do Anglicka, kde už dva roky usilovne pracuje na svojom štúdiu literatúry. Tento rok sa k nim prisťahujú aj jej sestra a jej teta. Mary je blázon do mody a jej snom je stať sa modelkou.

Časom sa im do života pripletie skupinka chlapcov, ktorí sú na škole dosť známi, no dievčatám o populatiru nejde. Dvaja z nich sa však stavia, že im obe sestri padnú až ku kolenám. Toto sa však neskončí, no to sa už dočítate v samom príbehu ... Čaká Vás príbeh plný tínedžerskej lásky, sklamaní a závratou, ktoré určite čakať nebude.

Ale čo sa stane ak sa z neviditelného dievčaťa stane pre neho stredobodom jeho versmíru a on bude ten, ktorý padne ku kolenám?

Čaute baby,

• Tento príbeh mi napadol už strašne dávno. Dúfam, že sa nájde niekto, kto to bude čítať. Viem, že tie slová nie sú veľmi zaujímavé, no aj si to niekto všimon, tak prvá časť bude fajn, aspoň podľa mňa :)

• Prológ sa mi tu nehodil, pretože by ste prišli, aký mi bol koniec, takže iba také oboznámenie s dejom :)

• Bude to také niečo, ako stávka, no nič nekopírujem, pretože to bude úplne iný dej. Navyše som magor, ktorý také blbosti nerobí ;))

• Ak by bol niekto ochotný pomôcť s trailerom, budem len rada :))

• Ak by ste to čítali, alebo Vás to len trochu zaujalo, tak sa vyjadrite a poprípade okomentuje :)

-Rossalin

Without youWhere stories live. Discover now