'0.2'

11.2K 717 575
                                    

Hiç ummadığım bir anda karşımda beliren beden ile korktuğum için biraz geriledim. Yoongi ise karşımızdaki adama normal bir şekilde bakıyordu.

"Jungkook yanıma böyle gelmemeni kaç kere daha söyleyeceğim" ismi Jungkook olan adam bana döndüğünde gözlerimi kaçırıp Yoongi'ye döndüm ve ayaktaki beden birkaç adımla Yoongi'ye yaklaştı, "kim bu" Yoongi ayağa kalkıp diğerinin yanında durdu "bilekliğin sahibi" Jungkook hızlı adımlarla Yoongi'nin yanına tam anlamıyla ulaşıp bir elini ensesine koydu "ne yani onu buldun mu? Ama nasıl..."

"Tesadüfen karşılaştık, arakadaş biraz meraklıda" kaşlarımı çatıp ayakta durduğu için benden yukarıda olan gözlerine gözlerimi diktim "ara sokakların birinde bir çığlık duyup yardım etmek için yanına gitmeme merak deniyorsa evet meraklıyım" Yoongi hafifçe omuzunu silkip göz kontağımızı bozdu "sadece şaka yapıyordum insan, oraya gelmeseydin seni bulamazdım belkide karşılaşmadığımız için birkaç haftaya ölmüş olabilirdin"

"Çok güzel teselli ediyorsun, teşekkür ederim"

Yoongi yerinden kıpırdanıp tekrar yanıma oturdu "Jungkook sen neden geldin" Jungkook Yoongi'nin peşinden koltuğa oturduğu gibi konuşmaya başladı "klandakilerin isteği üzerine senin yanına geldim Yoongi" klandakiler de kimdi? Şuanda sormamam gereken birşey olduğunu düşünüp sustum, onlar konuşmayı bitirene kadar hiç konuşmayacaktım.

"Orada bir sorun mu var" Jungkook kafasını sallayıp Yoongi'nin omuzunun üzerinden bana kısa bir bakış attı "büyük bir sorun var ama sen bugün farketmeden o sorunu biraz olsun çözdün, yani bu insanı bularak, çünkü vampirlerden bazıları onun yerini bulmuşlardı"

"Biliyordum, onu daha iyi korumamız gerek ve en yakın zamanda Dracula'nın yanına gitmeliyiz" Jungkook kafasını salladı "yarın daha güneş doğmadan yola çıkın ancak böyle ulaşabilirsiniz, ki sen zaten bunu biliyorsun"

"Evet biliyorum Jungkook." Yoongi bana doğru döndü "uyusan iyi edersin, yarın çok erken kalkacaksın" tabi bu olanların heyecanı ile uyuyabilirsem yarın da erken kalkardım.

"Gel benimle, evde bir yatak var sen orada yatacaksın" dediğini yapıp peşinden merdivenlere ilerlerken Jungkook da gitmişti. Merdivenin sonundaki odayı açıp içeriye girdi. Yatağın çarşafından duvarın rengine kadar herşey siyah ve siyahın tonlarıydı, ve efsane görünüyordu.

"Ben aşağıda da yatabilirdim aslında sonuçta burası senin yerin" dolaptan birkaç kıyafet çıkarıp bana döndü "siz insanları anlamıyorum, neden hep bir başkasını düşünürsünüz ki. Sadece kendini düşün insan, bencil ol. Çünkü dünyada sadece böyle hayatta kalabilirsin"

"Ama sen beni düşünüyorsun" soğuk bir ifade ile konuştu "seni düşünmeye mecburum çünkü seni korumaya çalışıyorum" kıyafetleri yatağa bıraktı "giy bunları ve uyu" sözlerinden sonra odadan çıktı ve aşağıya indi. Verdiği kıyafetleri giyip yatağa girdiğimde bir süre ne kadar uğraşsamda uykuya dalamadım. Olanlar saçma geldi, sanki herşey rüyaymış gibi hissediyordum. Çok tuhaftı.

Ara sokakta karşılaştığım kişi belki de tüm hayatımı değiştirecekti.

...

Sabahın karanlığında tepemde dikilen beyaz tenli adam yüzünden uyanıp gözlerimi birkaç saniye etrafa boş boş gezdirip nerede olduğumu anlamaya çalıştım ve sonunda olanları hatırlayıp uzandığım yataktan doğruldum.

"Yoongi ben vampirlerin tabutlarda uyuduğunu düşünürdüm hep" odadan çıkarken konuştu "tabutlar çok rahatsız edici, hızlıca üstünü giyip yanıma gel" o odadan çıktığı için görmesede kafamı salladım ve yatağın kenarında duran eşyalarımı üzerime hızlıca geçirip aşağıya indim.

VAMPIRE | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin