'4.4'

4.5K 437 187
                                    

"Şimdi anladığıma göre ben bir melezim öyle mi?"

Belki yüz belki de beş yüzüncü defa soruyordum, bunu saymamıştım fakat aklım hâlâ almıyordu.

Bu yüzden düşüncelerim başımı ağırtmaya başladığı an sesli bir şekilde bunu dile getiriyordum.

Şanslıydım ki Yoongi hiç sıkılmadan her zaman aynı tuttuğu sesi ile sorumu "evet, öylesin" diyerek cevaplıyor ve elinde açık olan kitaptan bir şeyler araştırmaya devam ediyordu.

Onun yerinde olsaydım şimdiye kadar sinirlenir ve asla ama asla defalarca aynı şeyi sorduğum soruma cevap vermezdim.

Yoongi sahiden sabırlı biriydi.

Onun ince parmakları ile kitabın eski sayfasını nazikçe kavrayıp çevirmesini izlerken aklıma tekrar adamın dedikleri gelmişti.

Tanrı aşkına nasıl melez olabilirdim ki?

Anne babadan mı geçiyordu? Ya da ailedeki herhangi bir ebeveynden?

Dedem de bir melez olabilir miydi?

Yoksa aile ile hiç alakası olmayan bir durum muydu hiç bilmiyordum.

Hayatım Yoongi'de önce normaldi, Yoongi bir yerlerden çıkıp gelince tuhaf bir güzelliğe çekildi ve şimdi de daha da tuhaflaşmaya başladı.

Bu kesinlikle iyi bir şeydi tabii ki. Onun ile olacaktım, asırlar boyunca onun ile yaşayacaktım. Mutluluğumuzu, sinirimizi, kavgamızı, üzüntümüzü kısacası her şeyi beraber daha uzun yaşayacaktık. Bu harika bir şeydi.

"Buldum." Yoongi'nin heyecanlı sesi ile ona döndüğümde iki saatten fazla bir süredir kurcaladığı kitabı eline alarak oturduğu yerden kalkıp yatakta yanıma ulaştı ve yanıma oturup kitabı önümüze doğru koydu. "Bak, burada birçok şey yazıyor."

Parmağı ile işaret ettiği satırlarda gözlerimi yavaşça gezdirdim fakat dili farklıydı, anlayamıyordum.

"Bekle Jimin, senin için çevireceğim." Kitaba bakmamın bir anlamı olmadığını anlayarak Yoongi'ye döndüm ve yüzünü izlemeye başladım. O ise kitabı kucağına çekip parmağını satırlarda gezdirdi.

"Bir varlığın melez olabilmesi için atalarından gelen bir gene ihtiyacı yoktur, melezler dünyanın her tarafından seçilen özel kişilerdir. Bazıları orta çağda, bazıları günümüzde, bazıları da gelecekte doğacaktır. Melezler oldukça özel varlıklar olduğu kadar karmaşık bir yapıya da sahiplerdir. Vampir olan melezler diğer vampirlere oranla daha güçlü ve kana susamış olurken insan olanlar hakkında bizlerin elinde pek bir bilgi yok. Tek bilinen şey hayatlarında bir asırı geçtiklerinde gözlerine eklenen yeni bir renktir. Mavi, kırmızı, yeşil ve turuncu bu zamana kadar gördüklerimizden sadece birkaçıdır. Eğer etrafınızda melez bir insan varsa bunu kimsenin bilmesine izin vermeyin, melez insanların kanlarının yenileyici birçok etkisi olduğu için- ah, bu kısım yırtılmış ve gerisi yok."

Gözlerimi yüzünden çekip kucağındaki kitaba çevirdiğimde sayfanın sahiden yırtık olduğunu görmüştüm "önemli bir şeyler olabilir miydi o sayfada" başını sallayıp sayfaları çevirerek karıştırmaya başladı. Belki yırtan kişi yanlışlıkla yapmıştır ve sayfayı kitabın arasına koymuştur diye böyle yaptığını biliyordum.

"Bu kitaptan başka yok mu?" Kitabın sayfalarının arasından bir şey çıkmayınca omuzlarını düşürüp kitabı yatağa bıraktı "böyle kitaplara yalan şeyler yazılmaması için hepsinden bir tane olur, bu yüzden bu kayıp sayfayı bulabiliriz. Görünüşe göre bilerek yırtılmış, şu tırtıklara bak. Yırtan kişinin sonrasında acelesi olduğu belli ki ilk başlarda sakince yırtarken sonlarda acele etmesi gerekmiş ve bu yüzden sayfanın küçük bir bölümü kitapta kalmış."

VAMPIRE | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin