'1.2'

5.7K 548 199
                                    

Sözlerine gülüp omuzunun üzerinden arkasındaki kıskanç gözlere bakıyordum. Kıskanılma hissi beni öyle çok tatmin ediyordu ki şuanda her şeyi yapabilecek durumdaydım. O vampirlerin gözlerinde gördüğüm kıvılcımlar da beni buna sürüklüyordu.

Nazikçe tuttuğu belimden elini çekince bakışlarımı gözlerine tekrar çıkardım. Sol elimi tutan eliyle beni ileriye itmiş ve geri çekerek dönerek göğsüne tekrar sığınmamı sağlamıştı. Boşta olan elimi tekrar omuzlarına çıkardığımda onunda eli belimi bulmuştu.

"Bileklik yüzünden mi bilmem ama sanırım bugünden sonra senin yüzünden beni öldürmeye çalışabilirler, ölmeyeceğim hakkında bana teminat verebilir misin?" Kulağına fısıldadığımda gülmüş ve başını hafifçe omuzuma eğerek kulağıma yaklaşmıştı. "Şüphen mi var insan?"

Başımı yavaşça iki yana sallarken aşırı yakınlığımızdan dolayı sağ yanağım onun pürüzsüz yanağına çarpıyordu. "Hiç yok dersem çok mu güvenmiş sayılırım."

"Doğru kişiye güvendikten sonra bunun sorun olacağını düşünmüyorum." Yüzümü çevirip gözlerine baktım. "Peki sen doğru kişi misin?" Omuzlarını hafifçe kaldırıp indirdiğinde bir elimden tutup beni biraz uzağına atmış ve nazikçe geri çekerek tekrar göğsü ile buluşmamı sağlamıştı. "Bunun cevabını sana sadece bir kişi verebilir."

Artık şarkının son demlerindeydik ama ben bitmesini istemiyordum. Onun ile beraber salonda dolanarak dans etmek çok farklı bir histi, daha önce tatmadığım bir his.

"Kimmiş o?" Sorumu sorduğum sırada belimi iyice kavrayarak beni geriye yatırmış ve kendi de yavaşça yüzüme eğilmişti. "Kalbin."

Şarkı bitince nazikçe beni doğrultmuş eli hâlâ belimde iken bizi izleyenlere dönüp kısa bir bakış atmış ve belimden yavaşça iterek tekrar ayaklarımızın merdivenin basamaklarına buluşmasını sağlamıştı. Tekrar salonun içindeki balkona çıkıp koyulan taht benzeri yerlere oturduğumuzda vampirler çoktan bedenlerini şarkının ritmine bırakmışlardı.

Yoongi ona uzatılan iki kadehi eline aldığında görevli vampir geriye çekilmişti. Sağ elindeki kadehi bana uzatınca çok zaman kaybetmeden elinden almıştım.

Kollarını tahtın iki yerine koymuş aşağıda dans edenleri izliyor bir yandan da elindeki içecekten küçük yudumlar alıyordu.

Gözlerimi ondan çekip bende aşağıda dans eden vampirlere baktığımda hepsinin farklı kıyafetler içinde aynı şarkının ritimlerini aynı hareketler ile paylaşıyorlardı.

Güzel görünüyordu fakat az önce bizim daha iyi göründüğümüze adım kadar emindim.




Bunu geçiş bölümü olarak farz edin 🏳️‍🌈

VAMPIRE | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin