'0.8'

6.2K 551 805
                                    

"Çok uzun zaman oldu efendi Min Yoongi."

...

Yoongi cevap vermek yerine alaylı bir yüz ifadesi ile karşısındaki yabancıya bakıyordu. Açıkçası bana oldukça yabancı olan adamı Yoongi'nin çok iyi tanıdığını düşünüyordum.

"Biliyor musun, hiç değişmemişsin. Hâlâ soğuk, umursamaz biri gibi görünsende güzelsin. Bıraktığım gibisin."

"Sende hâlâ benim bıraktığım gibisin Mingyu. Hayat nasıl gidiyor?"

Mingyu dediği herif gülümseyip bana baktı.

"Boktan. Peki bu kim, senin için önemli biri sanırım?"

"Öyle. Şimdi eğer izin verirsen şatoya dönüyoruz."

"İstersen size yolu gösterebilirim. Asırlardır ormanda yaşayınca ister istemez her yeri ezbere biliyorsun."

"Gerekmez, yolu biliyorum."

Yanımıza yaklaşıp tek elini Yoongi'nin omuzuna koyup kulağına yakınlaştı.

"Şatoya geri dönmek istiyorum efendim."

Yoongi başını hafifçe yana çevirip yüzlerinin yakınlaşmasını sağlarken ben onun kucağında istemsizce kolunu sıkarak ikisini izliyordum.

"Ben istemiyorum Mingyu."

Başını Yoongi'nin omuzuna yaslayıp pelerinini sıyırdı ve kolunu tuttu.

"Beni severdiniz efendim."

Yoongi kafasını iki yana sallayıp küçük bir sırıtış bahşetti.

"Hayır sen aklımı çelerdin."

Mingyu'nun küçük kıkırtısı kulaklarımıza ulaştığında kolumu Yoongi'nin beline sardım. Sanki ona tutunmasam ellerimden kayıp ona gidecekmiş gibi hissediyordum.

"Ama sende hiç kanmazdın. Benim sevdiğim şeyde buydu işte."

Kısa bir sessizliğin ardından elini uzatıp Yoongi'nin keskin çene hattında parmaklarını gezdirdi.

"O şatoya ne olursa olsun geri döneceğim efendim, zihninin duvarlarını bu kadar iyi savunan bir vampir olan sizi her zaman istemişimdir. Bir gün gelecek ve sizde dönüp bana bakacaksınız işte o zaman sizin olacağım. Tek dileğim bu."

"Bunu dilerken kendi cehenneminde ölmemeni dilerim Lust."

"Sizin olana kadar asla efendi Yoongi. Sizin olana kadar asla."

Son kelimesini tekrar ederek ormanın derinliklerine doğru yürüdü ve gözden kaybolana kadar mırıldanmalarını sürdürdü.

Gözlerimi onun gittiği yönden çekerek Yoongi'ye çıkardığımda oldukça normal bir şekilde başını bana döndürmüş ve yürümeye devam etmişti.

"Lust derken, ne demek istedin?"

"Bilirsin işte Lust incilde yazan yedi ölümcül günahtan sadece bir tanesi. Lust Mingyu'nun ruhunu ele geçirdiği için onu şatodan sürgün edip ormana hapsettik. Buradan çıkamıyor."

VAMPIRE | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin