Bölüm 10/ Gülce

1.5K 165 27
                                    

Merhaba,

Beğenirseniz yıldız çakmayı, sevdiğiniz yerler sevmediğiniz yerler olursa yorum yapmayı eksik etmeyin olur mu? Bir avuç insanız şurada, biz de birbirimizi mutlu edemeyeceksek.

Hayatta bazen üst üste kötü şeyler üstümüze  üstümüze geliyor canım okur, biz  her defasında daha üste daha güçlü çıkalım olur mu?

Sevgiler, saygılar, öpücükler, kucaklar :*

*

Picorro ● Son Çevrimiçi 2 gün önce. Meydanlar bomboş, bir tane bile savaşçı kalmamış. Okul var, ev işleri var, ev arkadaşları var, projeler var, sınavlar var. Her an her saniye beni mi hoşnut edecek bu adam? Ama ben onu işlerimi, güçlerimi hallederken de düşünmeyi bırakamıyorum? Ben onu artık babam ve Yusuf'u özlerken bile düşünmeyi bırakamıyorum. Lazımdır bir şey yapalım.

Şşşt o elindeki telefon ne öyle işçi hanım, sizin çağın aletleri mi bunlar. Al eline çapanı, kırmayayım kalbini. Kırmayalım kalbimizi canına yandığım. Gurur falan değil. Keşke gurur olsa. Yok vallahi naz da değil. Nazmış, cilveymiş bizim topraklara gelmedi hiç. Sadece pazar akşamı evden ayrılırlarken gözünde gördüğüm o 'ya hep ya hiç' bakışı geliyor gözüme gözüme her telefonu elime aldığımda. Çat diye söyleyiverirse ne yaparım, adam bütün çağa arkasını dönmüş göğsünü gere gere açık sözlü eyalet sakinleri.

Gelen mesaj sesiyle çikolata kaşığını sıyırıp sakince sehpaya bırakıyorum. Hem deli gibi Mete olsun hem de asla ve asla olmasın istiyorum.

Legal Alien$ Musti Aşağıda bekliyoruz, HADİ LAN ARTIK!!1!! 21.38

                                     CMOON LAN. 21.39

Mustafa'nın gruba yazdığı mesaja okundu bile yapmadan aldığım yere bırakıyorum telefonumu. Evet, yine dışarıya çıkıyorlar. Eğlenmeye (!). Sava, Seda'ya biraz daha gelmezse ayrı bir taksiye para vermek zorunda kalacaklarını hatırlatıyor. Seda, tamam tamam diyerek koşuşturuyor. Ben kapıya gittiğini umut ederken, salon eşiğimizde beliriyor. Güzel de olmuş sıpa, Maşallah.

"Aklım sende kalacak." diyor dudaklarını büzerek, cık. Erkek olsam belki be güzelim..

"Çok güzel olmuşsun loçkasi, dikkat et kendine." Herkes istediği konuyu konuşuyor evet, biz de böyle üçüncü derece serseri bir grubuz. Seda beni haksız çıkarmıyor, yalnız bırakmıyor. O da istediği telden çalıyor.

"Mete'yi de görürdün hem." diyor biraz daha kısık bir sesle. Kafamı iki yana sallıyorum, göremem diyorum ya. Yeter artık. Önce kendim şimdi Seda! 

"Çok geç kalmayın, bir şey olursa ara telefonum açık." diyorum. Hızla koşup yanağımı ruja buluyor.

"Öperim, muaaah, merak etme." diyerek Sava'nın çığlıklarına doğru koşuyor. Yanağımı silerken kapanan kapının sesi dolduruyor evi. Çok şükür evden çıkmayı başarıyorlar. Grubu sessize alıp, telefonu kendimden uzak bir köşeye bırakıyorum. Film izleyip ağlamak ve artık bizim evin malı haline gelen gitarla ağlaşıp koklaşmak arasında kalıyorum. Vazgeçmeden ayağa fırlayıp pijamalarımın üstüne kısa montumu geçiriyorum. Gitarı alıp, artık serin olan merdivenimizde favori basamağıma kuruluyorum. Önce abime sarılma niyetiyle bir sigarayı ateşe veriyorum. Allah'ım, gerçekten üzgünüm. Ama birini bile bırakmazken, benden ne bekliyordun ki? Sevdiğim adamların hepsini alırken. Belki artık. Neyseler neysesi.

Tövbe tövbe, tamam etmiyorum isyan falan. Verdiğine de aldığına da çok şükür. Çok şükür işte, zorlamasın kimse daha fazla. Bir tane daha yakıyorum hırsla, kimin hırsını kimden çıkıyorsa artık. Sonra gitarı alıyorum elime.

Gül İmparatorluğu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin