2 gün sonra....
"Ben ekibimi topladım "diyerek bir kaç dosyayı başkanın masasına bıraktı Gündüz Aka. Daha sonra loş odanın en köşesine konumlandırılmış 43 inç televizyon ekranının kumandasına basarak sayfa açtı. Ayaktaydı ve başkan Anadolu Hanım'ın isteği ile beraber sunumunu diğer müdürlere de yapıyordu .
"İlk istediğim isim Akif Koray.
Lakabı maske . İstihbaratın altın adamlarından diyebiliriz . Bu adamın giremediği kılık yok gibi başkanım. Henüz 27 yaşında ama bir çok takip görevini üstün başarı ile bitirdi . Ayrıca bu çocuk eğitimini benden almıştı. Eğitimlerden hatırladığım kadarıyla gözü karadır .
Aile ilişkilerine bakarsak anne baba sağ, bir oğlu var . Eşini geçen sene bir görevde kaybetmiş .Bu durumda , Akif bizim gözümüz kulağımız olacaktır .Peşinde olduğumuz yapılanmanın gerekirse içine sızdırabiliriz. ""Pekala Akif'i teşkilat içinde kaydırmak kolay olacaktır "
"İkinci adamım Yavuz Yılmaz Ekmas , namı değer tozkoparan Yavuz. 30 yaşında ödüllü bir nişancı. Teşkilat içi nişancılık yarışında açık ara mesafe farkıyla birinci oldu Sicil pırıl pırıl.Siz de taktir edersiniz ki böylesi eleman sahada işimize yarayabilir . Ailesi şu anda Edirne'de efendim."
"Hafızam beni yanıltmıyorsa bu da senin yetiştirdiğin biriydi . Hatta Akif ile aynı dönemde gelmişlerdi değil mi ?"dedi. Gündüz bey hafifçe gülümseyerek "Haklısınız efendim . Hala aynı ekipteler ve ekipleri şu günlerde eğtimde "
"Gündüz bey , niyetiniz yetiştirdiğiniz adamları toplamak mı?" Dedi Anadolu Hanım biraz şaka yoluyla . Gündüz ,
"Estağfurullah efendim . Elbet daha iyileri vardır. Sırada da ekibimizin çaylağı var. Ekrem Üzümcü, daha 6 aydır görevde eğitimi yeni bitmiş. Henüz 22 yaşında ana kuzusu. Ancak ekipte diğerleriyle beraber eğtim aldığında yeni nesil sağlam bir istihbaratçımız hazır "dedi .
"Gündüz Bey kendi adamlarınızi toplama sebebinizi öğrenebilir miyiz peki ? Yoksa niyetiniz başka mı?"demişti Halit . Gündüz ,
"O kendini göreve adamış insanların değil ,kendini dev aynasında gören acizlerin mahareti Halit Bey. Bu ikili gerekirse beni bile tevkif edebilecek yüreğe de sahiptirler . "Dedi. Anadolu Hanım Halit'in bu sıkıştırmalarından hoşlanmıyor değildi. Bu tarz tartışmalarla daha iyiye gideceğini biliyordu. Tabi devlete ,millette zarar verici boyutlara gelmedikçe .
"Ekrem için de bir sıkıntı görmüyoruz. İnşallah sağlam adamlar kalacaktır "dediğinde Gündüz Bey ,
" Şimdi sırada Seher Erdem var . Kendisi asayiş şubede. Ancak girdiği operasyonlarda ki stratejisi ve oluşturduğu takım ruhuyla diğerleri ekibin gözü kulağı Seher de ruhu olacak . "dediğinde diğer müdürlerden olan Halit Akçay ,burun kıvırarak konuştu.
"Amirim iyi güzel de bu kızdan amirleri şikayetçi, biraz kuralsızmış burda öyle yazıyor ama. Kuracağınız ekip için doğru insan mı?"
Gündüz bey kahkaha atıp "Yapmayın Halit bey . Bence biraz yaramazlık göz ardı edilebilir. "dedi.
"Pekala Gündüz Bey , sonra şikayet ederseniz karışmam "
"Deli deliyi görmeden abayı saklamaz derler . Daha delileri de var bizde. Bundan sonra ki elemanlar tamamen dışardan olacak başkanım. -Bunu direk Anadolu Hanım'a karşı demişti .- İlk dışarıdan istediğim isim , Gamze Hancı. 25 yaşında . Bir Türk güvenlik yazılım şirketinin bankalar için güvenlik duvarının kodlarını yazan ekibin başında. Üniversitedeyken son iki yıl yurt dışındaydı . Gamze ülkenin yeni nesil mühendislerinden ODTÜ bilgisayar mühendisliğini 3.50 gibi ortalamayla bitirdi . Zeki ve hızlı. Böyle bir potansiyeli neden teşkilata almamışız bilmiyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Namlu -1
ActionÜlkede kanser gibi yayılmış olan hainleri temizleme işi tecrübeli istihbaratçı Asım Gündüz Aka'ya düşünce o da kendine verilen yetkiyle eşi benzeri olmayan bir ekip kurmaya karar verir. Bunun için birbirinden bağımsız insanları bir araya toplar ve...