Cengiz , babasının çalışma odasının kapısını tıklatarak içeri girdiğinde babasından başka gördüğü isimler de vardı. Yavaş adımlarla babasının karşısına geçerken babası Gökmen bey,
"Gel Cengiz gel , biz de tam Faysal amcanla seni konuşuyorduk"dediğinde Cengiz gülerek "Eğer beni çekiştimeniz bitmediyse geri çıkabilirim"dedi. Faysal yerinden kalkarak "Yok Cengiz bittirdik biz de . Siz rahat rahat konuşun. "dedi. Cengiz "Olur mu öyle şey Faysal amca sen de aileden sayılırsın emeğin çok üzerimde"dediğinde Faysal sadece gülmüştü.
Faysal odadan çıktığında Cengiz Faysal'ın yerine geçerek "Babacığım planımız kusursuz bir biçimde işiyor. Beklediğimiz sevkiyat bu gece gerçekleşecek , biz malı verdiğimizde müşterimiz de parayı peşin verecek. Verecek de Faysal amcanın ne işi vardı burada ? "
"Hiççç halimizi hatrımızı sormaya gelmiş , bir de beyfendiden haberler getirdi. Senin ki ,Albastı geri dönmüş "dediğinde Cengiz yaslandığı koltuktan geri doğruldu .
"Ne ? Geri mi dönmüş ? Neden ?"dedi. Gökmen bey kafasını sallayarak "Bir şeyler çevirmeye başladılar ya umalım da bizim başımızı yakmasın . Sen de pek fazla ortalıkta görünme , biliyorsun o kız sana abayı yakmış durumda"dediğinde Cengiz çarpık çarpık gülerek "Ben de ona karşı boş sayılmam. Erkeklerin hayallerini süsleyen bir kadın o "dedi. Gökmen bey kafa salladı,
"Büyük düşün Cengiz ! Tıpkı adaşın olan hükümdar gibi ol . Ne albastı ne de beyfendi hedefimiz . Beyfendi'nin yerini almak dururken uşağı mı olacaksın ? Beyfendi'yi alt edebiliriz .Tabi sen aklını kullanmayı başarabilirsen. Hem sen ne hala Albastı'ya karşı boş olmadığından bahsediyorsun , sen daha geçen hafta Çağla'ya evlenme teklifi etmedin mi ? Çağla ile altı senedir süren bir ilişkin var. Sakın onun için Çağla'yı aldatma !"dediğinde Cengiz kahkaha atarak "Baba komik olma ! O sadece onu yatağa atabilmek için kurduğum bir tuzak. Ben gecelerin adamıyım. Ama şimdi Albastı da çekici kadın doğrusu. "
"O zaman ne demeye Çağla'yla uğraşıyorsun ? Çağla senin gibi şerefsizlerin oyununa gelmez!"dediğinde Cengiz , "Seni duyan da onun babası olduğunu düşünecek."dediğinde Cengiz,"Onu düşündüğümden değil , seni düşündüğümden oğlum. Her neyse , haftaya Faysal'ın çok önemli bir misafiri geliyor. Kısacası eğer Faysal bu adama yanlış yaparsa sektördeki yerini bitirecek biri diyelim. Faysal onu karşılayıp İstanbul'u gezdirecek ve adam Faysal'ın şirketine yüklü miktarda yatırım yapacak ben de onlarla olacağım. Ancak ya Mr. Spillberg 'in paralarını çalarsa ve sen de onları 24 saat geçmeden ellerine teslim edersen ne olur bir düşünsene Cengiz. Bu ikimizin de kurtuluşu olur. " dedi. Cengiz masanın üzerindeki kalemlikten bir kalem alarak kaşlarını çattı.
"Bilmiyorum. Benim aklıma yatmayan bazı meseleler var."dedi. Gökmen bey elini masaya vurarak "Cengiz sana fikrini soran olmadı. Ben ne emir verirsem yapmak zorundasın. Ben sana öl dersem bile senin bunu sorgulamadan yapman gerekir! Kim olduğunu unutma sakın !"dediğinde Cengiz yerinden kalktı. Kalemi Gökmen beyin masasına fırlatarak konuştu "O zaman bir sorun çıktığında kafasına silah dayanan kişi de sen olursun"dediğinde Gökmen ,
"Silah benim kafama dayandığında o kurşun seni de öldürür Cengiz! Bir gemideyiz biz , bir kurşun isabet ettiğinde ikimizi de öldürür bu !"dediğinde Cengiz ayağı kalktı.
"İşler öyle eskisi gibi yürümüyor baba. O kafana sıkılan kurşun sadece seni öldürür beni değil" ve odanın kapısını vurarak çıktı. Kapının kapanmasıyla Gökmen Bey kaşlarını çattı.
"Umarım , seni çekip vurmak zorunda kalmadan akıllanırsın Cengiz ! "dedi.
**************
Beyfendi ise deniz manzaralı villasında oturmuş kahvesini içerken Albastı da tam karşısında dikilmiş sessizce bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Namlu -1
ActionÜlkede kanser gibi yayılmış olan hainleri temizleme işi tecrübeli istihbaratçı Asım Gündüz Aka'ya düşünce o da kendine verilen yetkiyle eşi benzeri olmayan bir ekip kurmaya karar verir. Bunun için birbirinden bağımsız insanları bir araya toplar ve...