"Kardeşim körsen yola çıkma ! Yol benim hakkımdı bir kere !"dedi. Cenk arabanın kapısını açtığında "Kusura banmayın hanımefendi.Bir şeyi..."dedi kaldı. Çağla'nın yüzünü görmesiyle bir çeşit şok geçiriyordu Cenk . Kader dedikleri bu muydu şimdi? Günlerdir ekranda hayran y hayran baktığı kadın tam da karşısındaydı işte.
Çağla kendisine böyle yeni insan görmüş uzaylı gibi bakarken Çağla adamı baştan şağıya süzerek bir adım attı.
"Beyfendi iyi misiniz?"dediğinde Cenk hala Çağla'ya bakıyordu. Çağla ses tonunu bir ton arttıtıp "Beyfendi"dedi ve Cenk kendine gelerek "Şey hanımefendi çok özür dilerim . Zararınız neyse karşılamaya hazırım ben suçluyum lütfen beni mazur görün"dediğinde Çağla az önce bağıran kendisi değilmiş gibi yumuşak bir ses tonuyla ,
"Yok Estağfurullah ben de biraz daha yavaş gelseydim daha iyi olabilirdi. "dediğinde Cenk elini ensesine götürerek konuştu ,
"İyi bir şöför olduğunuzu söyleyebilirirsiniz . Gerçekten çok hızlı bir frendi "dediğinder Çağla , "Her neyse şimdi aracınızı çeker misiniz? Kusura bakmayın hava alanına yetişmem lazım"diyerek aracının kapısını açarken Cenk ,"Haddim değil ama siz mi uçacaksınız? "diyerek Çağla'ya yaklaştı. Çağla ,
"Diyelim ki ben uçuyorum bu neyi değiştirir?"dediğinde Cenk ceketinin cebinden bir kart çıkartıp uzatttığında Çağla önce karta sonra da Cenk'e dönünce "Şey ben bir doktorum ve çok yakında bir hastanede çalışmaya başlayacağım . Eğer bir sorun olursa aramanız için.Ayırca-dedi ve farları göstererek - tamponunuzda ufak bir ezilme var . Masrafınızı karşılamak isterim"dediğinde Çağla konuyu kapatmak için "Pekala teşekkürler ama inanın hiç gerek yok "dedi ve elini kapısına uzattı. Ancak Cenk önüne geçerek "Siz siz kendinizi tanıtmadınız. "dedi. Cenk aslında her şeyiyle tanıdığı bu kızı bir kaç dakika daha görmek için tanışma bahanesini uydurmuşken Çağla bu kazanın eşiğinden dönen adamın tanışmakla derdinin ne olduğunu merak etmişti.
"Beni tanıyıp ne yapacaksınız ki ?"dedi. Cenk bir zamanların çapkın ünversiteli olmanın verdiği hazır cevaplılığını kullandı.
"Sadece hayatıma biraz daha incelik katacağım . Bu zaman da sizin gibi kibar insanlar kalmadı . En azından isminizi verseniz "dedi. Çağla elini beline koyarak ne ara yanına geldiğini bilmediği adama baktı.
Çağla ,"Beyfendi , siz neyin peşinizdesiniz ? "Diyerek elini beline koyduğunda Cenk kolunu arabanın üstüne dayayarak "Sadece isminizi bahşetmesinizi istiyorum "dedi. Çağla gülerek "Siz doktor olduğunuza emin misiniz ? Daha çok romantik komedi dizisinden fırlamış bir çapkını andırıyorsunuz "dedi. Cenk omuzlarını sallayıp elini uzatarak "Kim bilir belki de öyleyimdir . İsminizi hala duyamadım "dediğinde Çağla elini uzattı .
"Çağla Aydoğdu. Özel bir üniveristede akademisyenlik yapıyorum "dediğinde Cenk o eli nazikçe çıktı, "Bilimin hanımlara zarafet kattığına artık daha çok inanıyorum. Sakıncası yoksa hangi branş olğunu öğrenebilir miyim*"dedi. Çağla
"Psikoloji"diyerek elini hızlıca çekip gülümsedi. Bu nazik , çapkın adamdan bir an önce kurtulmak zorundaydı. Yoksa uçağa binmek üzere olan arkadaşını uğurlayamayacaktı. Cenk , "Benden elinizi çektiniz ama hala benden kurtulamazsınız . Sizden numaranızı rica ediyorum "dedi. Çağla elini yumruk yaparak
"Beyfendi bela mısınız benim başıma ? Adımı verdim işte . Numaramı ne yapacaksınız? Bakın şimdi gitmezseniz polisi ararım"diyerek savunmaya geçerken genç adam aklına gelen mantıklı sebebi sürdü ,
"Sizin numaramı bir tuvalet arkasına yazıp sapıklarla mücadele etmek zorunda bırakamdığınızdan nasıl emin olacağım ? Kendimi garantiye almak diyelim .Burun kalem ve kağıdınız da benden "diyerek cebinden çıkardığı kağıt ve kalemi ona uzattığında Çağla , "Ama bu sefer bırakacaksınız beni "dediğinde Cenk gülerek kafa sallayınca Çağla alelacele numarasını yazıp verdiğinde Cenk ,"Teşekkürler "dedi ve kapıdan çekildi. Çağla aracın kapısını açıp binerken Cenk'te binip arabasını yoldan çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Namlu -1
ActionÜlkede kanser gibi yayılmış olan hainleri temizleme işi tecrübeli istihbaratçı Asım Gündüz Aka'ya düşünce o da kendine verilen yetkiyle eşi benzeri olmayan bir ekip kurmaya karar verir. Bunun için birbirinden bağımsız insanları bir araya toplar ve...