Merhaba .
Büyükler çocukların yaralarının erken iyleştiğini sanır , oysa en derin yaralar çocuklukta açılır .
"Birazdan hatta gelmiştir "dedi ve saatten gözünü ayırdığında ve kapı çalındı. Çağla kapıdan içeri girdiğinde tümm gözler hele de iki çift göz ona dikilmişti.
"Evet eğtim verecek olan uzmanimiz , Çağla Aydoğdu da geldi "dedi. Çağatay gözlerini açarak gördüğü görüntüye baktı. Kız kardeşi şuan istihbarat binasındaydı. Yetmemiş gibi üstelik toplantının da ortasına dalmıştı. Bir iki kere gözlerini kırpıştırarak kız kardeşine baktı. Kendine geldiğinde ise kafasını sallayarak " Yo yo bu bir şaka değil mi ? "dedi kendi kendine güldü daha sonra hiddetle oturduğu yerden kalktı. "Çağla senin burada ne işin var ?! " dedi. Çağla bir adım daha atarak kendinden emin bir şekilde konuştu.kendi de şaşırmıştı Çağatay ile aynı ekipte olduğuna ama bunu aşırı tepki vererek göstermeyecekti.
"Sen neden çağırıldıysan ne işin varsa benim de o işim var ."dediğinde Çağatay ,"Yaaa öyle mi küçük Hanım peki benim niye bundan haberim şimdi oldu ?"dedi bağırarak. Çağla ,
"Ne dememi bekliyordun ha ? Gizlilik politası denen bir şey var "dediğinde Evin araya girerek
"Çağatay bey bir sakin olun " dedi. Çağatay eliyle Gündüz Bey'i gösterdi.
" Siz ! Kardeşim dediğim insanı getirdiğiniz yetmezmiş gibi ikizimi de mi getirdiniz buraya? Sırada ne var ? Kemal amcam mı ? Hayır bileyim de !"dedi. Gamze araya girdi. "Abi sakin ol ! Herkes keyfi olarak saklanmıyor"dediğindeGündüz bey Seherin yanina geçerek sesini gürleştirip konuştu.
"İster kardeş olun ister düşman. Ama buraya vatana hizmet etmek icin geldiğinizi asla unutmayın . Kimi zaman namlunun ucunda canınızdan bile çok sevdiğiniz kişileri düşman olarak görebilirsiniz. O an hatilamaniz gereken namluyu tutanın siz değil devlet olduğunudur. Şimdi bu gereksiz muhabbeti kapatın! Anlaşıldı mı?"dedikten sonra ,"Evet . Toplantı bitmiştir. 15 dakika sonra herkes alt kattaki odada hazır olsun. "Dediginde önden Çağatay çıkmıştı. Arkasından Çağla gidecekti ki Evin omzuna dokunarak "Şuan bizi anlamayacağıni ikimiz de biliyoruz . "dedi. Çağla anlamsız gözlerle bakarken "İnsanların davranışlarını kısa sürede çözeblimek gibi bir yeneğim var Çağla Hanım"dediğinde Çağla , "Sanırım haklısınız"dedi. Evin ,"Lütfen sen de . Ben gereksiz resmiyeti sevmem "dedi.Çağla , "Peki öyle olsun Evin hanım"dedi.
"Anlaşılan adımı unutmamışsınız"dediğinde Çağla ,"İsim hafızam iyidir"dedi.
Gamze yanına gelerek "Abla sen sen misin gerçekten? "dedi. Ablası olarak gördüğü kadını burada görmek heycanlandırmış ve şaşırtmıştı. Az tavsiye dinlelmemişti Çağla'dan . Eğer bugün başarılı bir kadınsa sebebi biraz da Çağla'ydı .
"Yok ben Çağla'nin hayaletiyim"dedi. Gamze koluna vurarak " Ya dalga geçme. Kapidan sen girdiğinde nasil sok oldum biliyor musun sen ha?"dedi.
Gamze sevinçten gülümserken daha fazla kendini tutamayıp Çağla'ya sarıldı.
"Çağla abla vay be . Bir gün istihbaratta karışalacağım aklıma gelemzdi"dedi. Çağla ,"Evet bizi sürekli ekip durursan karışlaşmamız böyle yerlere olur "dedi.
Seher ise bir taraftan korkusuz gözükse de bir o kadar endişeliydi. Kim bilir eğitim nasil olacaktı. Egitimden değil de eğitimde gorecekleri onu endişelendiriyordu daha çok. Kulağina bir şeyler çalınmıştı. Ancak bunların ne kadarı doğru ne kadarı yanlıştı anlamıyordu. Bir köşede derin derin düşünürken uzatılan kahve ile irkildi ,
"Bir kahveye ihtiyacın var sanırım "
Seher kafasını kaldırdığında Akif gülerek "Çok dalgınsın sen de mi aileni geride bıraktın "dediğinde Seher kahve bardağını alıp " Yoo , aslında sadece şu psikolojik eğtim işi canımı sıkıyor "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Namlu -1
ActionÜlkede kanser gibi yayılmış olan hainleri temizleme işi tecrübeli istihbaratçı Asım Gündüz Aka'ya düşünce o da kendine verilen yetkiyle eşi benzeri olmayan bir ekip kurmaya karar verir. Bunun için birbirinden bağımsız insanları bir araya toplar ve...