Merhabalar efendim .
"Belki de aşk sandığımız şey basit bir aldatmacadır . "
Çağla , arabaya bindiklerinden beri konuşmak yerine kafasını cama dayamış göz yaşlarını usul usul salıyordu. Gamze gözlerini yoldan ayırmadan "Çağla ne oldu anlatacak mısın?"dediğinde Çağla gözlerinden iki damla yaş düşmesine izin vererek kafasını salladı,
"Anlatılacak bir şey yok Gamze .Kandırıldım sadece , kandırıldım."dedi. Umutsuzca burnunun üst kısında iki kaşının ortasındaki o bögese oluşan uyuşmayı gidermek için derin bir nefes alarak "Gülnihal yengemi dinlemedim Gamze. Herkesin katil olduğu dönemde en kıymetlı hazinemi bir katilin eline vermişim. Çağatay haklıymış , Cengiz...."dedi. O ismin kalbini tekrar parçalamasına izin verdikten sonra "O beni hiç sevmemiş ki Gamze ... Hiç sevmemiş , ben onun için basit bir hevesmişim meğersem"dedi.
Yumruğunu ısırarak hıçkırığını gizlemek istedi. Ancak pek başarlı olamamış hıçkırığı kaçmıştı. Gamze "Abla , belki de senin imtihanındır bu . Belki şimdi olması daha iyi oldu. Ya daha sonra olsaydı . İyice bağlandıktan sonra ayrılman daha zor olurdu. "
"Yıllarımı boş biri için harcadığıma inanamıyorum Gamze . Biliyorum bu bu benim imtihanım ama yüreğim çok acıyor Gamze . Ben sadece sevmiştim. Sadece sevmek ,sevilmek istedim "dedi. Elindeki işlevini yitirmiş peçeteyle bir kez daha akan gözyaşlarıyla sildi. Gamze de onunla beraber ağlamaya başlamıştı,
"Ablam , sana ağlama demeyeceğim . Ağla abla , içindeki yangını söndüremeyecek belki bu yangın ama ağla , söndürecekmiş gibi ağla"dedi.
Çağla hiç bir şey demeden emniyet kemerine sarıldı. Ağlayışı hızlanıp küçük çüçük su damlaları çenesinin altına doğru siyah izler bırakırken rol alırken sanki zihni ondan intikam filmi çeker gibi her güzel sözü , her güzel anı karşısına dikiyordu.
"Ben ne biçim bir psikoloğum ? Nasıl anlamadım ben bunu ya ? Gözüm o kadar mı kör olmuştu da beni sevmediğini göremedim. İçim acıyor be Gamze ! Ben ya ben ne kadar safmışım meğer. "dediğinde Gamze arabayı sağa çekip ona döndü ,
"Merak etme ablam geçecek ! İçin çok acıyacak ama geçecek . İnan bana bir süre sonra gülüp geçecek bir anıya dönüşecek "dediğinde Çağla , "Bir de bunu yapmakta hakkı varmış gibi konuşmadı mı ? Neymiş ihtiyaçları varmış , delirmek üzereyim ya. "diyerek kendi canını yakmaya devam etti.
"Şişşt şşşt , tamam ablam . Hadi toprla kendini diyerek sarıldığında Çağla ,"İyi ki seninle gelmişim. İyi ki sen Çağatay'ın teklifini kabul edip bize geldin."dedikten sonra ayrılıp "Oysa ben seni eğlenmek için çağırmıştım. Aşk acıma denk geldin "dediğinde Gamze , Aaaa asıl böyle zamanda lazım birisi . Her zaman eğleniriz"dedi.
Öyle ya sanki Çağatay bunu hissetmiş gibi , dün eğtimler bitince bir kaç günlüğüne onlarda klmasını ve Çağla'nın iyice toparlanmasında yardımcı olmasını istediğinde Gamze kabul etmiş ve daha ilk gecesinde kutsal görevini yaparak ayrılık sonrası sendromu göğüsleyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Namlu -1
ActionÜlkede kanser gibi yayılmış olan hainleri temizleme işi tecrübeli istihbaratçı Asım Gündüz Aka'ya düşünce o da kendine verilen yetkiyle eşi benzeri olmayan bir ekip kurmaya karar verir. Bunun için birbirinden bağımsız insanları bir araya toplar ve...