Wiem, że część z was już zajrzała na mój profil i znalazła inne opowiadania, ale jeśli ktoś jeszcze nie był to zamieszczę małą reklamę :)
Najnowsza, jeszcze ciepła opowieść o wilkołakach, ale trochę inna - nikt nie będzie rzygał tęczą :D
Opis:
''Nie ma żadnej więzi mate, jest tylko ON - ten, który cię wybierze i oznaczy... i wtedy do końca swojego życia - o ile przeżyjesz oznaczenie - będziesz od niego uzależniona, jego jad będzie twoim narkotykiem...''
''Nigdy nie chciałam zostać oznaczona, nigdy nie chciałam być własnością wilkołaka, ale byłam ''czystej krwi'' a to oznaczało, że prędzej czy później podzielę nieszczęsny los innych partnerek wilkołaków. Tak też się stało, ale ja nie zamierzałam się temu poddawać, śmierć wydawała się bardziej kusząca niż bycie niewolnikiem...''
Nie będzie o miłości od pierwszego ani drugiego wejrzenia, nie będzie o więzi mate. To opowiadanie będzie trochę inne niż wszystkie romansidła o wilkołakach...
Zastanawialiście się, co kryje się w kosmosie? Czy jest jakaś inna cywilizacja?
No i macie, znowu nie kolorowo ale oryginalnie...
''Serena została porwana ponad rok temu z ziemi i trafiła na planetę nazywaną Zeter, teraz ma trafić do haremu samego księcia i obawia się o swój los...
''Oni wiedzieli o mnie wszytko - znali moje wspomnienia i zajrzeli do pragnień. Widzieli moje lęki i znali powody, dla których traciłam głowę. Oni weszli do mojego umysłu i bez zbędnej delikatności, splądrowali wnętrze, można rzec, że zgwałcili mój umysł bezboleśnie.''
''- Mam do ciebie jeszcze jedną prośbę. - Powiedział, kiedy ubierał spodnie. - Fascynują mnie wasze uczucia, dlatego chciałbym wejść do twojej głowy, by móc w jakimś stopniu poczuć to, co wy na własnej skórze.Nie chciałam mu pokazywać, co jest w mojej głowie, ale nie miałam wyjścia. Byłam tylko jego własnością i jeśli sobie tego życzył, to musiałam to zrobić. ''
CZYTASZ
Zakazana
FantasyKsiążę Wilków i zwykła córka rolników... On wybiera ją ze wszystkich kobiet w Królestwie na swoją żonę. Ona dowiaduję się, że przebywanie w miejscu najbardziej chronionym jest dla niej największym zagrożeniem, bo nie jest wilkiem - jest zmiennym kot...