Merhaba ben Choi Ri Jin. 23 yaşındayım. Ailemle-annem,ablam ve küçük erkek kardeşimle-yaşıyorum. Babam yurtdışında çalışdığı için sadece telefonla görüşüyoruz. Ben dans etmeyi küçüklükten beridir seviyorum ve dans kursuna gitmeyi istiyordum ama maalesef gidemedim. Ancak şimdi o isteyim gerçekleşiyor çünki annem ve babam dans kursuna gitmeme zorda olsa ikna oldular. Haa birde kapalı alanlara ve şimşek (gök gürültüsü) gibi şeylerden çok korkarım.
Binadan içeri adım atarken bile daha da heyecanladım. Burası harika ötesi bir yerdi, insanı dans öğrenmek için daha da hevesli yapıyordu. Ama bir sorun vardi ki söylemeyi unuttum, dans hocamız Park Jimin. Araştırıb-soruşdurub nasıl biri olduğunu öğrendiğimde "acaba kursa gitmesem mi?" diye düşünmedim desem yalan olurr. Ama sinirli ve sert biri olması bu hayalimdan vazgeçme sebebim olarak çok aptalcaydı. Evett duyduğuma göre Park Jimin hocamız sinirli ve sert biriymiş. Umarım buradan altıma yapmadan çıka bilirim))
Bütün dansçı öğrencilerle dans odasında öğretmeni bekliyorduk. Herkes bir biriyle sohbet ederken ben biraz(!) utandığım için kimseyle her hangi dialoğa giremiyordum. Kapının açılmasıyla içeri giren biriyle kızlar arasında fısıltılarda başladı. Çok geçmeden kendini tanıtan şahıs ile şaşırmadan edemedim.Jm:Merhaba ben Park Jimin. Sizin dans öğretmeniniz.
Neden bu kadar genç biri? Gerçi dans hocası sonuçta,genç ola bilir.
Jm:Sizde kendinizi tanıtın.
Herkes adını, yaşını ve burda olma sebeplerini söylüyordu. Ahh sıra bende ve herkes şu anda bana bakıyor nedensizce gerildim.
RiJin: Merhaba ben Choi Ri Jin 23 yaşındayım ve dans etmeyi sevdiğim için burdayım.
Jm: Bu kadar uzatmanıza gerek yoktu Bayan Choi.
Neeee!!! Ben herkesden kısa konuştum bee manyak! Diğerlerini dinledin ama Bay ukalâ, pislik yaa-_-
Jm:Cumartesi ve pazar dışında hergün burdasınız.
Bakalım burada Bay ukalã yüzünden delirmeden kaç gün dayanıcaz...Merhabalar ve umarım beğenirsiniz^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼