☆Geon Hwa☆

825 55 49
                                    

Sahilde kayaların üstünde oturmuş ağlıyordum. Hoseoku aramış ve hala Busanda olduklarını öğrenmiş ardından da buraya çağırmıştım.

Jh: Rijin.?

Gelen sesle arkama dönmüştüm. Hepsi gelmişti.

Rm: Hey neden ağlıyorsun.?

Rj: B-ben çok kötüyüm.

Diyip tekrar ağlamaya başladım. Jin gelip bana sarıldığında ona aynı şekilde sarılmıştım.

Jk: Noona bize neler olduğunu anlatacak mısın.?

Derin nefes alıp konuşmaya başladım.

Rj: Jiminin annesiyle aram pek iyi değil biliyorsunuz. O kadında bir şeyler var bundan da eminim. Ayrıca bu gün Jiminle beni ayıracağını iddia etti ve ardında saçma sapan bağırıp aģladı ardından da kendini merdivenlerden attı.

V: Ne.?! E yuh.!

Yg: Bunda sorun ne.? Bunun için neden ağlıyorsun.?

Rj: Sorunda zaten bu Suga. Her kes onu benim ittiğimi sanıyor. Dahası da Jiminle fena tartıştık. Ve bana boşanacağını söyledi.

J: Ne.?! Bu çocuk gerçekten kafayı yemiş.!

Jh: Annesinin gerçek yüzünü göremeyecek kadar kör olmuş. Sana inanmalıydı.

Rm: Aģlama Rijin. Senden boşanacağını sanmıyorum.

Rj: Bende sanmıyorum ama fazla kırıcı sözler söyledi. Ya ben onların zarar görmesinden korkuyorum ama o neler söyledi.

Jk: Noona bu gece bizimle kalsan.? Hem babam nöbette olduğu için annemle uyursun seni özledi.

Rj: Şey tamam zaten eve dönmek istemiyorum bu gece dönmezler.

V: Gidelim o zaman. Sonra Jiminle konuşuruz.

*&*&*&*&*&*&*&*&*

Sabah gözlerimi açtığımda Bayan Jeonun kalktığını görmüştüm. Kalkıp banyoda elimi yüzümü yıkayıp salona girdim. Hepsi kahvaltı hazırlıyordu.

Rj: Günaydın.

Hepsi gülerek bana karşılık vermişti.

Rj: Efendim bende yardım edeyim.?

B.J(Bayan Jeon): Hiç olur mu kızım sen dinlen, hem rengin solmuş senin neyin var.?

Rj: Yok bir şeyim efendim merak etmeyin lütfen.

B.J: Kereta Jimin üzmüş seni belli ki. Pişman olunca göreceğim onu.

Zorla da olmuş gülüp sofraya oturdum. Çocuklar ve Bayan Jeon gelince kahvaltıya başladık. Pek bir şey yemedim, iştah felan bırakmadılar insanda tabii. Kapı çaldığında Jungkook gidip bakmıştı ardından elinde zarfla gelmişti.

Jk: Bu sana gelmiş noona.

Rj: Bana mı.? İyi de nasıl.?

Jk: Sanırım Jimin göndermiş..

Şaşkınlığımla birlikte zarfı alıp okumaya başladım. Ama keşke okumasaydım.. Bunu beklemiyordum.. Kendimi tutamayıp yere yığıldığımda son duyduğum her kesin adımı seslenişi idi..

£×£×£×£×£×£×£×£×£

Gözlerimi açtığımda yataktaydım, her keste etrafımda..

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin