Jh: Bunlar ne.?
Jk: Bunları ben buldum. Noona odalarında Jiminle ne yapıyordu bilemem..
Jungkookun dediği şeyle koluna vurdum.
Rj: Ne yapacağım o aptalla.! Beni gördü ve bende şüphelenmesin diye içeri girip bir kaç kiyafet aldım.
Rm: Anladım. Her neyse hadi bulduklarınıza bakalım.
Jk: Hyung onları sadece ben buldum.
V: Ay tamam hadi Jungkook veledinin bulduklarına bakalım.
Bulduklarımıza -Jk'in bulduklarına- baktığımızda bir kaç kağıt ve SD kartı vardı
J: Önce kağıtlara bakalım.
Yg: Durun, diğer telefonumu alıp geleyim..
Rj: Diğer telefon.?
Rm: Ahh şey Suga hyungun 2 telefonu var. Birini sadece oyun için kullanıyor.
Şaşırmıştım. Oha yani.!
Yg: Hoseok SD kartı tak bakalım ne varmış.
Hoseok kartı taktığında içinde bir sürü resim vardı.
V: Bana verin ben bakayım hepsine. Sizde kağıtları kontrol edin.
Hoseok telefonu Taehyunga verdi.
J: Hey hey bakın.
Jinin gösterdiği şeye baktığımızda Jiminlerin bölümünün hisseleri vardı. Her birinde ne kadar para ve ne kadar geliri felan yazıyordu.
Rj: Off bu kadın ne bokluk yapacak acaba.?
Tekrar kağıtları karıştırırken gözüme başka bir şey çarptı. Bu imzalanması gereken belgeydi. Ve hisselerin hepsi Jiminin annesine kalacak yazıyordu.
Jk: Noona elindeki ne.?
Rj: Bu... bu sanırım önemli bir şey.
Yg: Ver bakayım.
Yoongi elimdeki belgeyi okuduğunda ağzında küfür savurdu.
Yg: Bölümün başkanı Ji Hyun olduğundan bunu yüzde 100 ona imzalatıp her şeyi kendi üstüne yapacaktı.
Rm: Oha.! Bu kadının parası mı yok.?
Rj: Siktir et parasını.! Tanrım bu kadının hiç mi vicdanı yok ya.?! Sen çocukken terk et, arama- sorma.! Daha sonra çık ortaya bana iftira at kocamla aramı boz.! Sonra da çocuklarının onca emeğini kendi üstüne yapıb defol git.! Yok öyle.!
Jk: Oha yani noona.! Senin içinde ne varmış ya.?
Rj: Sinirlendim ya..
V: O değilde asıl siz şu konuşmalara bakın.
Taehyung gelince gösterdiği şeye baktık.
Jh: E bu nasıl oldu.?
V: Bir şekilde silinen mesajları geri yükledim. Kadın kocasıyla her şeyi planlayarak gelmiş. Ji hyun ya da Jimin umrunda bile değil.
Rj: Bunu zaten biliyorum. Demek planlı ha.? Çocuklar bu işi hemen halledelim.
BTS: Merak etme..
%%%%%%%%%%%
J: Rijin.?!
Mutfaktan bana bağıran Jine "Eevvet.!" diye cevap verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼