☆Seni Hala Seviyorum☆

863 56 32
                                    

《Jiminden》

Utanmadan birde "Sen benim neyimsin" diyor. Ben senin kocanım ulan kocan.! Odamdan çıkıp bu sefer Geon Hwa itinin odasına girdim. Beni gördüğünde şaşırmıştı.

Gh: Oo Park Jimin hoş gel-

Jm: Kes lan.! Karımın seninle işi ne.?! Nerden tanışıyorsunuz.?!

Gh: Ahh.! Rijinle mi.?!

Jm: Yok ebenle.!

Gh: Sakin olur musun.? Rijinle tesadüfen tanıştık ve burada çalışacağını uygun gördüm. Hem siz boşanıyorsunuz bunu neden sorun ettin ki.?

Jm: Sana ne lan.?! Sana mı soracağım.?! Hala karım o benim. Ne yap et, onu bu gece mesaiye kalmasını sağla ve mesai saatinde benimle çalışsın.! Yoksa ağzınla burnun yer değişir.!

Gh: Ne.?! Ama bizim sizinle ne ilgimiz var.?! Yani aynı bölüm bile değiliz.

Jm: Orasını sen düşün. Bu gece burada olacağım ve Rijin benim odama gelmezse, olacaklara kendini hazırla.!

Diyip odadan çıktım. Sıkıysa göndermesin benim yanıma.!

《Akşam》

Her kes dağılmış sadece bir kaç kişi kalmıştı. Tabii benimde gitmem lazım ama Rijinle bu gece burada kalacaktım. Onu özlemiştim. Sabah uzun zamandan sonra ilk kez yakınlaşmıştık, kokusu hala aynıydı.

Rj: Bay Park.?

Rijinin sesiyle baktığım camdan gözlerimi ayırıp ona döndüm.

Jm: Gel.

Rj: Bay Park neden sizinle çalışıyorum acaba.?

'Bay Park'ını sikeyim.! Birde laf sokuyor.!

Jm: Ben istedim. Gel artık daha fazla kaytarma.

Rj: Bana kızgın olman saçmalık.

Jm: Sana kızgın olduğumu nerden çıkardın.?

Göz devirip koltuğa oturup dosyayı karıştırırken konuştu.

Rj: Ceza veriyorsun. Eskiden olduğu gibi.

Son sözü kısık söylemişti ama ben duymuştum.

Jm: Eskiden sana ne ceza verdim ben.?

Rj: Dansı yapamadım diye gece gitmeme izin vermemiştin.

Jm: Haa o gece... Benden etkilendiği  ilk gece.

Rj: Ne saçmalıyorsun sen.? Asıl dengesiz olduğunu anladığım ilk gece.

Histerik bir kahkaha attın.

Jm: Ne dengesizliğimi gördün.?

Rj: Düşmüştün ya hatırlatayım.

Jm: Evet sen tutamamıştın. E fazla kaslı olduğum için..

Rj: Ahahah iyice delirdin, o zaman ben kendim tutmadım. Hem senin neren kaslı.? Geon Hwa sende  hem daha uzun, hem daha yapılı.

Ulan bu Geon Hwayı bir gün ben... demek öyle Rijin hanım.. görürsün sen.!
Olduğum yerden kalkıp gidip tam dibinde oturdum. Kalkmak istedi ama kollarından tutup engelledim. Fazla yakındık...

Jm: Demek ben kaslı değilim.?

Rj: E-evet..

Jm: Hmmm.. Ama seviştiğimiz gece öyle demiyordun.?

Diyip sırıttım. Utandığı her halınden belliydi.. Kendi kaşındı, bana Geon Hwa demeyecekti.

Rj: S-sen ne diyorsun ya, bırak.!

Jm: Ne yalan mı.? Değil. Utanma zaten benimsin, hep öyle kalacak.

Rj: SeninDİM. Ama artık bosanacağız ve belki ben başka birini seveceğim. Belki onunla evleneceğim.

Dediği şeyle yutkundum. Ya gerçekten başkasını severse.? Başka biri ona dokunursa.? Ne sanıyordum ki ben..

Jm: Buna izin vermeyeceğim.!

Rj: Ne hakla.?! Sen kimsin.?! Boşanıyorsun ama başkasını sevmeme izin vermiyorsun.?! Sen önce ne istediğine karar ver Park Jimin.! Şimdi işimize bakalım.

$/$/$/$/$/$/$/$/$/$

Kafamı dosyadan kaldırıp Rijine baktım. Uyuyordu... Melek gibiydi ama ben o Meleğin kanatlarını kırmıştım. Hala da kırıyordum. Geon Hwa da gerçekten bir sürü dosya göndermişti. Salak.! Hepside gerçek.!
Yerimden kalkıp ceketimi Rijinin üzerine örtüm. O haklıydı.. Ben daha ne istediğimi bile bilmeyen aptalın önde gideniyim.! Rijine yaklaşıp yanağından öptüm.. Daha fazlasını istiyordum ama haketmiyordum.. Kulağına yaklaşıp fısıldadım.

Jm: Seni hala çok seviyorum... Ve seni asla bırakmayacağım...

********

《Rijinden》

Gözlerimi açtığımda tanıdık koku burnuma gelmişti. Soluma baktığımda Jiminin yanındaydım.

Jm: Günaydın..

Rj: Günay- Lan.! Benim burada ne işim var.?! Çekil git.! Birde gelmiş sarılıyor.!

Jm: Yoo rahattın baya.

Rj: Yiioo rohotton boyo. Çekil git.! Daha eve gideceğim duş almam lazım off.!

Jm: Dur 1 dakika.! Sen hala Jungkooklarda mı kalıyorsun.?

Rj: Hayır, otelde.

Jm: Ha ev dedinde o yüzden..

Rj: Evet maalesef kendi evim olmadığı için orada yaşıyorum. Neyse ben gidiyorum.

Diyip koşarak şirketten çıktım. Hemen otele gelip önce banyo yapıb üstümuü giydim. Saç ve makyajda tamam olduğunda otelden çıkıp taksiyle şirkete gittim. Önce o pislik Geon Hwaya bakmalıydım, beni o aptalla yalnız bırakmamalıydı. Odasına girdigimde bıkkınlıkla nefes verdi.

Gh: Ulan biriniz de kapıyı çalıpta girin.!

Rj: Kes saçmalamayı.! Seni geberteceğim.! Beni onunla bırakmak neymiş görürsün.!

Gh: Yeter lan.! Bi kocası gelir tehdit eder, bir de kendi.!

Rj: Ne.? O mu seni tehdit etti.?

Gh: Evet.! Eğer gece mesai için seni kalmaya ikna etmezsem ağzımla burnum yer değişecekmiş. Pardon Rijin ama ben ağzımla burnumun yerinden gayet memnunum.

Rj: Tamam bir şey demedim.! Neyse. Bi haber var mı.?

Gh: Yok daha bi atak felan. Ama olunca haber vereceğim merak etme.

Rj: Tamam iyi çalışmalar.

Gh: Sana da..

Oradan çıkıp odama girdim. Koltuğa oturup sabahı düşündüm. Onunla uyanmak güzeldi.. Her ne kadar atarlansam da onu seviyordum ve ilk uyandığımda bana uykulu sesi ve şişmiş dudaklarıyla "Günaydın" demesi bana iyi hissettirmişti.. Park Jimin neden bana gelmiyorsun.? Neden sana gelmemi engelliyorsun.?..

?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin