☆Park Tatlı Jimin☆

878 60 22
                                    

(Jiminin annesinin ismi Rijindi ya hani, arada karıştıra bilirsiniz lütfen kusura bakmayın:))

Jm.An: Merhaba.! Görüşmeyeli nasılsınız.?

Bu kadın gerćekten utanmaz ya.!

Ba: Senin burda ne işin var.?!

Babamın bağırmasıyla yerimden zıpladım. Bu güzelim insanı da sinirlendirler ya, pes artık.!

Jm.An: Çocuklarımı görmeye geld-

Jm: Biz senin çocukların değiliz.!

Jiminin elini tuttum sakin olması için. Diğer çocuklar ise karışmayıp arada sakin olmaları için sessizce konuşuyordular.

Jm.An: Siz benim çocuklarımsınız ister kabul edin, ister etmeyin.

Kadın bana dönerek sırıttı.

Jm.An: Gelinim.?

Cevap vermeyerek yüzüne baktım.

Jm.An: Neden cevap vermi-

Jm: Çünkü sen onun hiç bir şeyi değilsin.!

Kahkaha attı bu sefer. Tam dibime kadar gelip elini omzuma koydu. Jimin yanımdaydı umarım bir şey yapmazdı.

Jm.An: Sen akıllı kızsın neyin yanlış, neyin doğru olduğunu bilirsin ha.?

Bu sorunun asıl nedenini bilmiyordum. Ne demek istemişti.?

Rj: Aynen öyle.

Gülerek bana baktı.

Jm.An: O zaman bana inan ve dinle.

Rj: Size neden inanacakmışım.? Ben aileme inanırım hanımefendi, bir yabancıya değil. Sizi tanımıyorum bile. Lütfen ailemi ve beni daha da fazla rahatsız etmeden buradan gidin.

Sözlerim hoşuna gitmemişti sanırım.

Jm.An: Beni tanımıyor musun.? Ben Jiminin annesi-

Rj: Üzgünüm hanımefendi ben Jimini yaklaşık 1 yıldır tanıyorum ve ayrıca sizin onun sözde 'annesi' olduğunuzu biliyorum. Lütfen annelik yapamayan birisi olarak bana 'annelikten' bahsetmeyin. Lütfen gidin.

Somurtarak arkasına dönerek gitmeye başladı.

Rj: Bir şey daha.!

Arkasından yüksek sesle ona seslendim. Omzunun üstünden baktı bana.

Rj: Ailemi, özellikle Kocamı üzerseniz ve ya üzmeye çalışırsanız size karşı gerçekten kibarlıktan çıkarım.

Bana döndü bu sefer.

Jm.An: Beni tehdit mi ediyorsun.?

Gülerek omuz silktim.

Rj: Hayır. Sadece yapacaklarınıza karşılık gelecek hakkında sizi bilgilendirdim. Şimdi evimizden gide bilirsiniz. Güle-güle.

Bu sefer daha da sinirli şekilde gitmişti. Evet, fazla yüklendim belki ama bu kadın hiç teki  değildi. Şimdiden negativ enerji almıştım.

Hy: Yenge dövseydin.?

Rj: Özür dilerim hepinizden ama inanın o kadından iyi şeyler sezmedim o yüzden.

Ba: İyi yaptın kızım. Yüzsüz birde gelip seni kendi tarafına çekecekti.

O kadın beni kendi tarafına çeke bilse bile bunu ben istersem yapa bilir anca. Onun gibi ailesini satan biri asla olmayacaktım.!

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin