☆İlk Öpücük☆

1.3K 84 29
                                    

Derin bir nefes alıp kapının ziline bastım. Açan ise Jisooydu.

Js: Ahh Jimin seni bana Tanrı yolladı. Bak ben dışarı çıkıyorum annem evde değil Lois okulda ve Rijin evde yalnız. Lütfen onunla kal.

Ben ve o.? Evde yalnız.? Tanrım ben ne ara bu kadar arsızlaştım resmen aklıma fesat şeyler geliyor.!!

Ben: Tamam merak etme.

Jisoo zaten hazırdı çantasını alıp çıktı. Bende terliklerimi giyip salona girdim. Bayan Choi karşısındaki cipsleri ağzına atıp sonra parmaklarını yalıyordu. Tv- de ne izlediģine baktığımda "Avengers Endgame" izliyordu. Gidip yanına oturduğumda şaşkınlıkla bana bakmıştı.

Ben: Ablan çıktı seninleyim bu gün.

Rj: Haa tamam. Bu filmi izlediniz mi.?

Ben: Evet.

Rj: Tamam ben şimdi izliyorum sakın spoi vermeyin döverim he.

Gülüp kafamı salladım.

***

Yaklaşık 1 saatdır Bayan Choinin aģlamasını durdurmaya çalışıyordum çünki İron Man'in ölmesine fazla üzülmüştü. En sevdiği avenger'miş. Sonunda durduğunda gözleri kıp kırmızıydı. Dudaklarıda aģlamaktan şişmişti. Dün öpemediģim dudakları...

Rj: Bay Park yüzümde ne var.?

Ben: Anlamadım.?

Rj: Şey dikkatle bakıyorsunuzda yoksa cipsmi kalmış.?

Elini yanaklarına götürüp silirken gülmemek için dudaklarımı ısırıyordum. Gidip bilediģinden tutup yukarıdaki banyoya götürdüm. Musluğu açıp yüzünü suya yaklaştırdım. Ağladığı için yüzünde iz kalmıştı.
Suyu kapatıp ona döndüğümde gözlerim tekrar istemeden de olsa dudaklarına kaymıştı. Sanırım bu isteğim hep olacak çünki onu öpmeyi şu anda her şeyden çok istiyordum. Kapıyı açıp çıkacağı zaman kolundan tutup duvara yasladım. Yüzündeki şaşkınlık ile gerçekten tatlı görünüyordu. Ona daha da yaklaşıp bedenlerimizin değmesini sağladım. Heyecanlıydım, oda heyecanlıydı bunu hızla nefes alıp vermesinden anlıyordum. Kulaģına yaklaştım bu cesaret bir daha ne zaman gelirdi bilemiyorum.

Ben: Rijin...

Gözlerini gözlerime sabitleyip hala şaşkınca bakıyordu ona ilk kez adıyla seslenmiştim ve bu duygu tarif edilemezdi.

Rj: B-bay pa-

Ben: Şşş

Bir elimi beline diğerini ise yanaģına koyup tekrar fısıldadım

Ben: Seni seviyorum Rijin...

Diyip dudaklarını öpmeye başladım. İlk önce karşılık vermedi ama sonra öpmeye başladı. Onu sevmek, öpmek sanki bu dünyada  yaptıģım en doğru şeydi. Bana iyi geliyordu acılarımı unutup mutlu oluyordum...

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin