《Jiminden》
Ba: Sana inanamıyorum Jimin.! Böyle bir şeyi nasıl yaparsın.?!
Babamlar Rijinle boşanacağımı öğrenmiş ve bana hesap soruyordular.
Hy: Jimin tamam biz anneme inanıyoruz ama meseleyi konuşarak hall ede bilirdik, boşanmakta ne.?
Ba: Sen bu işi çocuk oyuncağı mı sanıyorsun ha.?! O kız ne haldedir şimdi Tanrı bilir.!
Jm: Umrumda değil artık.! Yaptıklarının cezasını veriyorum.!
Ba: Eğer o kızın bir suçu yoksa, senin cezanı ben vereceğim.! Git gözüm görmesin seni.!
Odama çıkıp kendimi yatağa attım. Lanet olsum onu seviyordum ama iki gün önce ve dün onu başka erkekle konuşurken görmüştüm. Üstelik yanındaki şerefsiz onun kolunu tutuyordu. Birde beni sevdiğini söylüyordu. Tanrım kıskandığım için ondan boşanıyorum ne ironi ama.! Üstelik ona fazla kırıcı sözler söylemiştim. Ama geri dönüş yoktu. Anneme yaptıkları ve artı olarak bir adamla görüşmesi bu ilişkinin bitmesine sebep olmuştu. Zaten çocuklarda bana tavırlı.
《3 gün sonra》
Rijinsiz bir gün daha işte. Kendimi berbat hissediyordum. Özlemememiliyim ama olmuyor.
Şirkette bir kaç bölümle birlikte toplantı yapacaktık. Hyung asistanı ile birlikte yanımda oturmuş diğer bölüm başkanının gelmesini bekliyorduk. Ben asistan tutmamıştım, ihtiyacım yoktu. Kapı açıldığında o tarafa baktım. Şaşkınlığı ve siniri aynı anda yaşıyordum. İçeri giren bir kaç gün önce Rijinin yanında gördüğüm adamdı.Gh: Her kese merhaba geciktiğimiz için özür dilerim, ben Lee Geon Hwa. Reklam bölümünün başkanıyım. Bilenler vardır asistan arıyordum ve buldum.
Ee bundan bize ne Tanrı aşkına.?
Gh: Lütfen içeri gel.
Diyip kapıya baktı. Kapıdan giren ise Rij- ne Rijin mi.?! Hyung ve ben şaşkınlıkla bir-birimize bakıyorduk.
Gh: Benim yeni asistanım Choi Rijin. Aramızda tanıyanlar vardır. Onunla iyi anlaşın lütfen. Toplantı başlaya bilir.
Bunları derken bana bakıyordu tabi ki. Hah.! Saçmalık.! Şu giydiği minicik elbiseye bak hele.! Daha boşanmamıştık ama kendisini fazla kaptırmış. Ben hala onun kocasıyım lan.!
!#!#!#!#!#!#!#!#!#!#!#
《Rijinden》
Toplantıda resmen titresemde iyi olmuştu. O ukala Jiminin suratını görmek beni keyiflendirmişti. Şimdi Geon Hwa ile şirketin kafesinde oturmuş kahve içiyorduk.
Gh: Kocanın yüzünü gördün mü.?
Rj: Evet, baya şaşkındı.
Şaşkın ve tatlı...
Gh: Ve kıskanç. Kızım beni öldürecekmiş gibi bakıyordu, tırsmadım değil.
Sırıtıp etrafı izliyordum ama bana sinirli bakan Jimin gördüm. Onu takmayıp bakışlarımı başka yöne çevirdim.
Rj: Aslında burada çalışma sebebimi biliyorsun..
Geon Hwa kahvesini masaya koyup etrafı süzdü sonra bana biraz yaklaştı.
Gh: Biliyorum merak etme, geç olmadan ben araştıracağım.
Rj: Teşekkür ederim.
Gh: Bir şey değil ama kocan hala bize bakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼