☆Bir-Birimize aitiz☆

1.1K 61 27
                                    

|Birazcık smut olacak-şimdiden özür dilerim|

Jiminle arabada bağlı evine gidiyordu. Korkuyordum gerçekten onu istiyorum ama ben sanırım yapamayacağım. Umarım bu gecelik Jimin vazgeçer.

Jm: Biraz uzun istersen uyu varınca seni çağırırım.

Kafamla onaylayıp uyumaya çalıştım.

《Jiminden》

Rijinin korkusu yüzünden belliydi. Onunla konuşup ikna etmeye çalışacağım ama istemezse zorlayamam kendisi ne zaman isterse  o zaman daha rahat hissedeceğim.
Varınca Rijini sarstım uyanınca ben inip onu kucağıma aldım, yüzüme bakamıyordu. Şimdiden böyleyse sevişirken ne yapacaktı bilemiyorum. Kapıyı zar zor acıp içeri girdim ayağımla kapıyı da kapattım.

Jm: Bir şey içmek ister misin.?

Rj: H-hayır.

Sessizlik oldu bir süre. Yanına gidip ellerini tuttum.

Jm: Rijin biliyorum korkuyorsun ama inan sana zarar vermem asla. Seni zorlamıyorum yanlış anlama Sevgilim ama seninle tam anlamıyla bir birimizin olmasını istiyorum sadece seni istiyorum.

Gözlerime bakıp derin nefes aldı.

Rj: Jimin korkuyorum ama bende senin bana ait olmanı istiyorum.

Gülümsedim. Yüzüne yaklaştım acaba hazır mıydı.? Dudaklarını öpmeye başladım. İlk defa bu kadar sert öpüşüyorduk. Ayrıldığımızda nefes nefese konuştum.

Jm: Devam etmeyelim iste-

Rj: Edelim. Devam edelim Jimin.

Şaşırmıştım. O ise ayakkabılarını ayağından çıkarıp yerde koltuğun bir kenarına koydu. Ayağa kalkıp kucağıma aldım onu. Yukarı odaya çıkarken konuşuyordu.

Rj: Canımı yakma.

Jm: Söz veremem
 
Diyerek göz kırptım.

Odaya girince onu yatağa bıraktım. Pekala şu anda ne yapmam gerek.? Sanırım öpmeliyim. Evet öyle yapmalıyım. Dudaklarını yine sert şekilde öpmeye başladım, elim gelinliğinin fermuarına giderken oda benim gömleğimin düğmelerini açıyordu. Gömleğimi çıkarmek için dudaklarından ayrıldım. Hemen çıkarıp bi kenara fırlattım. Rijin ise gözleri kocaman olmuş gözlerle vücuduma bakıyordu. Sırıtarak konuştum..

Jm: Ne oldu çok mu beğendin.?

Rj: Ş-şey fazla kaslısın.!

Abartı konuşmasına karşılık kahkaha attım ilk kez görüyordu tabi benim kaslarımı. Bu sefer boynuna yaklaşıp öpüyordum. Sanırım fazla heyecanlıydım kalbim çok hızlıydı. Alt tarafımda karıncalanma oluyordu. Gelinliğini çıkardığımda ise utanarak ellerini yüzüne tuttu. Kulağına yaklaşıp fısıldadım

Jm: Utanma...

Onun yüzünde duran ellerini çektim ve bir elini pantolonumun üzerine koydum. Onun açmasını istiyordum. Anlamıştı zaten açmaya başladı. Ama elleri titriyordu. Sanırım devamını benim yapmam lazımdı. Pantolonu ve boxerimi çıkardım. Bende onun iç çamaşırlarını çıkararak aramızdaki kiyafet engellerinden kurtulmuştuk. Gözlerine bakarak sordum.

Jm: Hazır mısın.?

Rj: Sanırım...

Eğilip dudağına öpücük kondurarken kendimi ona ittirmeye başladım. İnleyerek tırnaklarını omuzlarıma batırıyordu. Biraz daha hızlanarak devam ettim. Sanırım artık canı çok yanmıyordu. Odada sadece ikimizin sesleri vardı ve onunla sadece bir beden olmuştum. Hissi çok güzeldi. Bana ait olması.. Varlığım onun içinde olması...

Sevişmek sadece bir kavramdı.. Aşk sevişmek deģildi. Ama aşıkların böyle bid birini hiss etmesi en güzel şeydi... Sevdiģimizden emindik, Evlendik ve şimdide bir olmuştuk..



|Gerçekten özür dilerim ama bunu onların hisslerini daha güzel yansıtmak adına yazdım. Ne kadar başarılı oldum orası sorgulanır zaten pek iyi yazmıyorum ama beğenen ve bana destek olanlara teşekkür ederim. Oylamayanlar da varsa, gerçekten çok teşekkür ederim zaten ben okunur fazla fazla beğen diye değilde öylesine birden aklıma geldiği için yazmıştım. Hatta şimdi 1000 olmaya yaklaştı ve fazla şaşkınım ♡_♡. Ah fazla uzattım öpüyorum Bangtanla kalın 💜|

 Ah fazla uzattım öpüyorum Bangtanla kalın 💜|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin