Kumlara uzanmış bir birimize sarılı vaziyette yıldızları seyrediyorduk.
Rj: Jimin.?
Ben: Hmm.?
Rj: Sana hediye almadım fakat bir şey yaptım
Ben: Neymiş o.? Merak ettim şimdi
Rj: Yanımda değil ben kızarsın diye çekindim vermeye. Eve gidince gösteririm.
Ben: Evet doğum günümün asla abartılı şekilde kutlanmasını sevmem. Ama sen bana öyle güzel şeyler söyledin ki, bu sıradan gün bana özel geldi.
Rj: Jimin lütfen bu günü küçümseme. Ben bu günü çok sevdim, sen dünyaya gelmişsin, büyümüşsün ve benim olmuşsun bundan daha güzel gün daha yok~
Gülümseyip saçlarını öptüm.
Ben: Aslında eskiden doğum günümü çok severdim. Annem bana hep kendi elleriyle pasta yapardı, babam güzel bir hediye alırdı kardeşim ise bana öylesine bir şeyler çizip verirdi. Hepsini çok seviyordum ama en çok sevdiğim şey ise birlikte olup güzel günler geçirmemizdi. Fakat sonra ise annem başka biriyle kaçtı. Evet sorunlarımız vardı. Babamın işi kötüye gitmeye başlamıştı ama bu zaman birlikte olmalıydık zaten aile olmak hem kötü hem de iyi günde hiç kopmamak değilmiydi.? Ama annem bu aile kavramına ihanet etmişti. Bizi yalnız bırakmıştı. Babam daha çok işte çalışmıştı. Sonra işte biz büyüdük hem çalışıp hem de okumuştuk. Kardeşim şimdi büyük bir şirkette çalışıyor. Babamda onunla birlikte yaşıyor. Annemden bir haberim yok zaten. Benim hayatım böyle birde annemle ismin aynı bu yüzden sana eskiden soy isminle sesleniyordum. Ama sen onun gibi değilsin sen başkasın. Her kesten başka..
Beni dikkatle dinlemişti. Kafasını göğsümden çekip yüzüme baktı. Ama ağlamıştı. Bende doğrulup baş parmağımla göz yaşlarını sildim.
Ben: Neden ağlıyorsun.? Sen ağla diye anlatmadım ki.
Rj: B-biliyorum ama senin hayatın benimkinden de zor olmuş. Bana kendini anlattığın için teşekkür ederim Jimin..
Alnından öpüb sarıldım.
Ben: Hadi gidelim artık hediyeni merak ediyorum
Rj: Tamam gidelim.
€€€€€€€€€€
Rj(fısıldayarak): Yavaş sessiz ol annemler uyanmasın
Ben(fısıldayarak): Tamam sevgilim
Rijinle birlikte odasına çıkıyorduk saat geç olduğu için her kes uyumuştu ve bizde sessizce odaya varmaya çalışıyorduk. Sonunda odaya girdiğimde buraya ilk geldiğimi hatırladım. Rijin korkmuştu ve bana ilk sarılıp uyuduğu zaman onu uyandırmamış ve odasına kadar taşımıştım. Hala aynıydı, kokusu bile.
Rj: Neden kendi kendine gülüyorsun.?
Ben: Sadece buraya ilk gelişimi hatırladım. O zamanlar bana seni bu kadar çok seveceğimi tahmin bile edemiyordum.
Oda gülümseyip yatağa oturdu.
Rj: Haklısın bende hiç düşünmemiştim. Gelsene buraya.
Gidip yanına oturmuştum.
Ben(sırıtarak): Şu anda beni odana attığının farkındasın değil mi.? Yoksa gözün benim namusumda mı.?
Rj: Ne.? Hayır.!
Telaşla verdiği cevaba kahkaha atmıştım.
Ben: Ahh tamam sevgilim şakaydı ama bir gün gerçekleşecek.
Rj: Orasını bilemeyiz Jimin-ah.
Ben: Ne demek bilemeyiz.? Sevgiliyiz ve birlikte ola biliriz. Bunda sorun ne.?
Rj: Jimin sevgiliyiz diye de her şeyi yapamayız ki. Hem ben korkarım, olmaz.
Gülerek saçlarını karıştırdım.
Ben: Rijin, biliyorum erken zaten hemen yapalım demiyorum zaten sen kendini ne zaman hazır hissedersen. Ama ben seni her zaman isteyeceğim, sevdiğim kadını hissetmek istiyorum. Hadi şimdi hediyemi göster.
Kalkıp dolabından bir şey çıkardı. Bana verdiğinde şaşkınlığımı gizliyemedim. Benim çizimimdi. Ve baya güzeldi.
Rj: Ben yaptım beğendin mi.?
Ben: Bayıldım. Sevgilim gerçekten çik güzel, teşekkür ederim.
Rj: Beğenmene sevindim. Şey Jimin geç oldu acaba burda kalsan.?
Ben(heyecanla): Tamam.!
Rj: Sessiz olsana Jimin uyanacaklar. Hem yarın erken kalkıp gidersin annem görmesin tamam mı.?
Ben: Merak etme sen. Hadi gel sarılıp uyuyalım.
Rj: Jimin aynı yerde de-
Onu kolundan tutub kendime çektim. Dudağına minik öpücük bırakıp yatağa rahatca uzanıp onunda kafasını göğsüme koydum. Daha sonra yorganı üzerimize örttüm.
Ben: Seninle uyumak için elime fırsat geçmiş Sevgilim bunu kaçıramazdım
Rj: Ahahah tamam iyi geceler Jimin-ah~
Ben: Sanada Prensesim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼