☆Yeni Öğretmen☆

1.2K 82 52
                                    

《Rijinden》

Js: Ohaa.!!! Çüş yuh artık.!!!

Gelen yüksek sesle gözlerimi araladım fakat bana koala gibi sarılan Jimin ve ayakta bizim bu halimize şaşkınca bakan ablamı beklemiyordum.

An: Noldu Kızım niye bağırı-

Annemde gelmişti işte acaba kim kaldı başka.?!

Ls: Oha abla sen Jimin hyungla niye uyuyorsun.?

Evet Lois kalmış.

Ben: Ji-Jimin kalk

Jm: Yah olmaz biraz daha lütfenn~

Ben: Kalksana ya.!

Jm: Of bi izin vermedin sana şöyle sarılıp ağız tadıyla uyuyayım.

Js: Yoo bence bütün gece ağız tadıyla sarılıp uyumuşsunuz Jimin bey.

Jimin arkasını döndüğünde her kesin bizi izlediğini gördüğünde şaşkınlıktan bir şey söyleyememişti.

An: Elinizi-yüzünüzü yıkayıp aşağı inin.

Annemin suratından anladım bana bozulduğunu. Zaten kim bozulmaz ki, kızı bir erkekle aynı yatakta uyuyor.!

Hemen yataktan kalkıp odamdaki banyoya girip işlerimi hallettim. Çıktığımda Jimin yoktu, ama odadan çıktığımda oda hazırlanmış merdivenin yanında beni bekliyordu. Bende gidip elinden tuttum.

Jm: Rijin ben üzgünüm erkenden gidecektim fakat uyanamadım annen benim yüzümden sana kızmasına izin vermem merak etme.

Ben: Lütfen sakin ol Jimin annem bana kızmadı sadece şaşırdı. Evimizde kalan ilk erkeksin hem garip değilmi zaten birden seninle ben aynı yataktayız. Jimin biz yanlış bir şey yapmadık sadece uyuduk. Hadi el ele gidip kahvaltı yapalım.

Kafasıyla onaylayıp elimi sıkıca tutup aşağı inmeye başladık.

Js: Ooo bizim çifte kumrular geliyorlar.

Ablama göz devirip sofraya oturduk. Lois okula gittiği için sofrada 4 kişiydik.

Jm: Öhöm teyze ben özür dilerim. Aslında dün birlikte fazla gezdiğimiz için eve geç gelmiştik. Rijin bana hediye vereceği için odasına çıktık ve be-

Rj: Anne saat çok geçti ve ben Jiminin o saatte dışarı çıkmasına izin vermedim. Hem Sevgilime sarılıp uyumam sorun olamaz değil mi.? Biliyorum benim için endişelisin ama Jimin öyle biri değil. İnan bana.

An: Kızım bana açıklama yapmayın zaten Jiminin burda kalmasına kızmadım. Ama bana haber verseydiniz daha güzel olurdu. Hem sabah sizi rahatsız etmezdik. Ve ben sana güveniyorum yanlış bir şey yapmazsın Rijin. Hadi şimdi kahvaltınızı yapın.

Gülümseyip kahvaltıya devam ettik.

$$$$$$$

《1.5 ay sonra》

Sonunda tam olarak iyleşmiştim ve bugün kursa gidecektim. Son zamanlarda Jiminle pek fazla görüşemiyorduk ama telefonla fazlasıyla konuşuyorduk. Hazırlanıp annemlere veda edip evden çıktım. Hava soğuktu ve baya kalın giymiştim, üşümekten nefret ederdim. Ama soğuk havada gezmek bana iyi geliyordu, hava ciğerlerime kadar doluyordu. 15-20 dk sonra kursa varmıştım ve yine her zamanki gibi asansörle değil merdivenle çıkmaya başladım. Buraya geldiģimden ne Hoseokun ne de Jiminin haberi yoktu ve eğer bilselerdi eminim ikiside beni almak için gelirlerdi. Sonunda 5ci kata vardığımda biraz bekleyip dinlendikten sonra üstümü değişmek için soyunma odasına girdim. Burası kalabalıktı ve hepsi bir şeyler konuşuyorlardı.

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin