☆Zarf☆

976 51 13
                                    

《1 hafta sonra-Jiminden》

1 haftadır Busana gelmiştik. Evliliğimizin ve sevişmemizin 1ci haftası. Evet maalesef Busana varır- varmaz Rijin regl olmuştu ve maalesef 1 haftadır sevişemedik. Böyle hızla irelilersek 5-6 yıla bizim anca çocuğumuz olur. Zaten bende işe başladım şirketde. İyi ki, fazla yorucu iş değil. Babam bazen Rijinle evde kalıyor, bazende gidip geziyor. Şimdide ben hyungla şirketten çıkmış eve gidiyorduk. Ahh sonunda Prensesimi göreceğim.! Eve varıp kapıyı çaldık. Rijin kapıyı açtığında önce hyungun geçmesine izin verdim ne de olsa benden büyük.
Tamam.! O içeri geçsin ve bende Rijinle biraz koklaşayım diye oyalanmak için geç giriyorum eve. Ne yapayım yani özledim. Hyung içeri geçer geçmes Karıcığıma sarıldım, aynı şekilde karşılık verip üzerimdeki paltoyu alıp askılığa astı. Banyoya gidip önce duş alıp sonra üzerimi değiştim. Ardından akşam yemeği için sofraya toplandık.
Yemekten sonra salonda oturmuş dizi izliyorduk. Rijinde yanımda oturmuş merakla TV'ye bakıyordu. Ayağımla onu dürtüp bana bakmasını sağladım. Bana biraz yaklaştı.

Rj: Evet Sevgilim.?

Jm: Sıkıcı dizi izlemek yerine gidip sevişelim ya.?

Rj: Ama Jimin bitsin gideriz.

Jm: Ya ama ben şimdi istiyorum..

Rj: Çocuk gibisin ama.

Jm: Bana ne, bana ne. Gidip sevişelim işte. Ya evleneli 1 hafta olmuş ben seninle sadece 1 kez seviştim.

Rj: Ay tamam gel gidelim koca bebek.

Hızla ayağı kalkıp babam ve hyunga döndüm.

Jm: Baba size iyi geceler.

Rijinin elinden tutup hemen odamıza hızla çıktım. İlk günki gibi olmayacağım Prenses, Üzgünüm 1 hafta bekledim ben...

)))))))))

《Rijinden》

Sabah uyanır uyanmaz saate baktım. Oha.! Jimin işe geç kalacak. Hemen yanımda melek gibi uyuyan eşime dönüp, yavaşca seslendim.

Rj: Jimin...  Jimin..

Jm: Hmm.?

Rj: Uyan yoksa geç kalacaksın.?

Jm: Ya amaa.. uykum varr..

Gülerek uykudan şişmiş dudağını öptüm.

Jm: Pekala, bu hediyen için kalkacağım.

Bende hemen banyoya girip kısa bir duş alıp aşağa inip kahvaltı hazırladım. Ji Hyun abi ve ardından Jimin gelmişti.

Hy: Ooo yenge yine her zamanki gibisin.

Rj: Teşekkür ederim. Babam uyanmadı mı hala.?

Jm: Hayır, ben gidip çağırayım.

Jimin tam giderken babamda gelmişti ama bu gün farklı giymişti galiba yine gezmeye gidecekti.

B.a: Günaydın.

Hepimiz 'Gündaydın baba' diyerek karşılık verip sofraya geçip kahvaltıya başladık.
Kahvaltı bittikten sonra Önce babamı sonra Ji Hyun abiyi uğurladım. Jimin ise odadaydı. Merdivenlerden inen Park yakışıklı koca bebek Jimini görünce gülümsedim. Oda gelip ayakkabısını giydi. Paltosunu ben giydirdim ardından sarılıp yanağına kocaman bir öpücük kondurdum. Oda beni öpüp kapıdan çıktı.

!!!!!!!!

Ay öldüm resmen. Koca evi temizlemekte baya zormuş. Annemi şu an anlıyorum, haklıydı keşke daha önce temizlik yapaydımda şimdi zorlanmazdım. Kapının çalmasıyla ayı gibi uzandığım koltuktan kalkıp kapıyı açtım. Kimse yoktu fakat yerde bir zarf vardı. Üzerinde ise kocaman 'PARK JİMİNE' yazıyordu. Yerden alıp içeri geçtim. Acaba açsam mı.? Yok ya, her ne kadar evlenmiş olsakta ona ait bir şeyi açıp okuyamam. Bu güvensizlik olur. Akşam birlikte açarız. En iyisi şimdi gidip yemek yapayım.

######

《Jiminden》

Yine hyungla eve gidiyorduk. Bu gün fazla yorgundum. Kapıyı çalıp bekledik. Ama kapıyı açan saçları özensiz şekilde topuz yapılmış, önlükte bir Rijin beklemiyordum fakat böyle gözüme çok tatlı görünmüştü.

Hy: Jimin gelsene, karını sonra izlersin.

Hyungun seslenişiyle kendime gelip içeri girdim. Her zamanki gibi Rijin paltomu alıp sarıldı. Sonra bende gidip duş alıp geldim.

Hy: Babam nerde ya.?

Rj: Babam bu gece geç gelecek, kadim dostlarıyla olacakmış.

Hy: Yine mi ya.?

Rj: Hadi sofraya.

Yemekten sonra odama girip yatağa uzandım. Az sonra Rijinde gelip yanıma uzandı.

Rj: Sanırım fazla yorgunsun.?

Jm: Evet ama sende öylesin sanırım.?

Rj: Ahh evet, canım sıkılmasın diye bütün gün temizlik yaptım. Ahh dur 1 dakika geleceğim şimdi.

Odadan hızla çıktı yaklaşık 1 dakika sonra yine koşarak geldi.

Jm: Koşma düşeceksin.!

Kafasıyla onaylayıp yatağım kenarına oturdu. Yüzü ciddiydi bu yüzden bende doğrulup yanına oturdum.

Rj: Jimin bu gün kapı çaldı açtığımda kimse yoktu ama yerde bu zarf vardı. Sana gelmiş al bakalım.

Bana uzattığı zarfı alıp açtım. Yavaşca içindekileri okuduğumda hem içimdeki sinirle hem de ki, üzüntüyle gözlerim dolmuştu.

"Canım güzel oğlum Jimin. Seni o kadar çok özledim ki, kokunu, sesini her şeyini özledim biricik yavrum. Evlenmişsin. Duyduğuma göre fazla aşıkmışsın. Bu beni çok mutlu etti. Keşke düğününde yanında olsaydım ama gelsemde istemezdin beni, kovardın ve en güzel günün mahvolurdu. Gelinimi görmek isterim bir gün. Umarım o gün yakındadır. Biliyorum benden nefret ediyorsun, haklısında ama ben gerçeği bilmeni istiyorum. Ji Hyun benim oğlum değil. Siz kardeşsiniz elbette babanın ilk sevgilisinden Ji Hyun. Ona ben baktım. Oğlum gibi sevdim, senden ayırmadım ama olmadı. Bunları öğrendiğinde lütfen Ji Hyuna kızma onun da haberi yok. Kendinize iyi bakın çocuklarım. 

Annen"

Okuduģum sözleri kabullenmek istemiyordum. Gözümden akan yaşları umursamadan bana aoru sormayan karım sarıldı bana. O en iyi hediyemdi. Hayatımdaki tek gerçekti. Neden her kes yalan söylüyordu bana.? 'Annem' olan kadın yıllar sonra gelip bana mektup yazmıştı. Onu asla affetmeyeceğim. ASLA.! Hayatım sadece Rijin olsa yeter.

            










💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin