Jk: Hassiktir gerçekten sana böyle mi söyledi noona.?!
Jin Jungkookun kafasına vurduğunda gülmüştüm.
J: Kes sesini velet.! Alırım şimdi ayağımın altına görürsün küfür etmeyi.!
Jk: Of iyi be.!
Yg: Kesin laga-lugayı (sjsjsjsjsj), sen anlat Rijin..
Rj: Anlattım zaten gelmiş "benimsin" felan diyor, aptal.
Rm: Yok bu çocuk iyice delirdi acaba hastaneye mi götürsek.?
V: Tımarhane daha iyi seçenek.
J: Saçmalamayın.! Benim minik Jiminimle uğraşmayın. Demek ki hala seviyor Rijini ama kafası karışık. Bizde ona yardın edelim. Annesinin gerçek yüzünü görsün.
Jin haklıydı. Beni sevdiğini biliyorum ama işte söylediği sözler hala aklımda..
Yg: Geon Hwa mıdır nedir ondan haber yok mu.?
Rj: Yok daha.
Rm: Bu iş böyle olmaz, bizde bir şey yapalım.
Jk: Ne yapalım hyung.? Ayy maceralı bir şey olsun.!
J: Hee zaten bizde seni nasıl eğlendiririz diye düşünüyorduk.!
Jk: Ya hyung.! Sen bana bu gün iyice taktın.! Neyin var.?!
J: Saçmalama Kookie seni her kesten daha çok seviyorum derdim ama her kesten çok kendimi seviyorum.
Jinin sözüyla kahkaha patlattım, oda garip kahkahasıyla bana eşlik ediyordu. Zaten şaka yapıyordu bunu hepimiz farkındaydık. Her kesi kendinden çok düşündüğü kesindi.
V: Ama Namjoom hyung haklı bir şeyler yapalım..
Yg: Benim bi fikrim var.
Rj: Nedir.?
Yg: Ben ve Rijin gece Jiminlerin evine girelim gizlice. Ve o kadının eşyalarını karıştıralım bekli bir şey buluruz.
Jk: Ama hyung o benim fikrimdi.!
V: Evet Suga hyung o fikri zaten Jungkook söylemişti.
Yg: O söyleseydi mantıklı olur gidip yapardık, şimdi ben söylüyorum.! Bu gece gideceğiz.
Jk: Bende geleceģim, bana ne.!
J: Hey benim Kookie'm gelmek istiyorsa gelecektir. Yoongi sadece gözcülük yapacak.
Jungkook sevinçle ellerini çırpıb garip sesler çıkardığında bende gülmüştüm. Onlara minnetdardım...
₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Jk: Yah Noona popomu ellemeyi bırak.
Jungkookun fısıldayarak söylediği şeyle kocaman gözlerle ona baktım. Karanlıkta olsa..
Rj: Kes sesini Jungkook ve senin o poponu ellemiyorum sadece yerde sürünüyoruz ve ben senin popon mu yoksa yüzün mü seçemiyorum.
Jk: Neyse.
Gelen ayak sesleriyle duvara sindik. Mutfağa girense o cadı karıydı.
Jk: Hazır buradayken biz yukarı çıkalım.
Ayağa kalkıp yukarı doğru parmak uçlarında yürümeye başladık. Jungkook odaya girdiğinde ben hala koridordaydım. Acaba odamıza girsem mi.? Tam odaya girmek için adım atmıştım ki, Jimin odadan çıktı. Tam karşımdaydı ev ayrıca karanlıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanficBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼