☆Evlilik Teklifi☆

1.1K 69 23
                                    

An: Kızım sakin ol.!

Rj: Anne yeter.! Ne sakini ya.?! Jimin kaza geçirmiş sizin dediğinize bakın.!

Js: Tamam hadi çıkıp birlikte gidelim sen iyi değilsin.!

Ayakkabılarımı giyinip koşarak yola çıktım, annemlerde benimleydi ve bana yetişmeye çalışıyorlardı. Hem ağlayıp hem de taksi için bakınıyordum fakat gözlerim dolu olduğu için zar zor görüyordum. Ailem  hepsi benimle geliyordu neden geliyorlar anlamadım ama umrumda değildi.

Js: Hah işte taksi geldi hadi binelim.

Taksiye binip adresi söyledim. Oraya gitmek istiyordum ama göreceğim şeydende korkuyordum. Ben onu bırakmamıştım, eğer o beni bırakırsa asla onu affetmezdim.

^^^^^^^^^^^^^^

Taksiden inip koşarak olay yerine gittim. Fakat gördüğüm manzara ile donup kalmıştım..

++++++++++++++++

《Jiminden》

[Flashback]

Rijini bıraktıktan sonra duş alıp uyumak için odama gittim. Telefonum çaldığında ise arayan abimi görünce baya sevinmiştim.

Jm: Abi.? Nasılsın, babam nasıl.?

Abim: İyim Jimin sen nasılsın.? Ben aramasam aramıyorsun son zamanlar. Bi sorun yok değil mi.?

Jm: Bende iyim ve sorun yok abi merak etme. Ee napıyorsun.?

Abim: Bildiģin gibi işte şirketteki işler. Jimin senide bunun için aradım aslında. Şirkette boş bir pozisyon var, maaşıda güzel artık buraya gelip bizimle yaşa. Babamda seni özledi. Ne zamana kadar orada öğretmenlik yapacaksın.? Biliyorum dans etmeği seviyorsun yine yap ama maaşı az.

Jm: Abi zaten kursta çalışmıyorum artık. Evet güzel diyorsunda, peki ya Rijin ne olacak.?

Abim: Rijin.?!

Jm: Ş-şey abi o benim sevgilim. Lütfen ismine gör-

Abim: Sevgilin mi.? Senin bir sevgilin olacağını düşünmemiştim. Ayrıca ismi umrumda değil seni üzmesin yeter.

Jm: Üzmüyor zaten abi o çok iyi biri fakat ben Busana gelirsem o benimle gelemezki, ailesine bağlı biri.

Abim: Ben bilemem Jimin ama ailesine bağlıysa sende onunla aile kur madem ki, baya seviyorsunuz.

Jm: N-ne aile mi.?

Abim: Evet. Rijinle babamda bende tanışmak isteriz. Görüşürüz kapatmam lazım.

Jm: Görüşürüz.

Evet eğer Busana gidecek isem benimle gelmek zorunda onunla uzak kalmak istemiyorum. Ve sanırım ne yapacağımı biliyorum ama yapacağım şeyden sonra beni affedecekmi bilemiyorum.

[Şimdiki zaman]

Karşımda kıp kırmızı ve yaş dolu gözlerle etrafa ve bana şaşkınca bakan bir adet Rijin vardı. Evet ona süpriz yapmıştım ve olacakları önceden planlamıştım. Ailesi ve bizim çocuklar biliyorlardı o yüzden bu kadar rahat davranıyordular. Giydiğim şeyler ve süslediğim ortam ile güzel bir manzara yaranmıştı. Ona yaklaştığımda oda hızla bana yaklaşıp sarılmıştı. Öyle sıkı sarılmıştı ki, kemiklerim kırılacaktı neredeyse.

Rj: Çok endişelendim, beni bırakıp gittiğini sandım.

Ondan ayrılıp önce göz yaşlarını silip alnına bir öpücük kondurdum.

Jm: Seni asla bırakmam Sevgilim. Seni öyle çok seviyorum ki, sensiz kalmak düşüncesi bile benim nefesimi kesiyor. Bana ne yaptında bu kadar bağlandım bilemiyorum ama bu güzel duyguları bana yaşattığın için sana teşekkür ederim. Eğer sende benimle aynı hisleri yaşıyorsan lütfen cevap ver Sevgilim. Benimle evlenip, birlikte yaşlanırmısın.?

Önce şaşırmıştı ama ardından

Rj: Eeeeveettt.!!

Diye bağırıp sarılmıştı. Etrafta diğer insanlar, bizimkiler ve Rijinim ailesi vardı hepsi alkışlıyordu.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ele ele sahilde geziyorduk. Yüzümdeki aptal gülümsemeyi silemiyordum. Onunla evlenecektim. Birlikte yaşayacaktık. Kendimi şeker, ponçik kızlar gibi hissediyordum fakat rahatsız değildim sonuçta sevdiğim kızın yanındaydım.

Rj: Jimin biz şimdi evleneceğiz değil mi.?

Sorusuna gülerek yanıt verdim.

Jm: Tabi ki.!

Rj: Ama beni bi heyecan bastı off

Jm(sırıtarak): Bence heyecanını evlendiğimiz geceye sakla.?

Bana kocaman olmuş gözlerle bakıyordu

Jm: Ne ya.! Evlenince benimle sevişmeyecek misin.?

Rj: Jimin oha ya çüş.! Neler geçiyor aklından, sen sapıkmısın.?

Jm: Saçmalama ne sapığı sadece seni seviyorum karım olacaksın sonuçta. Hem zaten ben bir tek sana ait olucam.

Rj: Sen kimseyle şey yapmadın mı yani.?

Jm: Hayır. Oradan bakınca her gün kızlarla olan birine mi benziyorum.?!

Rj: Hayır sadece sordum işte ne biliyim belki yapmışsındır diye sordum.

Jm: Yapmadım seninle birlikte benimde ilkim olacak Sevgilim. Her neyse seninle bir şey konuşmam lazım.

Rj: Dinliyorum

Jm: Rijin şey abim bana şirketinde boş pozisyon olduğunu ve orada çalışmam için bana teklif sundu. Eğer istemezsen ben burada başka iş yaparım, biliyorum ailenden ayrı kalmadın şimdiye kadar seni üzmek istemem. Busana arada gidip bir kaç gün babamla kalıp geliriz yine.

Rj: Jimin benim için bunu düşünmen bile yeter. Biliyorum babanı òzlüyorsun ve ben ailemle sonsuza kadar yaşamayacağım için seninle gelirim. Sonuçta eşim olacaksın ve sen nereye bende oraya gelirim. Tabi ailemi görmek için Busandan buraya geliriz.

Jm: Yani benimle gelirmisin.?

Rj: Neden gelmeyeyim Sevgilim.? Birlikte olacaksak nerede olduğumuzun önemi yok. Baban ve abinle tanışmam gerek zaten. Düğünden öncede gidelim tanışalım.

Jm: Rijin.. Sen mükemmel kadınsın... Benim Kadınım Seni Seviyorum.

Rj: Seni Seviyorum...

                          ~💜~

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin