RiJin gözlerini açtığında sabah olmuş ve kendi odasında olduğunu gördü. Kalkıp yavaş-yavaş kendine geldiğinde en son korkup Bay Park'la bir birine sarıldığını hatırladı. Bu RiJin'in utanmasına sebep oldu. *Peki evime nasıl geldim ki?* diye düşünerek banyoda elini-yüzünü yıkayıp aşağı indi. Annesi ve ablası onu gördüğünde gelip sarılarak nasıl olduğunu sordular.
RiJin:Ben iyiyim lütfen endişelenmeyin.
JiSoo:Nasıl endişelenmeyelim dün yine korkup kriz geçirmişsin. Iyisin değil mi?
RiJin:Evett abla iyiyim. Şey dün ben buraya nasıl geldim??
JiSoo(sırıtarak):Nasıl mı?? Beyaz atlı prensinin kollarında tabii ki;-)
Kız anlam veremedi. Beyaz atlı prens mi? O kim?
RiJin:Abla ne saçmalıyorsun yaa ne prensi?
JiSoo:Evet işte senin dans öğretmenin Park Jimin getirdi kucağında. Getirip yatağına kadar taşıdı. Ancak çocuğun yakasını öyle bi tutmuştun ki bırakmak istemiyordun sanki. Hıı ne iş?;-)
RiJin duydukları karşısında hem şok olmuş hem de utanmışdı. Bay Park onu kucağında yatağına kadar taşımıştı.
RiJin:Sanırım ona bu gün teşekkür etmem lazım.
Annesi:RiJin sanırım seni benden başka sadece Jimin sakinleştire biliyor hıı?
RiJin:Bilmiyorum ki annecim. Sarılınca sanki güvendeymişim gibi hiss etdim.
JiSoo:Ooooo
RiJin(utanarak):Off ne yaa.!!
Annesi:Hmm demek öyle. Ee ne güzel işte:-)
《Saat 14:35》
RiJin annesinin yanağını öptükten sonra kursa gitdi. Bu gün nedense heyecanlıydı ama farklı bir heyecan. Hem bu gün Jimin'e teşekkür edecek. RiJin binadan içeri geçip 5ci kata merdivenle çıkmaya başladı. Odaya girip kiyafetlerini değişti. Sonra da Jimin'i aramaya başladı. Ve Jimin'i görüp yanına gitmeye çalıştığında yanında 2 gün önceki kızı gördü. RiJin içinden *sanırım şimdi yanlarına gitmem doğru olmaz* dedi ve J-Hope'un yanına gitti. J-Hope'la iyi bir arkadaşlığı vardı ve bunu ikiside seviyordu.
RiJin:Heyyy.! Merhaba J-Hope nasılsın?
Jh: Sağ ol sen nasılsın?
RiJin:Ehh işte iyi.
Jh:Şey RiJin acaba kurs çıkışı seni 6 tane kardeşim gibi sevdiğim arkadaşlarımla buluşmaya götürmek istesem gelir misin? Sonuçta sende benim arkadaşımsın ve onlarıda tanısan eminim çok seversin.
RiJin:Ahh elbette Hope gelirim. Benimle bu kadar yakın arkadaş olduğun için teşekkür ederim
Jh:Bende teşekkür ederim:-)
Jimin içeri girdiğinde gözüne çarpan ilk şey yakın arkadaşı Hoseok ve RiJin'in bu kadar yakın olub, gülüşmeleri oldu. *Neden bu ikisinin yakınlığı beni rahatsız ediyor anlamıyorum* dedi içinden. Sonrada herkesi çağırıp dans etmelerini söyledi.
《Kurs çıkışı》
Hoseok ve RiJin konuşarak kursun salonunda yavaşca yürüyordular. RiJin'in aklına birden Jimin'e teşekkür ediceği geldi. Hoseok'a dönüp
RiJin:Hope acaba Bay Park nerde biliyor musun?
Jh:En son kendi odasındaydı. Kolidorun en sonunda sağdaki oda.
RiJin:Sağ ol.
RiJin hızla Jimin'in odasına taraf gitdi. Kapıyı çalmak için elini uzatdığında kapının zaten aralı olduğunu gördü. Jimin yine aynı kızla konuşuyordu.
Jm:Bak Sofia senden hoşlanıyorum benimle çıkarmısın?
RiJin istemeden de olsa gerilmişti.
Sofia(alaycı gülüşle):Saçmalama Jimin tabii ki hayır. Benim gibi zengin bir kız sadece dans öğretmeniyle olamaz değil mi yani?!!
Jimin şok oldu. Nasıl olurda hoşlandığı kızı tanıyamamışdı. Şımarıkdı ama bu kadarda aşağılayıcı tavrı olamazdı değil mi.
Jm:Hadi ama Sofia şaka yapma sen insanları böyle küçümsemezsin.
Sofia(kahkaha atarak):Ahh Jimin demek ki beni tanıyamamışsın bebişim. Ben hep böyleydim.
Jimin kendine çok sinirlendi bu kadar iğrenç birinden nasıl hoşlandı kendiside anlam veremedi. Hemen Sofia'ya dönüp
Jm(bağırarak):Defol burdan hemen.!!Defol.!!
Sofia irkilip hemen kapıyı açtı. Ama karşısına hiç görmediği biri çıktı ama takmayıp yoluna devam etdi.
RiJin ise hem üzgün hem de kızgın olan Jimin'e bakıyordu. Cesaretini toplayıp içeri girip Jimin'e yaklaştı. Elini omzuna koyupRiJin:Iyi misiniz Bay Park?
Jimin RiJin'in burda olmasına şaşırsa da sadece bu soruyu sordu
Jm:Neden burdasın?
RiJin:Şey ben dün için teşekkür ediyorum. Sizede zahmet verdim. Üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼