《Jiminden》
Hala omzumda olan Rijinle sahile geldim. Onu yavaşca taşların üzerine bırakıp bende tam dibinde oturdum.
Rj: Buraya niye geldik.?
Jm: Çünkü seninle tam anlamıyla konuşmak istiyorum.
Ona dönüp ellerini tuttum.
Jm: Uzun zamandır aramız berbat biliyorum. Her şey benim yüzümden oldu farkındayım ve sana inanmalıydım. Ama beni de anla her şey o zaman senin yaptığını gösteriyordu. Aramız kötü olmasa belki sana inanırdım, aramızın kötü olması da buna bir sebepti. Ben senden asla boşanmak istemedim. O belgeyide sana annem göndermiş. Ben öğrendiğimde anneme asla senden boşanmayacağımı söyledim. Ve evden çıkıp sana gelirken Geon Hwa ile seni gördüm üstelik elleriyle omuzlarını tutmuştu. Kıskandım ve sinirle attım o imzayı ve atar-atmaz sana gelip öfkemi kustum. Senden sıkıldığımı söyledim ama asla senden sıkılmadım. Aslında sensiz ölü gibiydim, uyuyamıyordum, yemek yiyemiyordum. Sende gördün göz altlarım morarmıştı. Hep sana gelmek istedim ama gelemedim. Seninde gelmeyeceğini biliyordum. Seni başka erkekle görmek benim canımı o kadar yaktı ki... Rijin beni hemen affetmeni beklemiyorum ama lütfen gitme. Senden boşanmayacağım. Kendimi sana affettirmeme izin ver.. Etrafında olmama izin ver.. Lütfen..
Dikkatle beni dinlemişti.
Rj: J-Jimin seni hemen affermeyeceğim. Bunu gururuma yediremem. Ama lütfen pes etme, seni affetmek istiyorum.. Beni bir daha bırakma, eğer bırakırsan ben şimdiki kadar iyi olamam..
Sarıldım ona sım-sıkı.. Artık onu asla bırakmayacağım asla...
Jm: Evimize gidelim mi.?
Rj: Ben otelde kalsam.?
Ne demek otelde kalsam.?!
Jm: Hayır, gözlerim seni hep görmeli... Beni affetme şimdilik ama yanımda ol..
Biraz düşündükten sonra kafasını salladı.
Jm: Gidelim o zaman..
**
Eve girince babamlar salonda oturmuştu. Rijin hemen babam ve hyunga sarıldı.
Hy: Ben özür dilerim Yenge, ama affetme. Aptallık yaptık.
Rj: Öyle şeyler deme abicim. Her kes bir şekilde sınanır ve bizimde ailevi sınavımız bu şekilde oldu. Artık önümüze bakalım, lütfen sizde kendinizi üzmeyin.
Ba: Bizi boş ver, sen ne haldesin kızım. Bu kereta da sensiz hiç bir şey ağzına vurmadı. Baksana zayıflamış. Sende öylesin. Hadi gidip uyuyun, iyi geceler.
Rj/Jm: İyi geceler.
Diyip odamıza çıktık.
Rj: Ben duş alacağım. Sende çocukları ara ve teşekkür et. Onlar olmasaydı ben şu an burada değildim.
Jm: Tamam, arıyorum.
Rijin banyoya girince bende Jin hyungu aradım.
J: Alo.?
Jm: Hyung, nasılsınız.?
J: Süperiz Jimin sonunda sizi kavuşturduk ya.!
J: Ben teşekkür ederim, siz olmasaydınız ne yapardım ben.
J: Ahh Jimin lütfen bize teşekkür et.! Karın ne kadar mız-mız biri.! Ama bir o kadarda suratsız.!
Birden söyledikleriyle kaşlarımı çattım.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanficBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼