Klüpten çıkıp yürüyorduk. Ablam onların seslerine bayıldığını hatta J-Hope'un böyle rap söylediğine inanmayıp tekrar söyletmişti çocuğa. Evet haklıydı sesleri muazzamdı neden idol olmadıklarını kendi kendime sorguluyordum. Bir kafeye girdiğimizde ise cam kenarına direkt oturdum masa zaten büyüktü. Hem Suga ve V yorgun oldukları için erkenden gitmiştiler. Diğerleride bizimle gelmişti. Klüpten çıktığımızdan beri onunla hiç konuşmamıştım ki zaten oda benimle konuşmadı. Ona beslediğim duygular vardı ve bunu kabul edecek yaştaydım. İlk kez böyle hissi yaşamaksa garipti. Yüzüne bakmaya cesaretim yoktu çünki utanıyordum. Eve gidince ablamla bu konuyu ciddiyetle konuşmam gerekecek. Benim gibi oda cam kenarına hatta tam karşıma oturması kalbimin tekrar hızlı atmasına sebep oluyor. Aptalca belki ama engel olamıyorum ve kalbimin sesini masadakilerin duymasından korkuyorum.
Rm: Rijin iyi misin.? Dalgınsın sanki.?
Ben: Ha iyim.
Jn: Sen bizim sesimizi beğenmedin değil mi.? Jisoo sabahtan beridir sesimizi övüyor ama sen tek kelime bile etmedin.
Jinin abartılı konuşmasını anında kafamla inkar etdim.
Ben: Hayır hayır gerçekten sesiniz harikaydı hala etkisindeyim. Şey aslında neden idol olmayı denemediniz diye düşünüyordum.
Evet 1 saat önce aynen böyle düşünmüştüm o yüzden yalan sayılmazdı.
Jh: İdol olmak kolay değil ki Rijin.
Kafamla onaylayıp ne kadar dirensemde ona baktım. Zaten bana bakıyormuş gibi gözlerimiz kesişti. Garip bakıyordu ve bu benim kalbimin 2 kat hızlandırıyordu her an yerinden çıkacakmış gibiydi. Anında gözlerimi ondan çekip camdan dışarı baktım. Sifarişimizi verip tekrar camdan bakmaya başladım. Eğer onun camdan yansımasına bakarsam görmez diye yansımasına baktım ama bakmaz olaydım. Çünki oda bana bakıyordu. Telaşla ne yapmam gerektiğini bilmezken ayağa kalktım.
Ben: Bi tuvalete gidip gelicem.
Js: İyi misin kızarmışsın.
Ben: İyim ya gelicem şimdi.
Hemen ordan ayrılıp içeri girdim. Yüzüme aynadan baktığımda ise gerçekten yanaklarım kıpkırmızı olmuş. Zaten utandığım zamanlar böyle olurdum. Yanaklarıma su vurup havluyla kuruladım. Ordan ayrılıp tekrar masaya geçtim lakin bu sefer ona hiç bakmadım. Bu günün erken bitmesi benim için daha iyi olacak..
************************
Annemin sesiyle uyanıp banyoya girdim. Dün eve gelip direkt uyumuş ablamla konuşmamıştım ama bu gün mutlaka konuşmam gerekti. Kahvaltımızı yapıp bir kaç işten sonra kursa gitmek için evden çıktım. Binaya yaklaştıkca kalbim hızını artıyordu. Merdivenlerden çıkıp soyunma odasına girdim. Üstümü değişip sınıfa giderken J-Hope'la karşılaşmış sınıfa birlikte girmiştik. Fakat sınıfta gördüğüm kişiyle sinirlerimin bozulması bir olmuştu. Tanrı aşkına bu şerefsiz bizden yukarı sınıftaydı şimdi burda ne işi vardı.?!!
Jh: Rijin iyi misin rengin soldu bir anda.?
J-Hope'un elinden tutub sınıftan biraz uzağa getirip sinirle solurken konuştum.
Ben: Sapığım bizim sınıfta.!
J-Hope'un yüzü sinirli hal alırken biraz sakin olup yanına yaklaştım.
Ben: Şimdi bir şey yokmuş gibi gidelim bilmediğimizi sansın tamam mı.?
Tam itiraz edecekken derin nefes alıp kafasıyla beni onayladı. Tekrar sınıfa gidip Bay Parkı beklemeye başladık. Jay pisliği ise bana bakıp duruyordu ve ben gidip ağzına bir tane patlatmamak için kendimle savaşıyordum resmen. Bay Park içeri girince ilk gözlerimiz buluştu sonra ise Jay pisliģine bakıp konuştu sanırım onu tanımıyordu.
Jm: Sen yeni misin.?
Jy: Evet hocam ismim Jay.
İsmini söylemesi ile Bay Parkın yüzü anında değişmişti.
Jm: Çık dışarı.
Her kes şaşkınca Bay Parka bakıyordu gerçektende kovacağını beklemiyordum. Jayde şaşkın şekilde gülümseyip konuştu
Jy: Ne.? Hocam ne-
Jm: Seni sınıfımda istemiyorum çık bir daha tekrar etmicem çık dedim.
Jy: İyi madem öyle olsun ama bu iş burda bitmez Park Jimin ben istediğimi alırım.
Demesiyle Bay Park gidip onun suratına yumruğu geçirmişti. Her ne kadar içim soğusada bir şerefsiz için başını belaya sokmasına izin veremezdim. Gidip Jayin yakasından tutup çekiştirdim.
Ben: Defol pislik.!
Jy: Vaaay demek öğrenmişsin Rijin hanım iyi o zaman elimden kurtulamayacağınıda biliyorsundur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanficBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼