《2 hafta sonra- Jiminden》
Bayan Choi taburcu olmuştu. Bende derslerimi bayağı aksattığım için müdürden azar işitmiştim ve kursa geri gelmiştim. Şerefsiz piç ise yakalanmıştı. Hatta Markta şahitlik yapmıştı en sonunda itiraf etmişti. Derse girmeme daha 30 dakika vardı. Elimde kahve ile sınıfa gidiyordum fakat gördüğüm isimle sinirlerim anında beynime sıçradı. Elimdeki kahveyi orada boş bir masaya bırakıp doktorun 1 ay kendini yormaması dediği halde buraya gelen inatçı kıza bakıyordum. Tanrım ne zaman söz dinleyecek ki.?! Şu ana kadar dediklerimin hep aksini yaptı.!
Ben: Bayan Choi.!
Bagırmamla korkmuştu. Elini kalbinin üstüne koyup bana doğru iki adım atmıştı. Gelip benim koluma vurduğunda olduğum yerde kala-kalmıştım.
Rj: Yah ne bağırıyorsunuz korktum.!
Göz devirip sinirden kuruyan dudaklarımı yaladım.
Ben: Bak Bayan Choi sana evde kalmanı tam 5 kere dedim değil mi.? Sen neden buradasın ha.?
Omuz silkip dans odasına girdi bende arkasından onu takip edip kapıyı kapattım. Zaten daha vardı sınıf o yüzden bomboştu.
Rj: Evde canım sıkıldı bende buraya geldim. Merak etmeyin annem getirdi buraya kadar zaten hem dans etmicem ki sadece izlicem.
Şu anda boş konuşuyordu ne derse desin buraya gelmemeliydi.
Ben: Sen ne zaman beni dinleyeceksin ha.?
Diyerek ona doğru gidiyordum ve oda arkaya doğru gidiyordu. En sonunda masaya çarptığında durmuştu. Dibine kadar girmiştim. Kalbim çok hızlıydı ama nedense geri çekilmekte istemiyordum. Yüzünü incelediğimde ise gözleri küçük ama yuvarlaktı, alt dudağı ince ama üst dudağı kıvrımlı ve kalındı. Gözlerimi dudaklarına sabitledim.
Onu öpmek istiyordum...
Yaklaşıyordum, istiyordum ve yapacaktımda.
Jh: Jimin ders- oha napıyorsunuz siz.?!
Lanet olsun.!! Off tam zamanında yani.!! Bayan Choi hemen toparlanıp yüzü kıpkırmızı halde bir şey demeden odadan çıkmıştı. Bende J-Hope hyunga sinirli bakışlarımı atıyordum.
&&&&&&&&&&&&
BTS: Ooooooo Jiminnnn.!!
Bagırmalarına göz devirdim. Şu anda utanıyordum zaten bir şeker kız tipinde olmadığım kalmıştı.!
Sg: Ben şaşırmadım zaten Jimin seviyordu kızı. Hastanedeyken ne kadar endişelendi görmediniz mi.?
Sanırım açıkca konuşmalıyım hem fikirlerini alırdım.
Ben: Bakın ben onu seviyorum zaten sevmesem niye öpmeye çalışayım değil mi.? Sadece bazı endişelerim var eminim onunda vardır. Ben annem yüzünden kadınlara o ise babası yüzünden pek aşka inanmıyor. Evet babasıyla sorunları var. Annemle isimleri aynı ve ben yıllardır o ismi ağzıma bile almıyorum ve nefret ediyorDUM. Ona ismiyle hitap etmek istiyorum ama yapamıyorum. Ona illa hayatımı, geçmişimi anlatıcam ve bana hak verecektir biliyorum. Sadece işte bazı sorunlar var. Tamamlanmayan şeyler.
Hepsi beni dikkatlice dinliyordu.
RM: Bak Jimin zaten bazı şeyleri biz biliyoruz. Ama sen ve o birbirinize açılmalısınız. Her kadın ve her erkek aynı değildir. Biz seni tanıyoruz ve Rijinide az çok biliyoruz. Sana olan duyguları var belli zaten. Ama lütfen önce iyi düşün. Aşkından emin olmadan ne kendini ne de o kızı yakma kardeşim tamam mı.?
Jk: Ve her nolursa olsun senin hep yanındayız HYUNG.
Dolan gözlerimle içtenlikle teşekkür edip onlara sarıldım. İyi ki varlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼