《Rijinden》
Gözlerimi dudaklarımdaki ıslaklıkla açmıştım. Jimin gözlerini kapatmış beni öpüyordu. Karşılık verdiğimde gözlerini açmadan üştüme çıktı ve bu haraketine şaşırmıştım. Dudaklarımdan ayrılıp boynumu öptüğünde ellerimi omuzlarına koyup hafif ittirdim. Anlayıp üstümden kalktı.
Jm: Şey özür dilerim bir anda kendimi tutamadım.
Mahcup olduģu her halinden belliydi.
Rj: Önemli değil zaten devam etseydik burası uygun değildi.
Kocaman olmuş gözlerle bana bakarken bende kendime şaşırdım sadece 'önemli değil' diyecektim, diğer sözleri içimden söylediğimi sanmıştım.
Rj: H-hadi aşağı inelim.
Utana sıkıla kurduğum cümleyle o gülerken ben odadaki banyoya girdim hemen. İşimi bitip giyindim ve aşağı indim. Muhteşem kahvaltı masası vardı.
Rj: Günaydın.
Hepsi bana karşılık verdiğinde bende Jiminin yanına oturdum fakat hala ona bakmaya utanıyordum.
Hy: Yenge sofrayı babam senin için kurdu hepsini tek tek kendi elleriyle hazırladı
Rj: Özür dilerim keşke erken kalkıp yardım etseydim, tek başına yorulmazdın Baba.
'Baba' dediğimde içimde burukluk vardı. Benim babam Jiminle kavga ederken, Jiminin babası beni kızı olarak görmüştü.
Jm.Ba: Hayır kızım yorulmadım. Zaten yıllardır kendim hazırlarım. Ama siz evlenince artık sende bana yardım edersin.
Rj: Tabi ki.!
Hy: Ee Jimin sesin çıkmıyor dün rahat uyuyamadın mı.?
Ji Hyun abinin ima ettiği şeyle içtiģim meyve suyu boğazıma kaçmıştı.
Jm: Hyung sen merak etme ben gayet rahat uyudum.
Jm.Ba: Alışırsın oğlum ne zamandır kendi yatağında yatmıyordun.
Hy: Baba zaten nişanlısıyla birlikteydi kendi odasında değil.
Ji Hyun abi her şeyi konuşmuştu. Zaten bi ayaklı gazetemiz eksikti.
Rj: Şey baba yanlış anlamayın lütfen. Ben aslında korkuyordum. İlk kez ailemden ayrı ve uzak kaldığım için Jiminle uyudum. Ji Hyun abi fazla abartıyor.
Jm.Ba: Ah sorun deģil kızım. Nasılsa evleneceksiniz.
Jimin bana göz kırptığında daha da utanmıştım.
"""""""
Seoule dönmüştük. Açıkcası fazlasırla yorgundum. Yarın Jiminle kafede buluşacaktık.
《Ertesi gün》
Taehyung beni almaya gelmişti çünkü Jimin benimle buluşmuştu onlarla fazla zaman geçirmiyordu. Oda bizi baş başa bırakmayıp Jimini gıcık edecekti. Biz Tae ile kafeye birlikte yürüyorduk. Birden karşımda dikilen adamla irkilip iki adım geri gittim.
X: İşte bu.!
Rj: Ne.?!
Adam bana cevap vermeyip hala beni süzüyordu ve açıkcası rahatsızdım.
X: Tamda aradığım fizik.!
V: Anlamadım.?!
Taehyungun kolundan tutup adama döndüm.
Rj: Pardon ama sizi anlamıyoruz bizimle kafeye gelip açıkca konuşun lütfen. Sevgilim beni bekliyor.
Adamda bizimle birlikte kafeye geliyordu.
《Jiminden》
Rijini bekliyordum. Tam arayacaktım ki, içeri Rijin girdi. Ardından giren Taehyung ve onunda hemen arkasında bana doğru gelen saçma adamla baya baya şaşırmıştım. Lan bu gün sadece Sevgilimle görüşecektim.!
V: Naber Jimo.?
Jm: Jimo ne lan.?
V: Yeni lakabın.
Ona göz devirip Rijinle sarıldım. Fakat onlarla gelen adama sadece kafa selamı verip oturduk.
Jm: Rijin bu kim.?
Rj: Tanımıyorum ki. Yolda bir anda 'işte bu' deyip bana baktı. Bende geç kalmayayım diye onuda getirdim.
Kafamı sallayıp adama döndüm.
Jm: Kimsiniz acaba.?
Mj: Merhaba ben Kim Min Joon. **** moda reklam şirketinde çalışıyorum. Yolda yürürken hanımefendiyi gördüm. Ve işte bu dedim. Aradığım beden, fizik bu dedim.
Jm: Ne diyorsun lan sen.?! Sen benim Nişanlımın fiziğine mi bakıyorsun.?!
Ayağa kalkmış sinirle bağırdığımda etrafdaki insanlar bana dönmüştü. Tae ile Rijinde beni yerime oturtmuş sakin olmamı söylüyordular.
V: Sakin ol bro. Bakalım derdi neymiş. Min Joon bey devam edin lütfen.
Mj: Evet yani reklam için hanımefendiyle çalışmak isteriz.
V: Ne reklamı.?
Mj: İç çamaşırı.
Rj: Ne.?!!
V: Ne.?!
Jm: Ne.?!!
Artık beni kimse durduramaz ulan. Kalkıp adamın yakasından tutup dışarı sürükledim. Taehyungla Rijinde benim arkamdan geliyordu.
Jm: Bas git lan.! Dövmeden defol.!
Mj: Beyefendi merak etmeyin Nişanlınızın yüzü değil sadece vücudu görünecek.
Sinirle dudaklarımı yaladım.
Jm: Ulan ne diyorsun sen.?!! Sikerim senin reklamını.! Defol.!!
Adam heme uzaklaştığında öfkem soğusun diye gözlerimi kapatmıştım. Bu aralar fazla küfürbaz olmuştum.
V: Şey ben gideyim görüşürüz.
Sanırım Taehyung bizden ayrılmıştı. Elimde hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi açtım. Rijin suçlu yüz ifadesiyle bana bakıyordu.
Rj: Ben özür dilerim Jimin. Böyle bir şey olacağını bilseydim hiç getirmezdim onu. Günümüzü mahvetti.
Ona sarılıp kafeden uzaklaşmaya başladım.
Jm: Hayır sadece işte iğrenç bi teklifti kıskandım sadece senin suçun değildi.
Yanağımı öptüğünde sinirim uzaklara uçup gitmişti. Bu kız bana gerçekten de iyi geliyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼