☆Kavga☆

1.6K 97 15
                                    

 《RiJin'den》

Yine dans kursundaydım. Aslında burada sadece Hoseok ve arada sırada Bay Park ile konuşuyorum
 Başka kimseyle arkadaş olma çabalarına girmiyordum. Zaten onlarında öyle bir niyetleri yoktu. Kantindeyim. Tek başıma kahve içiyorum yorgunum çünki az önce 2saat boyunca dinlenmeden dans ettik. Kafamı arkaya atmış ve gözlerimi kapatmışdım. Masadaki sandalyenin çekilme sesi ile gözlerimi araladım. Bizim sınıftan olmayan ama bir kaç kez karşılaştığım bir kız bana düz bir ifadeyle bakıyordu. Kıza çatdığım kaşlarımla ve "ne oldu?" bakışıyla bakıyordum. Sonunda konuşmayı akıl ede bilmişti.

Kız:Ben Min Hee. Sende RiJin olmalısın.

Ben:Evet de bir sorun mu var?

Mh:Evet sorun sensin.

Ben:Açık konuşsan.

Mh:Ben üst sınıftan biriyim. Ve sizin sınıftan birileri kulağıma hiç hoş olmayan şeyler fısıldadı.

Ben:Eee sadede gelsen diyorum.

Mh:Hoseok'tan uzak dur. O benim.! Anladın mı?

Aishh Tanrı aşkına ne diyor bu salak.!!

Ben:Hoseok'la arkadaşız ve o burada iyi anlaştığım birisi. Ondan uzak duracağım bir sebep yok. Artık yanımdan git lütfen.

Mh(bağırarak):Bana bak ezik sen kimsinde benim sevdiğimle arkadaş oluyorsun. Ondan uzak dur yoksa sonrasına karışmam.

Dediğine sesli bir şekilde güldüm. Evet utanıp sıkılan birisiyim ama tanımadığım bir salakta gelip bana sataşamaz o kadar da değil.!!

Ben:Boş tehditlerin bittiyse UZA hemen yoksa cidden sinirlerim bozuluyor. Ve ben aslında göründüyüm kadar sakin biri değilim.

Mh:Hadii ya göstersene bize diğer tarafını.

Bu dediğine onu sinir edecek bir şekilde sırıtdım ve onu baştan aşağı süzdüm. Bu yaptığımla onu sinirlendirdiğimin farkındayım. Ayağa kalktım ve yine sırıtarak

Ben:Burada kalıp sana malzeme verirdim ama senin gibilerle uğraşamam.

Dedim ve 2 adım atdım ama kolumdan tutdu ve

Mh(bağırarak):Sen kimsin ki benimle uğraşasın ha ezik.!!!

Tam bana tokat atacakti ki kolundan tuttum.

Ben(tıslayarak):Sakın bir daha böyle hata yapayım deme seni küçük şeytan. Ben 1 sabreder 2 sabreder ama 3de patlarıım anladım mı?

Korkudan yüzü bembeyaz olmuştu. Aferin böyle akıllı olacaksın.

Mh:A-anladım.

Ben:Uza şimdi canımı sıkma. Sizde dağılın ayı oynamıyor burda.!

Her kes dağılınca yeniden masama oturdum. Aishh cidden ben sinirlenmeyeceğim deyince sanki bilerek beni sinirlendiriyorlar.
   
   《10 dk sonra》

Jm:Bayan Choi.!!! Odama.!!

Bağırmasıyla arkama döndüm ne diyor bu uyuz şey. Birşey demeden arkasından gitdim. Odaya girer girmez kapıyı sertçe kapatıp bana dönüp telefonundan video gösterdi. Bu benim Min Hee'yi uyardığım kısımdı.

Jm(bağırarak):Bu ne terbiyesizlik Bayan Choi.!! Burası dans kursu, zorbalık kursu değil.! Senin hiç terbiyen yok mu? Sana bakanda melek sanar. Tam bir zorbasın.!!

Ne diyor buu. Benim terbiyeme laf edecek en son insan bile değil. Hem orda ben suçsuzum. Her kimse benim suçlu biri olarak görünmemi istedi. Başarılı da olmuş.!

Ben(hafif bağırarak):Orda ben suçsuzum Bay Park o videonun önceside var. Hiç bir şey bilmeden bana karşı önyargılısınız. Ve son olarakta siz benim terbiyeme laf edecek kadar beni tanımıyorsunuz. Ki tanısanızda edemezsiniz.

Dedim ve kapıyı açıp tam gidecektim ki kolumu tutup beni sert bir şekilde kapıya itdi. Bana fazlasıyla yakındı ve nefesi yüzüme çarpıyor. Bu oldukça rahatsız bir durumdu.

Jm(fısıltıyla):Eğer suçsuzsan bunu kanıtla. O olayı senin başlatmadığına beni inandır.

Ben:S-size hiç bir şey kanıtlamak zorunda değilim. Ayrıca inanıp inanmamanız umrumda bile değil. Şimdi çekilin gitmek istiyorum.

Jm:Hoseok'la yakınlığın doğru değil ondan uzak dur.

İyice saçmalamaya başladı buda. Konumuz o değil bee ne diyon sen.

Ben:O benim arkadaşım ondan neden uzak durmam için bu kadar ısrar ediyorsunuz.??

Aniden kafasını geriye çekti ve bir kaç saniye yüzüme baktı. Dahada geriye çekilerek konuştu.

Jm:Çıka bilirsin. Bir daha kavga etme. Sana yakışmıyor.

Bu ani değişimi de ne oluyor. Hem o bana cevap vermedi bile. Neyse ne artık eve gidip uyumak istiyorum.

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin