BTS ve RiJin çok iyi anlaştılar. Tabii ki Jimin hariç. RiJin saate bakıp
RiJin:Arkadaşlar ben gitmeliyim geç oldu.
Jh:Ben bırakıyım seni.
Jm:Ben bırakırım hyung.
Jh:Tamam Jimin.
RiJin:Görüşürüz:-)
BTS:Bye-bye:-)
RiJin'le Jimin yürüyerek kızın evine doğru gitdiler. Sessiz geçen yolculuğu RiJin bozdu
RiJin:Bay Park iyi misiniz?
Jm:Evet. Neden sordun?
Rj:Bilmem bi garipsiniz?
Jm:Ne söylemek istiyorsun?
Rj:Bay Park neden bana soğuksunuz?
Jimin bu soru karşısında afalladı.
Jm:Değilim
Rj:Tamam öyle olsun.
Jimin RiJin'in ısrar etmemesine şaşırsa da belli etmedi.
Jm:Ailenle mi yaşıyorsun?
RiJin:Evet babamla işden dolayı pek görüşemiyoruz. Annem ve kardeşlerimle yaşıyorum.
Jm:Anladım. Ailenle aran nasıl?
RiJin bu soruyu kesinlikle beklemiyordu.
RiJin:Şeyy i-iyi öyle.
Jm:Hmm öyle olsun.
RiJin:Geldik Bay Park sizi de yordum buraya kadar iyi geceler.
Jm:Sana da iyi geceler Gizemli kız.
RiJin eve girer-girmez odasına çıktı. Aslında babasıyla araları pek iyi değildi ailecek. Çünki babasının yurtdışında ikinci bi karısı vardı ve onlar RiJin'lerden daha iyi hayat yaşıyorlardı. RiJin ondan babasını soran her kese yalan söylüyordu. Babası iş yüzünden değilde, oradaki karısının yüzünden eve gelmiyordu. Zaten gelmekde istemiyordu babası. Evet maddi gelir sağlıyordu ama manevi olarak RiJin'lerin babasıyla hiç güzel anıları yok. Arada telefonla konuşuyordular. Annesini aldatması RiJin'inin babasından soğumasına yol açtı. Çünki annesiyle babası severek evlenmişdi. Aşk konusunda erkeklere gerçektende güvenmiyordu RiJin. RiJin gözyaşlarını sildi ve babasının yüzünden acı çekmelerini unutmak için biricik ailesinin yanına gitti. Onlar güçlüydüler. Annesi ve kardeşleri onun en değerli hazinesiydi başka birine ihtiyacı yoktu.
Fakat nerden bilecekti ki, hazinesine deli gibi aşık olacağı birinin geleceğini....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼