Jimin karşısında kendisine sevimli bir şekilde bakan kıza bir şey söylemeyip sadece gözlerine baktı. Başlarda bu kıza karşı çok ön yargılıydı. Çünki kızın ismi Jimin'i küçükken terk eden annesiyle aynıydı. Jimin annesine hem kızgın hem de kırgındı. Çocuklarını ve kocasını en zor zamanlarında terk etmişti. Jimin'de annesiyle aynı ismi taşıyan ama hiç suçu olmayan bu kıza kaba davranmıştı.
RiJin Jimin'in kendisine neden böyle derin baktığı anlamamışdı. Ama kalbi çok hızlı atıyordu, neydi ki bu? Jimin sonunda düşüncelerinden kurtulup RiJin'e cevap verdiJm:Sorun değil.
Bu sırada Hoseok RiJin'e seslendi
Jh:Heyy RiJin hadi ama çıkalım.
RiJin:Tamam geliyorum. Iyi günler Bay Park.
Jm:Sağ ol.
RiJin Hoseok'la yolda yürürken annesini arayıp kursdan arkadaşlarıyla olacağını söyledi. Sonra da Hoseok'a dönüp
RiJin:Hope acaba arkadaşlarının isimleri ne?
Jh:Gidince öyrenirsin hepsini seveceğinden eminim. Zaten birini tanıyorsun.
RiJin:Öyle mi? Hmm acaba kim ki??
Jh:Gidinceee. Bak mesaj geldi bizi bekliyorlar.
RiJin:Tamam.
《KAFE'DE》
RiJin ve Hoseok kafeye vardıklarında etrafa bakındılar. Hoseok birden elini karşı taraftaki masada oturan 5 kişiye salladı. Ikiside oraya gitdiler. Herkes ayağa kalkıp RiJin'le tanışmaya başladılar
Jin:Merhaba ben Jin aralarında en büyük benim. World Wide Handsome'da diye bilirsin.
RM:Bende Namjoon ama sen bana RM diyebilirsin.
V:Bende Taehyung ama bana V de.
Sg:Ben Yoongi. Bana da Suga de.
Jk:Bende Jungkook sen bana her zaman Jungkook de.
RiJin:Merhaba bende RiJin memnun oldum. Sizin ikinci isimleriniz çok tatlı:-)
RM:Aslında biz bazen sahne alıyoruz ve bunlarda bizim sahne ismimiz.
RiJin:Aaa gerçekten mi? Hope bundan bahsetmemişti.
Jh:Ehehhe aklımdan çıkmış.
V:Hyung siz sevgili misiniz?
RiJin bu soruya çok şaşırdı. Dışardan sevgili gibi mi görünüyorlar?
Jh:Ahh tabii ki hayır sadece yakın arkadaşız.
RiJin:Evet öyle.
Jh:Eee neden 1 kişi eksiğiz??
Jk:Mesaj atdım geli-hah bak geliyor hyung.
RiJin kapıya taraf bakınca şaşırdı. Jimin'de öyle *Hoseok onu buraya neden getirdiki? Yoksa sevgilisi mi?* diye düşündü Jimin. RiJin ise Hoseok'la Jimin'in bu kadar yakın arkadaş olduğunu bilmiyordu. Kursda o kadarda konuşmuyorlar.
Jm:Merhaba millet. Bayan Choi sizin burda ne işiniz var?
Sg:Jimin sen RiJin'i tanıyormusun?
Jm:Evet hyung kendisi öğrencimdir. Hoseok hyung siz galiba yakınsınız, bizimle tanıştırdığına göre.
RiJin:Şey evet Bay Park Hope'la yakın arkadaşız.
Jm:Hope? Bayan Choi unutmayın ki Hoseok hyung'da bir öğretmen ona böyle seslenmen doğru değil. Bu kadar yakın olmanızda doğru değil.
RiJin'in suratı asıldı. Neden Jimin onunla bu kadar soğuk? Anlayamıyordu.
Jh:Önemli değil Jimin biz RiJin'le arkadaşız. Bunda bi sorun yok.
Jimin Hoseok'la RiJin'in yakınlığına anlam veremediği şekilde rahatsız oluyor.*Peki neden böyle hiss ediyorum, onun yanında başka biri olması-ahh her neyse bana ne ki* dedi içinden. Ama Jimin içten içe RiJin'i kıskanmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼