☆Busan☆

1.1K 68 28
                                    

Çocuklara her şeyi anlatmıştım. Şaşkındılar fakat bana destek olmuştular.

Jn: Sen Rijinin yanına git endişelenmesin

Jm: Tamam hyung görüşürüz.

**

《Rijinden》

Kapı çaldığında koşarak gidip açtım. Karşımda Jimini görünce önce sarılmıştım. Oda eve girip ayakkabı ve montunu çıkarmış salona gidiyordu.

Jm: İyi misin.?

Rj: Ben iyim asıl sen iyi misin.?

Jm: Rijin o adam bizim düğünümüze gelmeyecek.

Suratım düşmüş gözlerim dolmuştu.

Jm: Bak biliyorum keşke yanında olsaydı. Benim annemde olmayacak Rijin o kadar kötü hissettiriyor ki, seni anlıyorum inan. Ama bazen affedemeyiz.

Rj: Sadece yoruldum Jimin. Bizim suçumuz neydi bunu kendime sormaktan yoruldum. İnsanlara yalan söylemekten, güya bizimle her zaman ilgileniyor imajını vermekten yoruldum.

Jm: Gel buraya. O şerefsiz için ağlama bak ben varım. Annenler var. Bizim çocuklar var. Evleneceğiz sonra çocuklarımız olacak ve mutlu olacağız Sevilim.

Bana sıkıca sarılmıştı. Seni öyle mutlu edeceğim ki, bir de öyle şerefsize ihtiyac duymayacaksın Prensesim.

@@@@@@@@@

Jiminle bu gün Busana gidecek ve ailesi ile tanışacaktım. Babası umarım beni sever ismine göre benden nefret etmezdi. Bir kaç parça kiyafet almıştım zaten uzun kalmayacaktık. Salonda jimini bekliyordum. Attığı mesajda beni kapıda beklediğini sòylemesiyle bende kapıya kadar gitmiş ardından ailemle vedalaşmıştım. Jungkookun sürdüğü arabaya binip annemlere el sallıyordum.

An: Kızım sana emanet Jimin.!

Jm: Tamam teyzee.!

Gülümseyip yola koyulduk.

《3-4 saat sonra》

Busana varmıştık. Jungkook bizi Jiminlerin evine bırakmış kendiside ailesinin yanına gitmişti. Jimin arabada Jungkooka "Busanda ilk ben doğdum ve senden de 2 yaş büyük olduģum için bana hyung diye seslen" diyordu ama Jungkook onu sinir etmek için hep "Çemenşee" diye bağırıyordu. Bu hallerini bende tabi kahkaha atıp izliyordum. Jimin kapıyı çaldığında bir erkek açmıştı.

Hy: Aaa kimler gelmiş.?! Jimin.!

Jm: Hyung.!

Bir birilerine sıkıca sarıldıklarında gülümsedim. Abisi Jiminden ayrılıp bana döndüğünde şaşırmıştım.

Rj: Merhaba ben Ri-

Hy: Merak etme Rijin Sevgilin senddn bahs etti. Bende Ji Hyun.

Rj: Memnun oldum şey siz Jiminle baya benziyorsunuz ya..

İkiside güldüğünde biraz utanmıştım

Hy: Gelin hadi hava soğuk hem babam seninle tanışmak istiyor bir an önce..

Tedirgindim. Ya beni sevmezse.? Jimin elimi tutub abisinin arkasından gidiyordu, tabi bende.

Salona girdiğimizde beklediğimden daha genç biriyle karşılaşmıştım. Lan bunlar üçü de bir birime baya benziyordu. Jimin hemen gidip babasına sarılmıştı. Ayrıldıklarında bende hemen gidip eğilip selam vermiştim.

Rj: M-merhaba efendim.

Adam bana düz bir ifadeyle bakıp bana bir adım atmıştı.

Jm.Ba: Sen Rijin misin.?

Rj: E-evet efendim.

Korkuyordum açıkcası.

Jm.Ba: Efendim değil, Baba diyeceksin. Sen benim kızımsın artık.

Sevinçten kocaman gülümsemiştim.

Rj: Tabii.. Baba

Adam bir anda bana sarılmış, kulağıma fısıldamıştı.

Jm.Ba: Onu üzme olur mu.? O sana emanet.

Bende aynı onun gibi fısıldamıştım.

Rj: Merak etmeyin onu her şeyden çok seviyorum..baba

Adam benden ayrılıp konuştu.

Jm.Ba: O zaman sofraya. Sonra uyursunuz.

#######

Yemekten sonra uzun uzun konuşmuştuk. Şimdi ise her kes odasına çıkmıştı. Yorgundum açıkcası erkenden uyumak istiyordum. Pijamamı giymiş yatağa giriyordum ki, kapının açılmasıyla bu haraketim durmuştu. Jimin bana doğru gelmişti.

Jm: Seni özledim.

Gülümseyip kollarımı boynuna doladım. Şaşkındı sanırım bunu benden beklemiyordu.

Rj(fısıldayarak): Az önce birlikteydik Sevgilim..

《Jiminden》

Bu şekilde konuşması ve boynumda olan kolları bana yardımcı olmuyordu. Yutkunup sözüne devam etmesini istedim.

Rj: Şimdi odana git ve uyu.

Kollarını çekeceği sırada belinden sarılıp kendime iyice yapıştırdım. Sanırım bu sefer şaşıran taraf oydu. Yaklaşıp burunlarımızı bir birine sürttüm.

Jm(fısıldayarak): Ben seninle uyumak istiyorum ama Sevgilim...

Dudağına yaklaşıp bu seferde dudaklarımı onunkilerine sürttüm ama öpmüyordum.

Jm(fısıldayarak): Rijin...

Rj: Hmmm.?

Jm: Bu gece... Benimle... Sevişir-

Hy: Yenge.? Uyuyormusun.?  Telefonun aşağıda kalmış onu getirdim.

Abimin sesiyle içimden bildiğim tüm küfürleri etmiştim. Gidip kapıyı sertçe açıp telefonu aldım.

Hy: Oppsss galiba yanlış zamanlama kkkkkk.

Diyip hızla uzaklaşmıştı. İçeri girip telefonu masaya bıraktım. Rijine döndüğümde yatağa girmişti. Gidip yanına uzanmıştım. Arkadan dibine kadar girip sarılmıştım.

Jm: Umarım evlendiğimiz gecede bizi böyle basmazlar Sevilim.

Kıkırdayıp bana döndü.

Rj: İyi geceler Sevgilim..

Jm: İyi geceler meleğim..

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin