☆Sapık Jay☆

1.5K 87 4
                                    

《Mark'tan》

RiJin'in yanından ayrılıp dans odasına gitdim. Kimse yoktu. Yalnız olup düşünmem lazımdı. Ben nasıl böyle bir şey yapacaktım ki? Sırf Jay istedi diye bir kızın hayatını mahv edecektim. Jay benim kuzenim. Benden bir yaş büyük. O kızlarla yatıp kalkan biri. Zevk için neler yapıyor. Barlardaki kızlarla birlikte olmasını geçtimde RiJin'den ne istiyor ki? O öyle kıza benzemiyor. Bizim aile sorunlarımız vardı. Annem bizi terk etdi ve babamda onun gidişinden sonra hastalandı ve hayatını kaybetti. Jay ve ailesi bana baktılar. Jay'de bana hep iyilik yaptı. Ve şuanda o iyiliklerin karşılığını RiJin'le onu bir şekilde tanıştırmakla ödememi istedi. Neden diye sorunca bana "O kız diğerleri gibi değil, onun altımda olmasını istiyorum" dedi. Böyle söyleyince bende ona "Git kendin konuş Jay ben böyle şerefsiz işlere girişemem" dedim. Sırıttı ve "Haklısın ben şerefsizim ama sana karşı hep iyilik yaptım şuanda karşılığını vermelisin değil mi Mark?!". Başımı olumlu anlamda salladım. Ne yapacaktım bilmiyorum. RiJin'le tanıştım. Ama sonrasında neler olacak kestiremiyorum ve Jay onunla yatmadan rahat bırakacak gibide görünmüyor. Zaten RiJin onunla öyle bir şey yapmak isteyeceğini sanmıyorum. Ama Jay istediğini ne yapar eder alır. Hatta ona tecavüz bile ede bilir. Tanrım lütfen bana yardım et..

《Yazardan》

Mark bunları düşünürken yanına Jay'in geldiğini bile fark etmemişti. Jay'de onu  gibi sessizce oturmuş karşı duvara bakıyordu. Mark onu fark etdiğinde sorusunu sordu Jay'e

Mr:Jay lütfen bu işden vazgeç.

Jy:Neden Mark. Yoksa sen RiJin'den mi hoşlanıyorsun?

Mr:Hayır Jay. Bak şimdiye kadar seninle yatan her kız kendi isteğiyle yatdı. Ama RiJin farklı. O böyle şeyi kabul etmeyecek. O zaman ne yapacaksın?

Jay yüzüne iğrenç bir gülümseme yerleştirip Mark'a döndü.

Jy:Yapacağım şeyleri sana söylersem RiJin'le aramızda geçen özel anıların ne değeri kalır sevgili kuzen.

Mark iğrenerek Jay'e baktı. Ayağa kalkıp hafif sesini yükselterek.

Mr:Ben bu işte yokum Jay. Git kendin hallet. Yaptığın iyilikleri başka şekilde ödeyeceğim ama bu şekilde değil.!!

Jay umursamaz tavrıyla omzunu silkti.

Jy:Sen bilirsin. Ben senin yardımın olmadanda o kızı yatağıma atarım kuzen sen merak etme.

Diyip göz kırptı Jay. Sonra da kapıya doğru gitdi. Sınıftan çıkıp gitdi. Mark ise ne yapacağını bilmiyordu. Sinirden gözlerini kapatdı. Ama tam o anda kapı sert bir şekilde açılıp kapandı. Mark karşısında ona sinirli şekilde bakan RiJin'i gördü. *Neden öyle bakıyor* dedi içinden. Ama bilmiyordu ki az önce konuşulan her şeyleri hepsini bilmeden duymuştu...

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin