《Jiminden》
Hep birlikte -babam yoktu- TV'de izlediģimiz diziyi yorumluyorduk. Sohbetimizi bölen şey çalan kapıydı. Hyung gidip kapıyı açıp geri geldiğinde arkasından da o kadın geldi. "Annem" olan kadın.
Rj: Sizin ne işiniz var burda.?
An: Lütfen Rijin yeter artık. Çocuklarımla konuşmama bi türlü izin vermiyorsun.
Bu sözde sonra Rijine döndüm. Bu ne demekti şimdi.?
Rj: Saçmalamayın lütfen. Onlar sizinle konuşmak istemiyorlar.
An: Buna sen değil çocuklarım karar verir. Bizim meselemize karışma.
Rj: Ama-
Hy: Yenge.? Lütfen izin ver ne söyleyeceğini dinleyelim.
Bende dinlemek istiyordum onu bu yüzden bende oturdum onlarla.
Hy: Konuş o zaman.
An: Sizi bırakmak istemedim çocuklar lütfen ama gidip bir iş bulup gelecektim. Geldim de ama siz yoktunuz. Babanız benden o kadar nefret etti ki, sizi görmeyeyim diye evini bile değişmiş. Ben sizi hep aradım ama bulamadım. Lütfen bana inanın. Son bir şans verin bana. Lütfen...
Ayağa kalkıp konuştum.
Jm: Pekala, son bir şans. İyi kullan.
Rj: Jim-
Jm: Rijin odamıza gidelim.
Rijinle odamıza girdim.
Rj: Jimin nasıl bu kadar çabuk affede bilirsin.?
Jm: Ne yapayım Rijin.? Ben annesizliği tattım ama artık bir şans istedi ve verdim. Ne yapa bilir ki.? Tekrar mı gidecek.? Gitsin. İnan eskisi kadar koymaz.
Rj: Anlamıyorum bende. Ama o kadına güvenmiyorum.
Jm: Tamam neyse. Ben uyuyacağım sende gel.
Rj: Su içip geleceğim.
Kafamla onayladım onu bende yatağa uzanıp beklemeye başladım. Yaklaşık 15 dakika sonra gelince ona döndüm. Yüzü bem-beyazdı.
Jm: Rijin noldu.?
Rj: Yok bişey uyuyalım.
Yatağa girdik ve sarıldık.
^/^/^/^/^/^/^/^/^/^/^/
《2 hafta sonra-Rijinden》
2 hafta geçmişti fakat Jiminin annesi olacak o kadın hala benimle dalga geçer gibi davranıyordu. Sebebi Jiminlerin onu affetmesi. Babamız değil, Jimin ve Ji Hyun affetmişti. Her zamankinden daha farklıydı, her geçen gün araları daha da düzeliyor. Kötü gelin konumundaymışım gibi görünüyordu ama o kadının niyeti başkaydı bundan adım kadar eminim hatta bana hep "az kaldı sende bana karşı olmanın cezasını çekeceksin, istediģimi alırım" demişti. İstediği şeyin çocukları olmadığını biliyorum ama bunu isbatlayamadığım için Jimin bana inanmıyordu. Evet, Jiminle neredeyse hep tartışıyorduk. Alttan alıyordum fakat annesini kıskandığımı ve onu paylaşamadığımı sanıyor. Bu sözleri beni ne kadar kırsa da bir şey demedim. Ama aramızdaki soğukluk gözle görünür şekildeydi. Bu canımı fena sıkıyor çünkü annesi bana sinsice bakıyordu geldiğinde.
Masayı da hazırlarken babam Jimin ve Ji Hyun abi gelmişti ama hala o kadın yukarıda banyo yapıyordu. Burada kalmıyordu fakat her gün bizimleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼