《Jiminden》
Rj: Jimin sen film aç, ben duş alacağım.
Ben laptopda bir film seçip beklettim. Bu gün Rijinle sanki sadece arkadaşmış gibi olduk. Evli ve ya sevgili gibi değildik. Bu benim canımı fena halde sıkıyordu. Ona dokunmak; öpmek istiyordum. Banyodan çıkıp yine tatlı pijamalarıyla gelip yatağa, benim yanıma oturup sırtını yatağın başlığına yasladı.
Jm: Önce saçını kurutalım.
Elinden tutup makyaj masasının koltuğuna oturttum onu. Makineyi fişe takıp çalıştırdım. Ellerimi ıslak saçlarına daldırıp karıştırarak kurutmaya başladım. Gözlerini kapatıp uyuklama mooduna geçmesi fazla tatlı duruyordu. Kurutmayı bitirince makineyi kapatıp tekrar Rijinin elinden tutup az önceki pozisyonda oturduk. Laptopu bacaklarımın üzerine koyup filmi başlattım. Bir kaç komik sahnede onun muhteşem gülüşünü işitiyordum. Filmden daha zevkli olduğu kesindi, en azından benim için. Filmin sonlarına doğru omzuma çöken ağırlığın sebebi Rijinin kafasıydı. Ahh omzumda uyuyordu.! İlk kez benimle uyuyormuş gibi heyecanlanıyordum.! Laptopu kapatıp kenara koydum ve ardınden Rijini daha rahat şekilde yatmasını sağladım. Bende yanına uzanıp kollarımla sardım onu. Çok geçmeden bana sokulduğunda içimin ısındığını hissetmiştim. Tanrım, ne zamandır bu anı bekliyordum ben, kokusuyla uyumayı. O minik kollarıyla beni sarmasını.. her şeyini özlemiştim... Beni affetmesini bekleyeceğim sadece.. biliyorum affedecek, eğer affetmeyecek olsaydı benimle azla gelmezdi.. Onu yeniden bana verdiğin teşekkür ederim Tanrım..
*****
Gözlerimi açtığımda tam üstümde ağırlık vardı. Rijin 1 bacağını benim 2 bacağımın arasına sıkıştırıp 1 elini de belime sarmıştı. Hadi ama.! Ben bu pozisyonda kendimi nasıl tutayım şimdi.! Uyandırmaya kıyamıyorum ama bu şekilde kalmamız da işin sonunu pek iyi şekilde olmayacaģına işaretti.
Jm: R-Rijin.?..... Rijinn...
Rj: Hmmm.?
Jm: Rijin kalka- ahhh.!
Yüksek çıkan sesime karşılık hemen üzerimde doğrulup soran gözlerle bana baktı.
Rj: Ne oldu.?!
Jm: Ahhh.! Ne olacak artık kalksan mı diyorum.?!
Önce konumuna bakıp ardından hemen telaşla kalktı.
Rj: Yahh.! Ben özür dilerim ya, canın çok mu yandı.?!
Jm: Evet ama konuşmaya devam edersen senin de canın yanacak.! Ben şimdi banyoya gidiyorum, işim fazla süre bilir.
Rj: T-tamam.
^/^/^/^/^/^/^/^/^
Banyodan çıkıp aşağı indim, hepsi oturmuş beni bekliyordular.
Hy: Sonunda gele bildin.! Açlıktan bayılacağımı sanmıştım.
Elimle ensemi kaşıyarak cevap verdim.
Jm: Ş-şey banyoda oyalandım biraz..
Ba: Neyse hadi otur başlayalım..
Rijinin yanına oturup yemeğe başladım. Bana bakmamaya özen göstermesi sabahki olaydan utandığından dolayı olduğundan adım kadar emindim. Sabah bana yaptığı şeyden -her ne kadar istemeyerekte olsa- sonra bende uslu durmayacaktım. O sakince yemeğini yerken elimi yavaşca bacağına koyup baş parmağımla okşamaya başladım. Yediği lokma boğazında kaldı galiba öksürük krizine girdi. Yanındaki suyu içip bana sinirli bakışlarını yollarken ben sırıtarak yemeğe devam ediyordum. Tekrar okşayınca bacağıma yediğim tekmeyle acıyla inledim.
Hy: Noluyor size ya.?
Jm: Yok, yok bir şey ayağımı masaya çarptım.
Ba: Dikkatli olsana oğlum.
Bu sefer Rijin kıs-kıs gülerken ben sinirle ona bakıyordum. Resmen kazdığım kuyuya düşmüştüm.!!
Hy: Jimin işe gelecek misin.?
Ba: Yok gitme bu gün Jimin. Ben dışarı çıkıyorum sende karınla kal. Yalnız kalmasın.
Jm: Tamam.!
Hevesli çıkan sesime babam ve hyung gülerken Rijin gözlerini kaçırmıştı. Sen kaç bakalım, ne kadar kaçacaksın acaba.?!
Rj: İyi günler size.
Diyip onları geçirip gelen Rijin hemen sofrayı toparlamaya başladı. Bende ona yardım edeyim ayağına yatıp biraz eğleneyim bari.
Jm: İyi misin.?
Rj: Evet, neden sordun.?
Jm: Bilmem, masada bi heyecanlandın sanki.?
Rj: Yiioo asıl sen iyi misin.? Bacağın morarırsa evde krem var kullan derim.
Göz kırparak işine devan ederken mutfağa girip tezgahı düzenliyordu. Arkasından beline sarılıp kendimi ona yasladım.
Rj: Ji-Jimin çekilir misin.?
Kulağına yaklaşıp kısık ve erkeksi sesimle konuştum.
Jm: Hayır karıcığım çekilmeyeceğim... Seni özledim..
Açıkta kalan boynuna burnumu sürtüp öpücükler kondurdum.
Rj: Yapma Jimin, işim var..
Jm: Şu yaptığın şey benim umrumda bile değil Rijin..
Onu kendime çevirip ellerimi iki yanına koyup tezgahla aramda kalmasını sağladım.
Jm: Beni ne zaman affedersin bilmiyorum Rijin ama seni çok seviyorum ve sana söz veriyorum Seni bir daha asla bırakmayacağım.. Bana bir şans daha veremez misin.?
Rj: Beni bir daha bırakmayacaksın değil mi.? Söz verdin...
Jm: Asla bırakmayacağım...
Rj: Seni affediyorum..
Jm: Ne.?
Şaşırmıştım..
Rj: Seni affediyorum...
Gülümseyip ne zamandır hasretinde kaldığım dudaklarına yaklaştım. Öptüğüm sırada anında karşılık vermiş ellerini enseme çıkardı. Bende ellerimi onun beline koyup kendime iyice çektim. Kalbim hızla atarken dudaklarından ayrılıp alnına yasladım kendi alnımı. Nefes nefese kalırken gülümsedim...
Jm: Derhal odaya gidelim.. Sabah yaptığının cezasını vereceksin Hanımefendi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼