☆Aşık☆

1.3K 83 25
                                    

Gidip telefonu elime alıp aklıma gelen numarayı tuşladım.

Jk: Alo.

Ben: Ju-Jungkook bur-

Lafımı bölen şey mutfaktaki arka bahçenin kapısının gürültü şekilde kırılmasıydı.

Jk: Alo Rijin neler oluyor orda o ses ne.?!

Ben: Jungkook evde biri var buraya gel nolur.! Evd-

Telefonum elimden alınınca korkuyla çığlık atmıştım. Karşımda ise Jay vardı.

Jy: Bak sen benim sevgili Rijinim korkmuş mu.?

Ben: Burda ne işin var.?!

Sırıtıp yanıma yaklaştı, geri gitmedim.

Jy: Sana benden kurtulamayacağını söylemiştim değil mi.? Her daim gözüm üstündeydi. Ama neden hep öğretmeninle görüşüyorsun Rijin.? Yoksa ona aşıkmısın hem baksana senin için bana yumruk attı. Ama bakalım seninle bu evde yaşayacaklarımızdan sonra hala seninle birlikte olacak mı.?

Yüzüne tükürdüm.

Ben: Söylesene Jay şerefsiz olmak nasıl bir hiss.? Pislik olmak.? Birinin yüzüne tükürmesi nasıl bir hiss.?!!

Saçımdan tutub yüzünü yaklaştırdı. Acıdan bağırmamak için yanağımın içini ısırıyordum.

Jy: Biraz sonra benim sürtüğüm olacaksın ama.

Ben: Asla.!!

Diye bağırıp erkekliğine dizimi geçirmiştim. O kıvranırken ben yukarı odama çıkıp kapıyı kitlemeştim. Korkudan titriyordum fakat bu gece ölsem bile o pislikle alsa birlikte olmayacaktım.

Jy: Rijin.!!! Bu gece benimsin güzelim.!!

Kapıyı zorladığında açacağını biliyordum fakat burda kısılıp kalmıştım. Bir kaç kez vurmuş ama açılmamıştı ancak son vuruşu güçlü olduğu için resmen kırmıştı. Hemen pencerenin yanına gittim.

Ben: Ya-yaklaşma.

Jy: Ahh Rijin kendini atmayacağını biliyorum güzelim.

Diyip yaklaşmaya başlamıştı fakat ben ciddiydim. Daha çok yaklaştığında hiç düşünmeden kendimi 2ci katdan aşağı bırakmıştım..

££££££££££££££££

《Jimin'den》

Bayan Choi'nin aramasından sonra ben ve Jungkook taksiye atlayıp onun evinde doğru geliyorduk. Fakat evin yakınlarında bir kalabalık vardı ve benim içimdeki korku daha da büyüyordu. Hemen taksiyi durdurup kalabalığın arasından zar-zor geçip bahçeye girdik. Polislerin burda ne işi olduğunu bilmiyordum ama umarım o iyidir. Bahçede gördüğüm şey ile gözlerim yanmaya başlamıştı bile. Betonda o kadar çok kan vardı ki bir an midem çıkacak gibiydi.

Pls: Siz kimsiniz.?

Polisin sorduğu soruyla ona doğru bir adım attık.

Jk: Burda ne oldu polis bey.? Yani arkadaşımızın evi burası.

Pls: Mutfatktaki kapı ve yukardaki kapı kırılmış, sanırım evde biri olmuş ve bayana saldırmış. Ama bayan ise camdan düşmüş halde bulunmuş ve çok kan kaybetti. Ambulansla hastaneye götürdüler. Ama diğer şahıs aranıyor.

Duyduklarımla kan beynime sıçradı. Geç kalmıştım...

Jk: N-ne diyorsunuz siz.? Peki hangi hastanede.?

Pls: **** hastanesi.

*

Hastanede duvarın dibine çökmüş perişan haldeydim. Onu ameliyata almıştılar, yaklaşık 3 saatdir bekliyorduk ve durumu kritik idi. Kendimden nefret ediyordum. Fakat o neden evde yalnızdı. Eğer ki ona saldıran Jay köpeği ise Tanrı şahidim olsun kimse alamaz elimden. Doktorun çıkmasıyla hepimiz oraya gittik.

Rm: Rijin iyimi.?

Dk: Biz elimizden geleni yaptık. Şimdi sıra kendisinde eğer iki güne uyanırsa normal odaya alıcaz. Uyanmaz ise maalesef yapa bileceğimiz bir şey kalmaz. Beyninde hasar oluşmuş. Bu kadar dayanması bile güçlü olduğunun kanıtı. Keçmiş olsun.

Jn: Saolun.

Umarım uyanırsın lütfen beni sensiz bırakma..

Rj.An: Çocuklar.!

Gelen sesle arkama döndüm. Annesi ve kardeşleri gelmişti. Ellerinde ise büyük çantalar vardı galiba evde değildiler.

Js: Rijine ne oldu.?!

Jh: Lütfen sakın olun her şeyi anlatıcam.

Önce oturduğum duvarın dibine tekrar çöküp içimden dua etmeye başladım.

$$$$$$$$$$$$

1 gün geçmişti fakat hala aynıydı. Orda öylece uyuyordu. Melek gibiydi. Hayatıma bir anda girmiş ve kendine en güzel yeri edinmişti. Bunları uyansanda yüzüne söylesem keşke. Lütfen uyan lütfen.

Sg: Onu seviyormusun.?

Gözyaşlarımı silip Suga hyunga döndüm.

Ben: Değerli biri.

Sg: Peki onun yanında kendini mutlu, huzurlu hiss ediyormusun.? Kalbin hızını artıyormu.?

Ben: E-evetde neden sordun.?

Sg: O zaman sırıl sıklam aşıksın Jimin...

Aşık mı.?

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin