《Rijinden》
Jiminle parkta geziyorduk. Hava ne kadar soğuk olsa da, onunla el ele olmak güzeldi. Beni kıskanmıştî bu gün. Evet, teklif baya iğrençti. Şu ana kadar ablam ve annem dışında bedenimi kimse görmemişti, o teklifi kabul etmeyecektim zaten.
Jm: Rijin
Rj: Hım.?
Jm: Oradaki Mark değil mi.?
Gösterdiği yere baktığımda şaşırmıştım. Mark yerde uzanmıştı üstüne bir kaç kiyafet atmış, kafasının altında da çanta vardı. Hemen yanına yaklaştık.
Rj: Mark.? Sen iyi misin.?
Gözleri açıp bizi gördüğünde hemen ayağa kalktı.
Mk: E-evet iyiyim merak etmeyin.
Jm: Bize her şeyi anlatıyorsun hemen.
Jimin ciddi ses tonunda konuştuğunda onu onayladım. Mark ise bize her şeyi anlatmıştı. Çocukken yaşadığı zorlukları, Jay adlanan pislikle aynı evde olduğunu fakat benim olayıma itiraz ettiği için kovulduğunu.. her şeyi.
Rj: S-sen burada mı kalacaksın.? Olmaz öyle şey.
Mk: Lütfen endişelenmeyin ben iyiyim.
Jm: Benimle kal. Biz Rijinle Busana taşınıcaz ev senindir artık.
Mk: Yok Bay Park kab-
Jm: Sormadım. Al bu anahtarı git sen. Bende Rijini bırakıp gelicem.
Mark utana sıkıla anahtarı alıp 5 kez teşekkür ettikten sonra gitti. Bende Jimine sıkıca sarıldım.
Rj: Sen gördüğüm en en en muhteşem adamsın Jimin.!
Jm: Öpücüğü hakettim.?
%%%%%%%%
《3 hafta sonra》
3 gün sonra, tam 3 gün sonra Jiminle evleniyordum.. Bu gün ise gelinlik bakmaya gidecektik. Akşamda Ji Hyun ve Jiminin babası gelecekti. Jimini aradım gelmesini söyledim, fazla heyecanlıydım. Yarım saat sonra zil çaldığında Lois açtı ve Jiminle birlikte salona geldiler. İkimizindr yüzünde gülücükler açıyordu.
Rj: Lois hadi ablacım annemlere söyle gelsinler.
Lois yukarı çıktığında Jimine döndüm.
Rj: Ne içersin.?Jm: Hmm.? Meyve suyu.
Rj: Tamam getiriyorum.
Mutfağa girip bardağa meyve suyu doldururken ensemde nefes hissettiğimde gözlerimi kapattım. Kalbim öyle hızlıydı ki, her an düşüp bayılacağımı hissediyordum.
Jm(fısıldayarak): Sevgilim.?
Rj: Hmm.?
Jm: Az kaldı. Sana doya doya sarılmama, kokunu içime çekmeme az kaldı.
Ellerini belime koyup omzumu öptü.
Js: Hah burd- haydaa abi biz sizi hep böyle basacak mıyız.? 3 gün sonra koklaşırsınız hadi gidelim. Hem Hoseokta gelicek.
Jm: Hoseok hyung niye geliyor.?
Rj: Abla Hoseok sana gelinlik mi seçecek.?
Js: Saçmalama be.! Gidelim artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼