☆Saçmalık☆

2.2K 106 22
                                    

Sabah saat 9:00'da kalkıp rutin işlerimi halledib aşağı indim. Annemler kahvaltı hazırlıyorlar. Kahvaltı ederken annem bana

Annem:Kızım sakın yine birine gıcık olub kavga etme.!

RiJin:Off anne sanki bilerek kavga ediyorum, kendileri kaşınıyorlar ve bende kaşıyorum.

Annem:Şimdi ben seni bi güzel kaşıcam. Kalk ev temizliği yapıcaz zaten dans kursun öğleden sonra 15:00'de.

RiJin: Şeyy benim işim vardaa ehehe.

Annem:Kalk kız işi varmış. Temizlikten kaytarmak için iyi bir bahane bul bence hadi hadi temizlik vaktii.

RiJin:Off tamam anne.

Evet ben çok çalışkan(!) bir kızım ehehe. Tabii ki tenbelim n'apıyım yani sevmiyorum iş yapmayı.

                   《Temizlikten sonra》

Ya bu ne yaa öldüm bittim resmen ne temizlikmiş arkadaş yaa. Saatte 14:20. Daha varmış hazırlansam iyi olur. Üzerimi giyinip yanımada dans için daha rahat kiyafet alıp çıktım. Kursa vardığımda saat 14:50'di. İçeri geçip insanlara kısa selam verip getirdiğim rahat kiyafetleri giydim. Çıktığımda yanıma gülümseyerek gelen J-Hope'u gördüm.

Jh:Merhaba RiJin nasılsın?

Bu çocuk çok kibar ve tatlı.

RiJin:Iyiyim J-Hope sen nasılsın?

Jh:Bende iyiyim. Sana bundan sonra ben eşlik edicem dansta. Şey acaba arkadaş olalım mı?

RiJin:Ahh tabii ki de arkadaş olalım buna çok sevindim ayrıca bana eşlik etmende çok iyi oldu dün güzel dans etdin sanırım uzun zamandır burdasın.

Jh:Şey aslında bende burda öğretmen olarak çalışıyorum.

Minicik bir şok yaşadım.

RiJin:Gerçekten mi? Bu harika!! Bir ögretmenle eşleşdim sanırım herkesden daha iyi bir öğrenci olucam;-)

Jh:Ahahha evett sende o isteği görüyorum.

Bay ukalã Park Jimin bizi artık dans için çağırdı. İçeri geçib dans etmeye başladık. Ama ben iki haraketi doğru yapamıyorum. Bay Park bana çok sinirli bakıyor off korkuyorum.

Jm:Bayan Choi.!!

Ne bağırıyorsun yaa sağırmıyım.

Jm:2 saatdir seni izliyorum ama kolay bi haraketi yapamıyorsun bile. Akşam burdasın öğrenmeden gitmek yok. Anladın mı?!!!

Şaşkınlıktan gözlerim kocaman oldu.

RiJin:Neee?! Alt tarafı bi kaç haraket yarında gelip çalışırım akşam burda kalmama gerek olduğunu sanmıyorum Bay Park.

Jm:Sana gitmiceksin dediysem Gitmiceksin.!!! Anladın mı?!!!

Neden bu kadar kızdı ki? Istemsizce gözlerim doldu.

RiJin:A-anladım.

Jh:Ben seninle kalıp çalışmana yardım ederim merak etme.

RiJin: Tama-

Jm:Gerek yok ben kalıcam şimdi seninle arkadaş ya kaytarır sonra.

Saçmalık!!!!!

RiJin:Pekalã öyle olsun Bay Park. Merak etme J-Hope kalmak istemen bile yeter teşekkür ederim:-)

Jh:Eheh bişey değil:-)

Evet Bay ukalã gıcık Park Jimin acaba seninle başıma neler gelecek.

                    Merhaba^-^

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin