☆Neden☆

1.6K 92 7
                                    

Eve gelip yemek yedikden sonra biraz çizim yapmak istedim. Evet iyi bir çizimciyim ama bu işi hobi olarak yapmak daha iyi hiss etdiriyor. Çizim için gerekli şeyleri hazırladıktan sonra masaya oturdum. Ne çizeceğime karar vermek zordu. Birden içimden nasıl geliyorsa elimi harakete geçirdim. Ne çizdiğimin farkında bile değildim. Ama çizimimin sonucu Bay Park oldu. Neden ve nasıl onu çizdiğimi bilmiyorum. Aklımda neden hep o var? Neden bana kaba davranıp, daha sonra iyi davranıyor? Neden sürekli bana karşı dengesiz davranışları var?? Offff aklımı kaçırıcam Bay Park'ı düşünmekten.

JiSoo:Heyyy sen neden öğretmenini çizdin???

JiSoo'nun sesiyle kafamı kaldırdım. Ayakta durmuş bana imalı şekilde bakıyordu. Ne diyeceğim şimdi?

Ben:Ş-şey öylesine yaa ehehe.

JiSoo:He he bende yedim.

Ben:Ne demek o?

JiSoo:Hiiiçç. Öğretmenini çizmişsin. Kızım yoksa sen Jimin hocadan mı hoşlanıyorsun.?

Ben:Neeee???!!! Ohaaa çüşş hayvan ne diyorsun sen ya?!! Kızım ben kimseden hoşlanmıyorum bu 1. Hoşlansam da bu hayatta Bay Park olmaz bu 2. Buunu annemin yanında söyleme yalnış anlayacak buda 3. Anladın mı??!!!

JiSoo:İyi be anladık. Ama gözüm üzerinde haberin olsunn.

Diyip gitti. Offf ne demek Bay Park'dan hoşlanıyorsun. Ne hoşlanıcam be o uyuz, kaba heriften.

《Jimin'den》

Yarın kurs yok ve bütün gün evde sıkılıcağımı bildiğimden çocuklarla yarın için eğlenmeye gide bileceğimi sorayım bari. Telefonla Taehyung'u aradım.

Th:Aloo Jimin nasılsın?

Jm:İyiyim Tae sen nasılsın? Çocuklar yanında mı?

Th:Evet burdayız hepimiz. Gelsene sende.

Jm:Yok yaa ben yorgunum. Yarın eğlenelim kursda yok zaten evde sıkılıcam.

Th:Tamam biz okeyiz. Ahh dur Hoseok hyung sana bir şey söyleyecek.

Hs:Jimin ordamısın?

Jm:Evet hyung bir şey mi oldu?

Hs:Şey yarın bizimle eğlenmeye RiJin'ide getiriyim mi?

Dediği söz ile kaşlarımı çattım

Jm:Neden hyung?

Hs:Onun arkadaşı yok. E bizide sevdi gelsin işte nolucak ki? Hem sen neden sevmiyorsun ki bu kızı?

Jm:Her neyse hyung. Tamam gelsin o zaman madem bu kadar istiyorsun.

Hs:Sağ ol Jimin iyi geceler.

Jm:Sizede.

Telefonu kapatdıktan sonra düşündüm. Neden bu kızı düşünüyorum ki? Neden başka erkeklerle yakın olması beni bu kadar sinirlendiriyor? Halbuki sevmiyorum onu? Yoksa?? Ahhh hayır tabi ki sevmiyorum. Sofia'yı bile bu kadar düşünmüyordum. Offf Tanrım çıkar şu kızı aklımdan. Birden aklıma nereden geldiğini bilmediğim bir fikirle telefonla Hoseok hyungu aradım

Jm:Hyung?

Hs(endişeli):Evet Jimin iyimisin? Bi sorun mu var?

Jm:Hayır hyung bi sorun yok merak etme. Sen RiJin'e haber verdin mi?

Hs:Hayır aramadım daha.

Jm:Şey hyung numarasını mesajla atsana bana ben ararım.

Hs:Huh? Tamam Jimin atıyorum. Bye~

Jm:Teşekkürler~

《Yazardan》

Jimin Hoseok'un gönderdiği numaraya baktı. İçinden *acaba arasam mı?* dedi. *evet arasam daha iyi Hoseok hyung aramasında yeter ki. Pufff ne diyorum ben yaa* dedi tekrar içinden. Numarayı kaydetdikten sonra kızı aradı. 2ci çalışta telefon açıldı.

Rj:Alo.

Jimin heyecanlandı. *kursda fırsat buldukça azarlayan ben şimdi sesiyle heyecan yapıyorum* diye düşündü. E haklı tabi.

Rj:Alooo kimsiniz acaba??

Jm:A-alo Bayan Choi benim Jimin.

RiJin şaşırdı Bay Park neden onu aramıştı? Üstelik bu saatde?

Jimin ise kekelediği için kendine lanetler okuyordu.

Rj:E-evet Bay Park. Sizi dinliyorum.

Jm:Bayan Choi yarın çocuklarla beraber eğlenmeye gidicez. Sizde gelirmisiniz?

RiJin'inin gözleri öyle çok açıldı ki az kalsın yerlerinden çıksınlar.

Rj:B-bay Park yalnış duymuyorum değil mi? Siz.beni.gezmeye.davet.ediyorsunuz.SİZZ???

Jm:Evet davet etdim ama yalnış anlaşıldı. Ş-şey yani Hoseok hyungun şarjı bitmiş seni arayamadı. Benden rica etdi ben aradım. Öyle yani.

RiJin'in yüzü düştü *zaten bu ukalã'dan ne bekliyordum ki* dedi içinden.

Rj:Tamam anladım gelirim iyi geceler.

Jm:Sanada. Haa bu arada numaramı kaydet.

Rj:Tamam görüşürüz.

Jm:Görüşürüz Bayan Choi.

İkiside yarını ve bir birilerini düşünerek uyudular...

💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin