Şu anda kafedeydik. Her kes bana soru sorar gözlerle bakıyordu ve ben artık dayanamayıp konuştum
Ben:Soru sormak isteyen varsa sorsun öyle aval aval bana bakmayın.
Sg:Neden bir sapığın olduğunu bize daha önce hiç söylemedin? Gidip bi güzel benzetirdik
Ben:Suga zaten bende bilmiyordum bu gün öğrendim bende.
RM:Peki nasıl öğrendin?
Ben:Şey ben Bay Park'ı arıyordum. Bir kaç sınıfa baktım. En son bir sınıfa daha bakayım dedim. Kapıyı açdığımda içerden sesler geliyordu. Önce ilgilenmedim ama ismimi duyunca dinlemeye başladım. Mark'la Jay diye biri konuşuyordu.
Jm:Mark mı? Hah ondan uzak durmanı söylemişdim. Neden her önüne gelenle arkadaş oluyorsun Bayan Choi?
Ben:Kiminle arkadaşım acaba Bay Park? Tek arkadaşlarım Sizlersiniz. Zaten Mark ile bu gün tanışmıştık. Sizi duyanda beni Mark ile kanka zann edecek.
Sg:Offf kesin tartışmayı. Sen devam et RiJin bakalım kim bu şerefsiz.
Her şeyi anlatdım ve şu anda herkes bana endişeli bir şekilde bakıyordu. Tamam haklılar şu anda bende kendim için endişe ediyorum ama korktuğumu göstermemeli ve dikkat etmeliydim. Düşüncelerimden ayrılıp BTS'e döndüm.
Ben:Ben artık gideyim.
RM:Jimin-ah sen RiJin'i evine bırak. Yalnız gitmesin.
Jm:Pekalã hyung. Hadi Bayan Choi gidelim.
Bay Park ile beraber kafeden çıktık. Yürüyerek evime doğru gidiyoruz. Ortamda garip bir sessizlik hakimdi ama ben bunu bozdum.
Ben:Bay Park
Jm:Hm?
Ben:Bu Jay'i tanıyormusunuz?
Jm:Hayır onların sınıfı başka ve öğretmenleri biz değiliz. Ama zaten ben yarın ilgilenicem.
Ben:Teşekkür ederim Bay Park. Şey acaba yalnış anlamazsanız bir soru daha sora bilirmiyim?
Jm:Sorun bakalım.
Ben:S-sofiya denen kızdan hãlã hoşlanıyor musunuz?
Bay Park bana dönerek gözlerime baktı.
Jm:Hayır öyle biriyle ola bileceğimi sanmıyorum.
Ben:Bencede olmamalısınız yakışmıyorsunuz zaten. Ne öyle makyaj güzeli hem size saygısızlık yaptı. Hani o yüzden yani şey etdim şey için ehehe
Offf Tanrım rezil oldum yaa off neden sordum ki zaten bana ne değil mi.
Jm:Geldik Bayan Choi.
Ben:İyi geceler Bay Park teşekkür ederim.
Jm:Önemli deģil. İyi geceler.
Eve girip direkt uyudum. Umarım yarın güzel geçer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫Dans Öğretmeni💫 PJM✔
FanfictionBu kitap çok cringe dnjwjdhshsusidbeod ilk kitap anam o yüzden.. 🥀💅🏼